eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWYKONANIE ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ DLA BUDYNKÓW LUB CZĘŚCI BUDYNKU (LOKALU) ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ DLA BUDYNKÓW LUB CZĘŚCI BUDYNKU (LOKALU) ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ DLA BUDYNKÓW LUB CZĘŚCI BUDYNKU (LOKALU) ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22781660-1388-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków (lokali) zarządzanych przez KZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.051.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141375,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na sporządzeniu świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynku (lokalu) zarządzanych przez KZGM w Katowicach, na potrzeby realizacji umów najmu i sprzedaży lokali i nieruchomości zabudowanych w związku z dyspozycją zawartą w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 101).
Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część 1 obejmuje wykonanie ww. usługi w ilości nie większej niż 240 szt. świadectw dla części budynku (lokalu) i 9 szt. świadectw dla budynków.

Zamawiający dla każdej części udostępni posiadaną dokumentację techniczną budynków lub części budynku (lokalu). Dla większości budynków Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną.

2. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej lokali, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zleceń Zamawiającego, zgodnie z zapisami wzoru umowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wskazane w Rozdziale III pkt. 2 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, poprzez:
zmniejszenie liczby części budynku (lokalu) wskazanych w pkt. 2 Rozdziału III, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej, o maksymalnie 30%, zmniejszenie liczby budynków wskazanych w w pkt. 2 Rozdziału III, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej, o maksymalnie 100%.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2023 poz. 875 ze zm.) zgodnie z art. 68 ust.3 oraz art. 35 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający, jako jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, jest zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 29704,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na sporządzeniu świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynku (lokalu) zarządzanych przez KZGM w Katowicach, na potrzeby realizacji umów najmu i sprzedaży lokali i nieruchomości zabudowanych w związku z dyspozycją zawartą w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 101).
Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część 2 obejmuje wykonanie ww. usługi w ilości nie większej niż 240 szt. świadectw dla części budynku (lokalu) i 9 szt. świadectw dla budynków.

Zamawiający dla każdej części udostępni posiadaną dokumentację techniczną budynków lub części budynku (lokalu). Dla większości budynków Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną.

2. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej lokali, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zleceń Zamawiającego, zgodnie z zapisami wzoru umowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wskazane w Rozdziale III pkt. 2 ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, poprzez:
zmniejszenie liczby części budynku (lokalu) wskazanych w pkt. 2 Rozdziału III, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej, o maksymalnie 30%, zmniejszenie liczby budynków wskazanych w w pkt. 2 Rozdziału III, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej, o maksymalnie 100%.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2023 poz. 875 ze zm.) zgodnie z art. 68 ust.3 oraz art. 35 ust. 2 ww. ustawy. Zamawiający, jako jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, jest zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 30627,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29704,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29704,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Nocoń Biuro Obsługi Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342600692

7.3.3) Ulica: Złota 17/9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29704,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30627,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włodzimierz Winiarski Zarzadzanie i projektowanie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291578864

7.3.3) Ulica: Lipowa 49 lok. U 12

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-630

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30627,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.