eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie W-MOSG - część nr 1



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z obiektów
będących w zarządzie W-MOSG – część nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510207605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 750 31 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości stałych z obiektów
będących w zarządzie W-MOSG – część nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd30b0e1-33ad-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253298/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie W-MOSG - część nr 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/wmosg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja w postępowaniu o udzielnie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej SmartPZP (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/wmosg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
2. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Zgodnie z art. 64 ustawy Pzp Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlone są w prawym górnym rogu Platformy.
5. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.) przy czym zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf
7. Korzystanie z Platformy możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
− Mozilla Firefox ver.65 i późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
− lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
− zainstalowane oprogramowanie dostawcy podpisu kwalifikowanego;
2) oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
− Mozilla Firefox ver.65 i późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
− lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.
Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
− zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
− w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
− Oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. Szczegółowe uregulowanie kwestii związanych z komunikacją elektroniczną w postępowaniu zostało zawarte w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert.
9. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania do postępowania”.
10. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa się z pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej jest ppłk SG Krzysztof STERNIAK, kontakt: adres e-mail: woi.wmosg@strazgraniczna.pl, tel.: +48 89 750 30 45;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 164 ze zm.);
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/FI/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw nr I na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-MOSG W KĘTRZYNIE
Wywóz nieczystości stałych z kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. – 700,28 m³ (w tym 160,06 m³ odpady segregowane i 540,22 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży teren kompleksu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 45 pojemników na odpady tj. pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100): tworzywa sztuczne i metale – 8 sztuk, papier – 7 sztuk, szkło – 4 sztuki, odpady bio – 7 sztuk, odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) – 19 sztuk oraz dwa pojemniki
na odpady o pojemności 120 l (SM 120): papier – 1 sztuka, szkło – 1 sztuka. Łącznie 47 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw nr II na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG DUBENINKI
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, ul. Krótka 11, 19-504 Dubeninki.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. – 14,37 m3 (w tym 9,30 m³ odpady segregowane i 5,07 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 5 pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. tworzywa sztuczne i metale – 1 szt, papier – 1 szt., odpady bio – 2 szt. i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) – 1 szt. oraz 2 pojemniki na odpady o pojemności 120 l (SM 120) na szkło. Łącznie 7 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw nr III na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG BARCIANY
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Barcianach, ul. Warmińska 8, 11-410 Barciany.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. – 12,51 m3 (w tym 5,17 m³ odpady segregowane i 7,34 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję PSG Barciany w 4 pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. po jednym na tworzywa sztuczne i metale, papier, odpady bio i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 1 pojemnik na odpady o pojemności 120 l (SM 120) na szkło. Ponadto Wykonawca wyposaży posesję wchodzącego w skład PSG Barciany Kolejowego Przejścia Granicznego Skandawa (znajdującego się w odległości ok. 13 km od Barcian) w 4 pojemniki o pojemności 120 l (SM 120) tj. po jednym na tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane). Łącznie 9 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw nr IV na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG BRANIEWO
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Braniewie, ul. Kwiatowa 2, 14-500 Braniewo.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. – 15,26 m3 (w tym 7,72 m³ odpady segregowane i 7,54 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 5 pojemników na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. tworzywa sztuczne i metale – 1 sztuka, papier – 1 sztuka, odpady bio – 1 sztuka, odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) – 2 sztuki oraz 1 pojemnik na odpady o pojemności 120 l (SM 120) na szkło. Łącznie 6 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw nr V na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG GOŁDAP
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Gołdapi, ul. Przytorowa 7, 19-500 Gołdap – budynek administracyjny.
Prognozowana ilość nieczystości na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. – 10,56 m3 (w tym 5,81 m³ odpady segregowane i 4,75 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 4 pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. po jednym na tworzywa sztuczne i metale, papier, bio i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz 1 pojemnik na odpady o pojemności 240 l (SM 240) na szkło. Łącznie 5 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestawy nr VI na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG SĘPOPOL
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, ul. Wojska Polskiego 22, 11-210 Sępopol.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r.– 6,73 m3 (w tym 5,92 m³ odpady segregowane i 0,81 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 3 pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów (PA 1100) tj. po jednym na papier, bio i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane), oraz 1 pojemnik na odpady o pojemności 120 l (SM 120) na szkło. Łącznie 4 pojemniki. Placówka posiada własny pojemnik na tworzywa sztuczne i metale.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw VII na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR VII – OBIEKT ŚWIADKI IŁAWECKIE
Wywóz nieczystości stałych z obiektu Świadki Iławeckie
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r. – 6,26 m3 (w tym 4,10 m³ odpady segregowane i 2,16 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 6 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. po jednym na papier, odpady bio, szkło i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz dwa na tworzywa sztuczne i metale. Łącznie 6 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie na zestaw VIII na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r. wg przewidywanej ilości wywozu nieczystości stałych – odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałych po segregacji i wyposażenie posesji w odpowiednie pojemniki na odpady. Prognozowaną ilość odpadów stanowić będą odpady segregowane (tj. tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło i odpady biodegradowalne) oraz odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) zgodnie z niżej wymienionym zestawem:

ZESTAW NR VIII – PLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE
Wywóz nieczystości stałych z Placówki Straży Granicznej w Górowie Iławeckim, ul. Lipowa 6, 11-220 Górowo Iławeckie.
Prognozowana ilość nieczystości stałych na okres od dnia 01.08.2024 r. do dnia 30.09.2024 r.– 7,02 m3 (w tym 5,22 m³ odpady segregowane i 1,80 m³ odpady pozostałe po segregacji - odpady zmieszane).
Wykonawca wyposaży posesję w 6 pojemników na odpady o pojemności 120 l (SM 120) tj. po jednym na papier, odpady bio, szkło i odpady pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) oraz dwa na tworzywa sztuczne i metale. Łącznie 6 pojemników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - minimalizacja
Mycie i dezynfekcja pojemników - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie i dezynfekcja pojemników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
przy czym:
• w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokument/ty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

2. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1. zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ dla Zestawu nr I, 1b do SWZ dla Zestawu nr II, 1c do SWZ dla Zestawu nr III, 1d do SWZ dla Zestawu nr IV, 1e do SWZ dla Zestawu nr V, 1f do SWZ dla Zestawu nr VI, 1g do SWZ dla Zestawu nr VII, 1h do SWZ dla Zestawu nr VIII)
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. formularz oferty składają wspólnie.
Do oferty Wykonawca dołącza:
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu,
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Ponadto do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy):
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestracyjnych.
Pełnomocnictwo musi być złożone w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy). W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje mocodawca lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-com). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie (zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ dla Zestawu nr I, 1b do SWZ dla Zestawu nr II, 1c do SWZ dla Zestawu nr III, 1d do SWZ dla Zestawu nr IV, 1e do SWZ dla Zestawu nr V, 1f do SWZ dla Zestawu nr VI, 1g do SWZ dla Zestawu nr VII, 1h do SWZ dla Zestawu nr VIII) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podał nazwy tych podwykonawców o ile są już znani. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie informacji o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie samodzielnie, tj. bez udziału podwykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy dla Zestawu nr I - VIII
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeń wykonawczych, a także w przypadku zmian w prawie miejscowym w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
3) zmiany ilości i rodzaju pojemników na odpady, określonych w załączniku nr 1 do umowy. Zmiana ta zostanie wprowadzona w formie aneksu, jeżeli wpłynie ona na zmianę wysokości wynagrodzenia, na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
3. Zmiana do umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, odnosić się będzie po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Zmiana ta wymaga wprowadzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy, dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/wmosg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
- wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.