eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7 im. K .Przerwy Tetmajera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowotarska 32A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182068495

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7zak@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p7zak.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7275085-289e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7275085-289e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014975/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P7.0271 - 1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114973,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA
L.p Nazwa - jm - Ilość
1. Chałka z kruszonką szt. 40
2. Bułka mała kajzerka 0,06 kg szt. 800
3. Chleb krojony zwykły 0,60 kg szt. 250
4. Chleb krojony razowy 0,5 kg szt. 24
5. Drożdżówka z serem 0,06 kg szt. 500
6. Pączki 0,06 kg szt. 350
7. Babka jogurtowa kg 30
8. Bułka grahamka 0,10 kg szt. 450
9. Rogal maślany 0,10 kg szt. 400
10. Bułeczki maślane małe 0,04 kg szt. 240
11. Weka 0,40 kg szt. 80
12. Makowiec drożdżowy kg 6
13. Chleb wieloziarnisty 0,60 kg szt. 70
14. Jagodzianki 0,06 kg szt. 160
15. Chleb słonecznikowy 0,50 kg szt. 100
16. Ciasta szarlotka kg 24
17. Muffinki-babeczki szt. 100
18 Ciasto ucierane kg 24
19 Drożdżówka cynamonka 0,06 kg szt. 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 11841,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 2 – DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
L.p Nazwa jm Ilość
1. Galaretka owocowa truskawkowa – 71 g szt. 100
2. Czekolada mleczna 100 g szt. 100
3. Płatki – typu Nestle – cynamonowe - Cin-minis 0,25 g szt. 16
4. Krem czekoladowy typu Nutella – 350 g szt. 10
5. Ciecierzyca w puszce – 400 g szt. 20
6. Pieprz mielony biały 15 g szt. 20
7. Cukier biały 1 kg kg 200
8. Cukier puder 0,5 kg szt. 6
9. Cukier waniliowy 32 g szt. 100
10. Dżem truskawkowy 280 g – niskosłodzony szt. 70
11. Ciastka piszinger kg 12
12. Herbata granulowana typu Saga 90 g szt. 45
13. Kakao ciemne 150 g 10 – 12% szt. 35
14. Sos borowikowy w torebkach 35 g szt. 10
15. Kasza gryczana 1 kg kg 5
16. Kasza jęczmienna 1 kg kg 30
17. Cukierki - mieszanka typu Wawel - galaretki kg 6
18. Ketchup 500 g szt. 25
19. Konserwa rybna filet z tuńczyka w oleju 120 g szt. 35
20. Kawa typu Inka kartonik 150 g szt. 30
21. Konserwa rybna filet z makreli w pomidorach 170 g szt. 90
22. Kukurydza puszka - 400 g szt. 15
23. Liść laurowy 6 g szt. 25
24. Majeranek 8 g szt. 25
25. Majonez typu Kielecki – 310 ml szt. 20
26. Miód wielokwiatowy -1,20 kg typu Bartnika szt. 26
27. Groszek konserwowy 400 g puszka szt. 15
28. Brzoskwinia puszka – 850 g szt. 6
29. Olej kujawski 1 l szt. 140
30. Pieprz czarny mielony 20 g szt. 50
31. Płatki kukurydziane 1 kg typu Corn Flakes - Nestle szt. 15
32. Przecier pomidorowy 30% - 850 g szt. 15
33. Ryż biały 1 kg kg 40
34. Cinimini-baton zbożowy – 25 g szt. 100
35. Sól sodowo-potasowa 1 kg kg 50
