eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Zamościu "Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Zamościu „Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Dróg Wojewódzkich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Zamościu „Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9a31b3-29e4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 RDW w Zamościu Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329471/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.9.2022.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 656300,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150840,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
2. Zakres zamówienie obejmuje:
Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. III śr. głębokości kopania 50cm, wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku - lokalizacja odcinków do realizacji wg poniższego zestawienia (bez odejmowania długości zjazdów - gdzie wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi). Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne ustawienie po wykonaniu usługi, uprzątnięcie terenu, oczyszczenie podłoża (nawierzchni).

1). Zadanie nr. 1: Obwód Drogowy Biłgoraj:

a) Droga wojewódzka nr 835
od km 71,678 do km 73,220 strona lewa, długość 1,542 km
od km 72,300 do km 72,400 strona prawa, długość 0,100 km
od km 72,475 do km 73,310 strona prawa, długość 0,835 km
od km 81,900 do km 82,380 strona prawa, długość 0,480 km
od km 82,047 do km 82,200 strona lewa, długość 0,153 km
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Przedmiarem oraz w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
5. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
6. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
8. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
9. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
13. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanym gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowych przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 110 z późn. zm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 67595,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów w ciągu dróg wojewódzkich nr 849, 853, 863
2. Zakres zamówienie obejmuje:
Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. III śr. głębokości kopania 50cm, wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku - lokalizacja odcinków do realizacji wg poniższego zestawienia (bez odejmowania długości zjazdów - gdzie wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi). Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne ustawienie po wykonaniu usługi, uprzątnięcie terenu, oczyszczenie podłoża (nawierzchni).
2). Zadanie nr. 2: Obwód Drogowy Józefów:

a) Droga wojewódzka nr 849
od km 27,100 do km 27,630 strona prawa, długość 0,530 km
od km 28,900 do km 29,200 strona prawa, długość 0,300 km
od km 47,100 do km 47,550 strona prawa, długość 0,450 km
b) Droga wojewódzka nr 853
od km 0,800 do km 1,000 strona prawa, długość 0,200 km
od km 20,700 do km 21,500 strona lewa, długość 0,800 km
od km 21,220 do km 21,420 strona prawa, długość 0,200 km
od km 21,500 do km 21,680 strona prawa, długość 0,180 km
od km 21,900 do km 22,150 strona lewa, długość 0,250 km
od km 21,900 do km 22,140 strona prawa, długość 0,240 km
c) Droga wojewódzka nr 863
od km 43,330 do km 43,550 strona lewa, długość 0,220 km
od km 43,750 do km 44,210 strona lewa, długość 0,460 km

3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Przedmiarem oraz w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
5. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
6. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
8. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
9. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy i operatorzy sprzętu, osoby sprzątające nawierzchnię w zakresie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem.
13. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanym gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowych przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 110 z późn. zm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 83245,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61204,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95632,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61204,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TAWEXIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-209-73-42

7.3.3) Ulica: Jabłonna Druga 81A

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Majątek

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61204,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89507,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97044,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89507,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowo-Handlowe "RAFIT" - Mieczysław Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-101-02-40

7.3.3) Ulica: Włodawska 4

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89507,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.