Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00357382/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4153fbfa-328b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.2 Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4101304,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy – Zdroju realizowane w ramach projektu pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
d) docieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych,
e) docieplenie ścian nadziemia,
f) docieplenie stropodachu,
g) wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne,
h) montaż oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
i) montaż instalacji fotowoltaicznej,
j) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w kotłowni,
k) wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni,
l) montaż systemu detekcji gazu w kotłowni,
m) montaż systemu ochrony przeciwporażeniowej w kotłowni,
n) przebudowę kotłowni gazowej,
o) przebudowę instalacji centralnego ogrzewania,
p) roboty murarskie,
q) roboty tynkarskie,
r) roboty malarskie,
s) roboty budowlane wykończeniowe,
t) przeprowadzenie odpowiednich dla danego urządzenia prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy - Zdroju przy ul. Nadbrzeżnej 3, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. Budynek, w którym będą prowadzone roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dostępu do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nieobjętego bezpośrednio procesem inwestycyjnym;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń sąsiadujących z miejscem wykonywanych prac przed kurzem i brudem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w budynku, w którym będą prowadzone roboty budowlane stałego dostępu do energii elektrycznej oraz bieżącej wody;
• zamawiający nie dopuszcza wyłączenia sieci teletechnicznej bez wiedzy i zgody zamawiającego;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej /zwanej również „dokumentacją projektową”/, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
• Projekt architektoniczno - budowlany wraz z częścią rysunkową opracowany przez mgr inż. arch. Marcina Ćwika,
• Projekt techniczny (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Tomasza Bigosa,
• Projekt techniczny (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Michała Łapę,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża budowlana) opracowana przez mgr inż. arch. Marcina Ćwika,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża elektryczna) opracowana przez mgr inż. Tomasza Bigosa,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża sanitarna) opracowana przez mgr inż. Michała Łapę.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera:
• Ekspertyzę techniczną stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego w zakresie innego spełnienia wymagań warunków technicznych,
• Postanowienie nr WZ.52840.311.2022.FC Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 30 czerwca 2022 r.,
• przedmiary robót (odpowiednio dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej), które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i ww. dokumentacją techniczną.
UWAGA:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zamawiający będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji umowy z winy wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy polisa – o wymaganej przez zamawiającego sumie ubezpieczenia - wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny ofertowej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia obowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7a. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osobę odpowiedzialną za należyte wykonanie robót budowlanych posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zmianami).
8. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 1 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót) w terminie do 90 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych.
Przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5294713,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5294713,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE "SARATA" Sarata Jan
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa ”WITEX” – Józef Witek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490579397
7.3.4) Miejscowość: Złockie 88
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części zamówienia tj: prace budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne. Na obecnym etapie podwykonawcy nie są znani.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE "SARATA" Sarata Jan
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE "SARATA" Sarata Jan
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5294713,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W NOWYM SĄCZU I PÓŁROCZE 2025"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- BZP.271.118.2024 Przedłużenie i odnowienie licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.