Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00369950/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d284432-3cfd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d284432-3cfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn
1.1.13 Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 816598,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia - Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14.Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość remontowanego odcinka około 845m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. od 0,2m do 0,5m,
- naprawa przełomów (wykonanie nowej podbudowy) na powierzchni około 1217m2,
- wykonanie oznakowania pionowego 7 szt.,
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych z przewozem na odległość do 10km i rozładunkiem około 165m2.
Podstawowa konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm,
Podstawowa konstrukcja podbudowy na przełomach:
- podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C3/4 - 15cm,
- podbudowa z kruszyw łamanych C90/3 - 20cm
Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa odcinki. Przedmiot zamówienia obejmuje oba odcinki (pierwszy i drugi).
"Remont drogi gminnej nr 106099Lw miejscowości Pliszczyn na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” realizowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg/RFRD–2023/Zadania remontowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 537540,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia - Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II.Główny zakres robót:
- wykonanie chodników z kostki betonowej (dojścia do przejścia dla pieszych) około 83m2,
- przebrukowanie istniejących chodników z kostki brukowej około 30m2,
- rozebranie słupków do znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 12szt.,
- przestawienie słupków do znaków drogowych - 31 szt.,
- rozebranie tablic znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 30 szt.,
- przestawienie tablic znaków drogowych - 44szt.,
- przestawienie tablic nazw ulic - 19szt.,
- ustawienie nowych słupków znaków drogowych - 180 szt.,
- przymocowanie nowych tarcz znaków drogowych łącznie 318 szt.,
- przymocowanie nowych tablic nazw ulic - 118szt.,
- wykonanie progu zwalniającego U-16 z tworzywa sztucznego - 1szt.,
- usunięcie starego oznakowania poziomego z jezdni - 10m2,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi łącznie 910m2,
- pokrycie warstwy ścieralnej miejsc dla niepełnosprawnych masą chemoutwardzalną barwy niebieskiej - 428m2,
- wykonanie progów akustyczno-wibracyjnych, czerwonych, z mas termoplastycznych - 22m2.
Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa może zawierać opisy elementów wykonanych w pierwszym etapie. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres dla etapu II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 279057,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dla części pierwszej zamówienia - „Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” - 662.000,00 zł brutto.
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 07-09-2023r. do godz. 10:00 wpłynęły 3 oferty na część pierwszą zamówienia z następującymi cenami: 852.075,12 zł, 904.078,46 zł, 683.388,00 zł. Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający unieważnia więc postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904078,46 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dla części drugiej zamówienia - „Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II” - 200.000,00 zł brutto.
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 07-09-2023r. do godz. 10:00 na część drugą zamówienia wpłynęły 3 oferty z następującymi cenami: 344.541,45 zł, 488.009,88 zł, 413.870,40 zł. Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający unieważnia więc postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344541,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488009,88 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.