36. Angielskie ziele - 15 g szt. 25
37. Makaron 0,4 kg – świderki szt. 50
38. Makaron 0,4 kg nitki szt. 20
39. Makaron 0,4 kg (łazanka) szt. 24
40. Makaron 0,4 kg (spaghetti) szt. 40
41. Makaron 0,4 kg (rurki) szt. 27
42. Płatki owsiane górskie 0,5 kg szt. 10
43. Oregano 8 g szt. 20
44. Kwasek cytrynowy 20 g szt. 20
45. Bazylia 8 g szt. 20
46. Sos do spaghetti w torebkach - 44 g szt. 30
47. Kasza kukurydziana 1 kg szt. 5
48. Kasza manna 1 kg kg 20
49. Bułka tarta 0,5 kg szt. 120
50. Sos słodko - kwaśny słoik 520 g szt. 36
51. Budyń śmietankowy 60 g szt. 50
52. Budyń waniliowy 60 g szt. 60
53. Jajka klasa xl szt. 1 900
54. Kisiel truskawkowy 77 g szt. 130
55. Wafelki typu skawa (paczka po 35szt.) 20 g szt. 18
56. Pieprz ziołowy 20 g szt. 15
57. Herbata miętowa - ekspresowa 40 g szt. 30
58. Kminek mielony szt. 10
59. Mąka ziemniaczana 1 kg kg 20
60. Herbata typu Saga 100 szt. - torebki 126 g szt. 3
61. Sos do spaghetti - słoik 500 g szt. 16
62. Pasztet drobiowy 160 g szt. 80
63. Mąka tortowa pszenna typ 450 1 kg kg 150
64. Sok jabłkowy 1 l – 100 % szt. 108
65. Sok czarna porzeczka 1l – 100% szt. 108
66. Sok multivitamina 1 l szt. 130
67. Sok pomarańczowy 1 l - 100 % szt. 132
68. Szczaw w słoiku 180 g szt. 15
69. Chrzan tarty 180 g szt. 20
70. Kminek cały 20 g szt. 20
71. Herbata owocowa – w torebkach 50 g szt. 25
72. przecier pomidorowy 30% - 400 g szt. 15
73. Przyprawa do kury 20 g/bez soli, cukru, glut. sodu szt. 25
74. Papryka słodka 20 g szt. 50
75. Sok z marchewki 0,9 l typ Kubuś szt. 140
76. Soda oczyszczona 40 g szt. 10
77. Ciasteczka zbożowe typu Belvita – 50 g szt. 400
78. Pałeczki kukurydziane 50 g szt. 120
79. Herbatniki zbożowe – typu Bebe 16 g (paczka po 48 szt.) szt. 30
80. Ciastka biszkopty 140 g szt. 80
81. Żurek w torebkach – 46 g szt. 25
82. Płatki kukurydziane z miodem typu Corn Flakes – Nestle (0,50 kg) szt. 8
83. Cynamon 15 g szt. 40
84. Makaron zacierka 0,25 kg szt. 40
85. Pieprz cytrynowy – 0,20 g szt. 40
86. Kasza jaglana 1 kg szt. 5
87. Przyprawa typu Kucharek 1000 g szt. 25
88. Wafelki kukurydziane -100 g szt. 30
89. Groszek ptysiowy 80 g szt. 48
90. Soczki małe z rurką 0,2 l szt. 350
91. Ocet 10 % 0,5 l szt. 12
92. Ciasteczka zboż. Owsiane - 185 g szt. 66
93. Makaron 1 kg (gniazda wstążki) szt. 10
94. Musztarda 28 g szt. 10
95. Batoniki typu Kinder mleczna kanapka – 28 g szt. 160
96. Gałka muszkatałowa 10 g szt. 20
97. Wafelki – typu góralki 45 g szt. 100
98. Oliwa z oliwek 1 l szt. 2
99. Masło orzechowe 350 g szt. 6
100. Woda mineralna typu Cisowianka 1,5 l szt. 400
101. Lubczyk 10 g szt. 80
102. Sok z czerwonych pomarańczy 1 l szt. 12
103. Sok ananasowy 1 l szt. 24
104. Wafelki typu Prince Polo 35 g szt. 250
105. Wafelki typu Princesa – 48 g szt. 100
106. Przyprawa do ryb - 20 g szt. 25
107. Kurkuma 20 g szt. 20
108. Magi 1 l szt. 24
109. Makaron kolanka 0,40 kg szt. 25
110. Makaron muszelka 0,40 kg szt. 25
111. Czosnek suszony 20 g szt. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

