Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00369476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00370218/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Cisek w sezonie grzewczym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Planetorza 52
1.5.2.) Miejscowość: Cisek
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774871172
1.5.8.) Numer faksu: 774871140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Cisek w sezonie grzewczym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3e9504-3e38-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opał dostarczany będzie do poniżej wymienionych budynków we wskazanych szacunkowych ilościach : 1. Gminne Przedszkole/mieszkania, ul. Szkolna 8, Łany - 8 ton-Węgiel orzech gat. 1. 2. WDK, ul. Wiejska 1, Roszowice - 10 ton-Węgiel orzech gat. 1. 3. Stara Szkoła, ul. Główna 19, Steblów - 11 ton-Węgiel orzech gat. 1. 4. Była nowa Szkoła/WDK, ul. Szkolna 7, Steblów - 1 tona-Węgiel orzech gat. 1. RAZEM 30 ton. 1. Stara Szkoła, ul. Główna 19, Steblów - 4 tony-Koks. RAZEM 4 tony. 1 OSP/WDK, ul. Kochanowskiego 63, Roszowicki Las - 3 tony-Węgiel groszek RAZEM 3 tony. 1. OSP/ Świetlica, ul. Wiejska 66, Dzielnica - 4 tony-ekogroszek. 2. Dom Nauczyciela, ul. Główna 49, Landzmierz - 15 ton-ekogroszek. 3. Mieszkania, ul. Odrzańska 52a, Miejsce Odrzańskie - 8 ton ekogroszek. 4. Stara Szkoła, ul. Odrzańska 19, Przewóz - 12 ton-ekogroszek. RAZEM 39.Wymagane parametry techniczne:
Węgiel orzech gat. 1:
- granulacja (mm) - 25 - 80
- wartość opałowa (kJ/kg) - od 28.000 do 30.000
- zawartość popiołu (Ar%) - do 7
- zawartość wilgoci (Wtr%) - 9,5 do 11,5
- zawartość siarki (Str%) - do 0,6
Koks:
- granulacja (mm) - pow. 40
- wartość opałowa (kJ/kg) - 29.000
- zawartość popiołu (Ar%) - do 8
- zawartość wilgoci (Wr%) - do 12
- zawartość siarki (Sr%) - do 0,5
Węgiel groszek:
- granulacja (mm) - 8 - 31,5
- wartość opałowa (kJ/kg) - 30.000
- zawartość popiołu (Ar%) - do 7
- zawartość wilgoci (Wtr%) - 7
- zawartość siarki (Str%) - do 0,6
Węgiel ekogroszek:
- granulacja uziarnienie (mm) - 5 - 25
- wartość opałowa Qri (kJ/kg) - pow. 26.000
- zawartość wilgoci % - do 8
- zawartość siarki % - do 0,6
- zawartość popiołu (Ar%) - do 7
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w zależności od faktycznych potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia nie więcej niż o 40%. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez zamawiającego mniejszej ilości dostaw niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 256907,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opał dostarczany będzie do poniżej wymienionych budynków we wskazanych szacunkowych ilościach : 1. Budynek Poczta/Policja, ul. Planetorza 57, Cisek - 4 tony-Pellet. RAZEM 4.Wymagane parametry techniczne:
Pellet:
- granulacja uziarnienie (mm):
- średnica - 6
- wartość opałowa (kJ/kg) - min. 18.000
- zawartość popiołu % - do 0,7
- wilgoć całkowita % - do 10
- zgodność z normą PN-EN 14961-2
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w zależności od faktycznych potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia nie więcej niż o 40%. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez zamawiającego mniejszej ilości dostaw niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 12004,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła 1 oferta w tym do Części 1 - 1 oferta. Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości dla Części 1 - 250 000,00 zł (brutto). Oferta opiewa na kwotę wyższą niż Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328213,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328213,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła 1 oferta w tym do Części 2 - 1 oferta. Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości dla Części 2 - 10 000,00 zł (brutto). Oferta opiewa na kwotę wyższą niż Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16728,00 PLN
INNE PRZETARGI CISEK
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2025 do 27.06.2025 roku
więcej: przetargi CISEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla - ekogroszek workowany w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024-2025
- Zakup i dostawa pelletu workowanego w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024/2025
- Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa węgla eko groszek
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.