Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz przebudowa Domów Pomocy Społecznej w Pigży i Wielkiej Nieszawce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88
1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oraz przebudowa Domów Pomocy Społecznej w Pigży i Wielkiej Nieszawce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7475c14-1dfe-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007166/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa oraz przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce
1.1.5 Rozbudowa oraz przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Pigży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6452280,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Rozbudowa oraz przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Wielkiej NieszawceLokalizacja inwestycji – ul. Toruńska 18, 87-165 Wielka Nieszawka.
Dz. Nr 125/19, 125/20,125/28, 125/30, 125/32, 125/33, 125/34, 125/43,125/47, 125/49.
Inwestycja polega na rozbudowie i przebudowie Domu Pomocy Społecznej, w tym:
• rozbudowa o naziemną parterową część budynku przy segmencie C, niepodpiwniczoną, o wymiarach 19,28x8,40 m, przekrycie tarasem dachowym,
• rozbudowa o naziemną parterową palarnię przy segmencie C, niepodpiwniczoną, o wymiarach 2,34x3,21
• przebudowa pomieszczeń w segmencie C w poziomie parteru i 1 piętra (wydzielenie toalet i pokoi mieszkalnych, pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego przy sali terapeutycznej),
• budowa palarni przy wejściu do segmentu C,
• wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, w tym montaż ścianki wewnętrznej przesuwnej,
• naprawa i odmalowanie elewacji,
• budowa tarasu, schodów i pochylni zewnętrznych przy planowanej rozbudowie,
• remont części i budowa nowych nawierzchni utwardzonych,
• wycinka krzewów w miejscu rozbudowy,
• instalacje zewnętrzne:
- zmiana trasy zewnętrznej instalacji elektrycznej (zasilanie oświetlenia terenu),
- zmiana trasy zewnętrznej instalacji kanalizacji,
• instalacje wewnętrzne:
- rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej na potrzeby rozbudowy budynku,
w tym niezbędna przebudowa instalacji istniejących,
- przebudowa instalacji przyzywowej, w tym dostosowanie do nowej lokalizacji pokoi mieszkalnych,
- rozbudowa istniejącej instalacji monitoringu, domofonów oraz sieci strukturalnej,
- budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń: sala terapeutyczna, świetlica, biblioteka, palarnia.
• wymiana dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym,
• wyposażenie pomieszczeń w meble i sprzęt – zgodnie z załącznikiem do projektu.
Zakres robót obejmuje ponadto:
a/ Wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej zamontowanych urządzeń z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach.
b/ Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi zamontowanych urządzeń oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników
o dokonanym szkoleniu.
c/ Opracowanie szczegółowej instrukcji obsługi urządzeń (zawierającej m. in. zalecenia dotyczącej bieżącej konserwacji.
d/ Wykonanie dokumentacji powykonawczej z załączonym kompletem kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób.
Wykonawca dostarczy Inwestorowi Aprobaty, Certyfikaty, Deklaracje oraz Atesty Higieniczne przed wbudowaniem materiałów.
Należy także używać materiałów trudnopalnych, przeznaczonych do obiektów użyteczności publicznej.
Ponadto Wykonawca uzyska i przygotuje niezbędne dokumenty (protokoły prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączonej dokumentacji:
- projekcie budowlanym,
- projekcie budowlano-wykonawczym,
- szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
- wzorze umowy,
- pozwoleniu na budowę oraz pozostałych dokumentach znajdujących się w folderze „formalne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
39142000-9 - Meble ogrodowe
33192000-2 - Meble medyczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
42416100-6 - Windy
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 1964558,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Rozbudowa oraz przebudowa Domu Pomocy Społecznej w PigżyLokalizacja inwestycji – ul. Szkolna 8, 87-152 Pigża; Dz. Nr 144/5, 147/108.
Inwestycja polega na rozbudowie i przebudowie Domu Pomocy Społecznej w Pigży, w tym:
• Rozbudowa segmentu A, dwukondygnacyjna, podpiwniczona, o wymiarach 9,70x11,38m, dach płaski,
• Rozbudowa segmentu B, dwukondygnacyjna, niepodpiwniczona, o wymiarach 7,60x13,44m, dach płaski.