03142500-3 - Jaja

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 27119,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU, WYROBÓW DROBIARSKICH
L.p Nazwa jm Ilość
1. Kiełbasa szynkowa wieprzowa od 70% mięsa kg 10
2. Kiełbasa podwawelska od 70% mięsa kg 10
3. Szynka konserwowa wieprzowa od 70% mięsa kg 14
4. Karczek wieprzowy bez kości kg 30
5. Szynka wieprzowa od 70% mięsa kg 20
6. Parówki góralki od 70% mięsa wieprz. 0,27 kg kg 6
7. Szynka wiejska od 70% mięsa kg 3
8. Kiełbasa żywiecka od 70% mięsa kg 13
9. Szynka z indyka od 70% mięsa kg 5
10. Udko z kurczaka kg 80
11. Podgardle wędzone kg 2
12. Udko z kurczaka wyfiletowane b/k kg 60
13. Porcja rosołowa drobiowa kg 40
14. Schab b/k kg 60
15. Szynka b/k surowa kuleczki kg 70
16. Mięso wołowe – antrykot kg 25
17. Kabanos drobiowy kg 10
18. Łopatka b/k kg 65
19. Pieczeń wołowa kg 60
20. Gulasz wołowy kg 80
21. Filet z indyka kg 60
22. Filet z kurczaka pojedynczy b/k kg 120
23. Pasztet pieczony drobiowy kg 9
24. Szynka gotowa z kurczaka od 70% mięsa kg 3
25. Cielęcina udziec - mięso kg 10
26. Polędwiczki wieprzowe kg 20
27. Kiełbasa biała parzona od 70% mięsa kg 15
28. Żeberka wędzone kąty kg 7
29. Parówki dla najmłodszych od 70% mięsa 0,12 kg szt. 180
30. Parówki z indyka od 70% mięs a -0,30 kg kg 5
31. Boczek wędzony od 70% mięsa kg 8
32. Kiełbasa śląska kg 12
33. Podudzia z kurczaka pałeczka kg 30
34. Pasztet z królika - słoik 180 g szt. 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 23185,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
L.p Nazwa jm Ilość
1. Kefir 350 g – 2% szt. 75
2. Śmietana 18% 400 g szt. 400
3. Margaryna typu palma 250 g szt. 140
4. Mleko 3,2% szt. 1 400
5. Masło typu ekstra 82% 200 g szt. 650
6. Twaróg półtłusty1000 g szt. 150
7. Serek homogenizowany – 150 g bez laktozy szt. 300
8. Ser żółty Edamski kg 12
9. Ser żółty Złota Gołda z dziurami kg 18
10. Ser żółty salami kg 8
11. Jogurt pitny 250 g różne smaki Dar Pure szt. 600
12. Jogurt w kubku owocowy na deser – 125 g szt. 250
13. Masło klarowane 1 l szt. 4
14. Jogurt naturalny 1 l szt. 10
15. Deserki kaszki – 150 g szt. 80
16. Jogurt typu islandzkiego 140 g szt. 160
17. Baton twarogowy 40 g szt. 160
18. Śmietanka 36% 1l szt. 35
19. Serek topiony kremowy – 100 g szt. 50
20 Deserki serniczki – 150 g szt. 80
21 Deserki ryż -150 g szt. 80
22 Jogurt typu Skyr 140 g szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15544000-3 - Ser twardy

