Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325476/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00336715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00348842/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00528288/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a035fca-127e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069762/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach będących w administracji MZBK w Lesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:a) Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Kościelna 6, 64-100 Leszno;
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załącznik do SWZ (załącznik nr 10a) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 147239,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II.a. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Narutowicza 75, 64-100 Leszno
b. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Zacisze 1, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- wykonanie instalacji domofonowej,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załącznik do SWZ (załącznik nr 10b) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 125819,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III.a. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przemysłowa 13-14, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załącznik do SWZ (załącznik nr 10c) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 157971,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV.a. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Słowiańska 59, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
b. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Sienkiewicza 27, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załącznik do SWZ (załącznik nr 10d) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 161778,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V.a. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Świętojańska 2, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
b. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 24, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
c. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Rynek Zaborowski 8, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
1. Roboty przygotowawcze:
- szczegółowe zapoznanie się z projektem budowlanym,
- zwiezienie materiału,
- uzgodnienie tras instalacji z branżą budowlaną i sanitarną,
- zawiadomienie inspektora nadzoru o przystąpieniu do robót elektrycznych.
2. Roboty montażowe:
- demontaże,
- wykonanie rozdzielnic,
- montaż rozdzielnicy i wlz,
- odbiór wykonanych prac,
- wykonanie połączeń instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- odbiór techniczny,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią odpowiednio załącznik do SWZ (załącznik nr 10e) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 138086,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121146,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121146,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121146,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ROMAN JANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970003172
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 30
7.3.4) Miejscowość: ŚWIĘCIECHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI TELETECHNICZNYCH TOMASZ JANOWICZ, 64-115 ŚWIĘCIECHOWA, UL. RZEMIEŚLNICZA 30
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121146,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118886,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118886,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL - MARO KRECZETOWSCY RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELEKTRO CONCEPT ELEKTROINSTALACJE ADAM KONIECZNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972069979
7.3.3) Ulica: ŁANOWA 3
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-MARO KRECZETOWSCY, RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL-MARO KRECZETOWSCY, RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118886,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126077,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126077,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126077,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ROMAN JANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970003172
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 30
7.3.4) Miejscowość: ŚWIĘCIECHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI TELETECHNICZNYCH TOMASZ JANOWICZ , 64-115 ŚWIĘCIECHOWA, UL. RZEMIEŚLNICZA 30
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126077,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137601,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137601,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137601,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ROMAN JANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970003172
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 30
7.3.4) Miejscowość: ŚWIĘCIECHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI TELETECHNICZNYCH TOMASZ JANOWICZ , 64-115 ŚWIĘCIECHOWA, UL. RZEMIEŚLNICZA 30
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN JANOWICZ INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137601,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132228,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132228,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132228,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EL-MARO KRECZETOWSCY RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELEKTRO CONCEPCTELEKTROINSTALACJE ADAM KONIECZNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972069979
7.3.3) Ulica: ŁANOWA 3
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-MARO KRECZETOWSCY, RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL-MARO KRECZETOWSCY, RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132228,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.