• Przebudowa części biurowej na parterze segmentu B,
• Remont łazienek przy pokojach mieszkalnych na 1 piętrze segmentu B,
• Przebudowa pomieszczeń segmentu C (powiększenie jadalni, aranżacja sali terapii zajęciowej
z pomieszczeniami pomocniczymi),
• Budowa palarni przy łączniku między segmentami budynku,
• Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, w tym montaż stolarki wewnętrznej przeciwpożarowej,
• Wykonanie nowego pokrycia istniejących dachów płaskim z membrany EPDM wraz z obróbkami blacharskimi,
• Naprawa i odmalowanie elewacji,
• Budowa pochylni i schodów zewnętrznych, wymiana okładzin schodów, pochylni i tarasów istniejących,
• Remont części i budowa nowych nawierzchni utwardzonych,
• Przebudowa ogrodzenia wewnętrznego przy segmencie C, montaż nowej bramy i furki od strony wjazdu do kuchni,
• Wycinka krzewów w miejscu rozbudowy,
• Instalacje zewnętrzne:
- Przebudowa przyłącza wod.-kan. w miejscu rozbudowy segmentu B,
- Budowa zewnętrznej instalacji teletechnicznej (rozbudowa monitoringu, kanał kablowy),
Dodatkowo należy w pokoju pielęgniarek zamontować umywalkę z fartuchem z płytek ceramicznych wraz z przyłączem wod.-kan.
W piwnicy dodatkowo należy zamontować prysznic wraz z uszczelnieniem i wyprofilowaniem płytek ceramicznych w kierunku spadku wody do listwy prysznicowej.
• Instalacje wewnętrzne:
- Rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej na potrzeby rozbudowy budynku,
w tym niezbędna przebudowa instalacji istniejących,
- Demontaż i budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej, wydzielonej od instalacji wody użytkowej,
- Budowa instalacji wewnętrznej C.O. i c.w.u. dla rozbudowanych segmentów (niezależnej od istniejącego układu grzewczego),
- Demontaż i budowa nowej instalacji: SSP, przyzywowej w pokojach mieszkalnych,
- Rozbudowa istniejącej instalacji monitoringu i domofonów oraz sieci strukturalnej,
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń:
- pralni, suszarni i warsztacie - piwnica segmentu A,
- sali pobytu dziennego – parter segmentu A,
- kaplicy i zakrystii – piętro segmentu A,
- sali terapeutycznej, kuchenki terapeutycznej, pom. pedagoga i psychologa – parter segmentu B,
- palarni – parter przy łączniku.
- Budowa instalacji oddymiania dwóch klatek schodowych
- Montaż czujnika gazu w pomieszczeniu, w którym znajdują się urządzenia zasilane gazem propan-butan z butli,
• wyposażenie pomieszczeń w meble i sprzęt – zgodnie z załącznikiem do projektu
Zakres robót obejmuje ponadto:
a/ Wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej zamontowanych urządzeń z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach.
b/ Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi zamontowanych urządzeń oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników
o dokonanym szkoleniu.
c/ Opracowanie szczegółowej instrukcji obsługi urządzeń (zawierającej m. in. zalecenia dotyczącej bieżącej konserwacji.
d/ Wykonanie dokumentacji powykonawczej z załączonym kompletem kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób.
Wykonawca dostarczy Inwestorowi Aprobaty, Certyfikaty, Deklaracje oraz Atesty Higieniczne przed wbudowaniem materiałów.
Należy także używać materiałów trudnopalnych, przeznaczonych do obiektów użyteczności publicznej.
Ponadto Wykonawca uzyska i przygotuje niezbędne dokumenty (protokoły prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączonej dokumentacji:
- projekcie budowlanym,
- projekcie budowlano-wykonawczym,
- szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
- wzorze umowy,
- pozwoleniu na budowę oraz pozostałych dokumentach znajdujących się w folderze „formalne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
39142000-9 - Meble ogrodowe
33192000-2 - Meble medyczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 4487722,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2823200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2823200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2823200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD EKO R.S. Szymańscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9560011570
7.3.3) Ulica: Dekerta
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, dostawa i montaż wyposażenia, zagospodarowanie terenu.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2823000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6422000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6422000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6422000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-EKO R.S. Szymańscy SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9560011570
7.3.3) Ulica: Dekerta
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, dostawa i montaż wyposażenia, zagospodarowanie terenu.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6422000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.