15530000-2 - Masło

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 18759,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW
L.p Nazwa jm Ilość
1. Banany kg 300
2. Buraki czerwone kg 80
3. Cebula kg 80
4. Cytryny kg 15
5. Fasola Jaś kg 5
6. Groch łuszczony połówki kg 5
7. Gruszki kg 80
8. Jabłka deserowe kg 400
9. Ananas w puszce 340 g szt. 6
10. Kalafior szt. 20
11. Kapusta biała kg 50
12. Kapusta młoda szt. 30
13. Kapusta czerwona kg 20
14. Kapusta kiszona kg 60
15. Kapusta włoska szt. 25
16. Mandarynki kg 100
17. Marchew kg 200
18. Ogórki kiszone kg 15
19. Ogórki świeże sezonowe letnie kg 25
20. Ogórki świeże sezonowe zimowe kg 25
21. Ogórki konserwowe szt. 40
22. Papryka świeża sezonowa letnia kg 15
23. Papryka świeża zimowa kg 12
24. Pieczarki kg 20
25. Pietruszka korzeń kg 100
26. Pomidor sezonowy letni kg 40
27. Pomidor sezonowy zimowy kg 30
28. Fasolka szparagowa kg 10
29. Czosnek szt. 70
30. Rzodkiew szt. 30
31. Sałata lodowa sezon letni szt. 30
32. Sałata lodowa sezon zimowy szt. 30
33. Kapusta pekińska szt. 20
34. Seler kg 70
35. Szczypior szt. 20
36. Śliwki węgierki kg 20
37. Ziemniaki kg 1 100
38. Ziemniak młody kg 300
39. Pietruszka natka 25 g sezonowa letnia szt. 50
40. Pietruszka natka 25 g sezonowa zimowa szt. 100
41. Por kg 30
42. Por młody szt. 10
43. Koperek 25 g sezonowy letni szt. 50
44. Koperek zimowy szt. 120
45. Brokuły świeże szt. 10
46. Botwinka szt. 10
47. Winogrono białe kg 50
48. Kiwi na palecie luz szt. 200
49. Brzoskwinia kg 40
50. Pomarańcza kg 120
51. Truskawki świeże – polskie kg 50
52. Grzyby suszone – 40 g szt. 10
53. Cukinia kg 15
54. Arbuz kg 100
55. Czereśnie kg 20
56. Maliny 0,25 kg – polskie szt. 24
57. Morele kg 15
58. Maliny – zagraniczne – 125 g szt. 16
59. Susz owocowy szt. 10
60. Ziemniaki młode import kg 100
61. Dynia kg 20
62. Soczewica czerwona kg 6
63. Nektarynka kg 25
64. Borówka amerykańska kg 25
65. Suszone morele 1 kg kg 10
66. Melon szt. 50
67. Awokado szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 27867,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK
L.p Nazwa jm Ilość
1. Limonda filet - 5% lodu kg 40
2. Miruna filet z/s - 5% lodu kg 20
3. Mintaj filet - 10% lodu kg 15
4. Dorsz filet – 5% lodu kg 20
5. Filet z miruny bez skóry - 5% lodu kg 50
6. Truskawki mrożone kg 40
7. Mieszanka kompotowa kg 80
8. Fasolka szparagowa mrożona kg 15
9. Brukselka mrożona kg 5
10. Brokuł mrożony kg 25
11. Kalafior mrożony kg 20
12. Groszek zielony kg 5
13. Szpinak mrożony kg 10
14. Mieszanka jarzynowa kg 30
15. Czarna porzeczka mrożona kg 30
16. Czerwona porzeczka mrożona kg 5
17. Wiśnia mrożona kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 6201,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8633,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8633,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8633,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361178734

7.3.3) Ulica: Chramcówki 16A

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8633,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26932,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26932,24 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23228,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23228,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23228,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne SZUBRYT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582

7.3.3) Ulica: Węgrzynek

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23228,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18216,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18216,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18216,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25858,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25858,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25858,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370000881

7.3.3) Ulica: Żmiąca 7

7.3.4) Miejscowość: Ujanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-603

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25858,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6076,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6076,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6076,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMAR Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340008547

7.3.3) Ulica: Tarnowska

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6076,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.