Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320655/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana źródeł ciepła wraz z remontem pomieszczeń kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Celestynów” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Celestynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010158302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 58
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: celestynow@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-celestynow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3479809d-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana źródeł ciepła wraz z remontem pomieszczeń kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Celestynów” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3479809d-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00231985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana źródeł ciepła w budynkach Nadleśnictwa Celestynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432574,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKULEŚNICZÓWKI CZARCI DÓŁ (NR INW. :110-00042)
Lokalizacja: ul. Warszawska 67, 08-445 Osieck (dz. ew. 2311, obr. Osieck, gmina Osieck)
Budynek mieszkalny wraz z pomieszczeniem kancelarii. Część mieszkalna budynku zajmuje 90,03% powierzchni
użytkowej.
Zakres prac sanitarnych:
1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;
2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;
3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.
Zakres towarzyszących robót budowlanych:
1) Wykonanie podpicia istniejących fundamentów w części wg. załącznika rysunkowego w celu zwiększenia wysokości
pomieszczenia;
2) Wykonanie nowej posadzki betonowej;
3) Ułożenie gresu technicznego na części nowej posadzki;
4) Wykonanie nowych schodów betonowych;
5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;
6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej;
7) Naprawa tynków wewnętrznych;
8) Roboty malarskie.
9) Wykonanie wykopu zewnętrznego,
10) Wykonanie schodów zewnętrznych betonowych i wymurowanie murków oporowych z bloczków betonowych na ławie
żelbetowej,
11) Demontaż istniejącego okna, rozbiórka muru pod oknem, obróbka ościeżnicy,
12) Montaż nowych drzwi stalowych z naświetlem górnym nad drzwiami,
13) Wykonanie tynków na murku oporowym, wykończenie ościeży drzwiowych
3.6. Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:
1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz
wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących
wymagań w zakresie instalacyjnym,
3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,
elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub
modernizacyjnych,
4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),
5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów
pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.
3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)
zawierający:
a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;
b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);
c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;
d) przedmiary robót.
Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem
pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 111327,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU DAWNEJPODLEŚNICZÓWKI POGORZEL (NR INW.: 110-00209).
Lokalizacja: ul. Brzozowa 24, 05-430 Celestynów (dz. ew. 717, obr. Stara Wieś, gmina Celestynów)
Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.
Zakres prac sanitarnych:
1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;
2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;
3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.
Zakres towarzyszących robót budowlanych:
1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
2) Rozbiórka ścianek działowych i naprawa posadzki betonowej;
3) Demontaż hydrofora;
4) Demontaż okna i zamurowanie otworu;
5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;
6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;
7) Montaż stolarki drzwiowej;
8) Naprawa tynków wewnętrznych;
9) Roboty malarskie.
Zakres towarzyszących robót budowlanych:
1) Wykonanie podpicia istniejących fundamentów w części wg. załącznika rysunkowego w celu zwiększenia wysokości
pomieszczenia;
2) Wykonanie nowej posadzki betonowej;
3) Ułożenie gresu technicznego na części nowej posadzki;
4) Wykonanie nowych schodów betonowych;
5) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywanie wody;
6) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej;
7) Naprawa tynków wewnętrznych;
8) Roboty malarskie.
9) Wykonanie wykopu zewnętrznego,
10) Wykonanie schodów zewnętrznych betonowych i wymurowanie murków oporowych z bloczków betonowych na ławie
żelbetowej,
11) Demontaż istniejącego okna, rozbiórka muru pod oknem, obróbka ościeżnicy,
12) Montaż nowych drzwi stalowych z naświetlem górnym nad drzwiami,
13) Wykonanie tynków na murku oporowym, wykończenie ościeży drzwiowych
Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:
1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz
wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących
wymagań w zakresie instalacyjnym,
3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,
elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub
modernizacyjnych,
4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),
5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów
pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.
3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)
zawierający:
a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;
b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);
c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;
d) przedmiary robót.
Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem
pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 80137,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKU DAWNEJPODLEŚNICZÓWKI TORFY (NR INW.:110-00237)
Lokalizacja: ul. Torfy 3, 05-480 Karczew (dz. ew. 28/4, obr. 46, gmina Karczew)
Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.
Zakres prac sanitarnych:
1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;
2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;
3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.
Zakres towarzyszących robót budowlanych:
1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
2) Oczyszczenie istniejącej studzienki schładzającej;
3) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;
4) Montaż stolarki drzwiowej;
5) Malowanie posadzki betonowej;
6) Naprawa tynków wewnętrznych;
7) Roboty malarskie.
Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:
1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz
wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących
wymagań w zakresie instalacyjnym,
3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,
elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub
modernizacyjnych,
4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),
5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów
pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.
3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)
zawierający:
a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;
b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);
c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;
d) przedmiary robót.
Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem
pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 73531,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA KOTŁOWNI W BUDYNKUPODLEŚNICZÓWKI ZBÓJNA GÓRA (NR INW.: 110-00098)
Lokalizacja: ul. Trakt Napoleoński 62, 04-724 Warszawa (dz. ew. 69, obr. 3-11-65, gmina Dzielnica Wawer)
Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.
Zakres prac sanitarnych:
1) Wymiana kotła stałopalnego na nowy kocioł zgazowujący drewno 5 klasy;
2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;
3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym.
Zakres towarzyszących robót budowlanych:
1) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej;
2) Rozebranie istniejących schodów zewnętrznych;
3) Montaż belek nadprożowych w miejscu poszerzenia otworu;
4) Poszerzenie otworu drzwiowego;
5) Wykonanie podbicia istniejących fundamentów w części wskazanej w dokumentacji projektowej w celu zwiększenia
wysokości pomieszczenia;
6) Wykonanie nowej posadzki betonowej;
7) Ułożenie gresu technicznego na nowej posadzce;
8) Wykonanie nowych schodów betonowych zewnętrznych;
9) Wykonanie studzienki schładzającej wraz z montażem pompy do przepompowywania wody;
10) Wykonanie nowego kanału spalinowego izolowanego;
11) Wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej nawiewnych i wywiewnych;
12) Naprawa tynków wewnętrznych;
13) Roboty malarskie.
Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:
1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz
wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących
wymagań w zakresie instalacyjnym,
3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,
elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub
modernizacyjnych,
4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),
5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów
pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.
3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)
zawierający:
a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;
b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);
c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;
d) przedmiary robót.
Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 111982,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5. WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU MIESZKALNYM OSADA OTWOCK (NR INW.: 110-11341)Lokalizacja: ul. Poniatowskiego 34a, 05-400 Otwock (dz. ew. 34, obr. 148, gmina Otwock)
Budynek mieszkalny w 100% powierzchni użytkowej.
Zakres prac sanitarnych:
1) Wymiana kotła stałopalnego na gazowy kondensacyjny;
2) Wymianę urządzeń orurowania i armatury w kotłowni;
3) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących wymagań w zakresie instalacyjnym
Zakres robót w każdej z 5 części uwzględnia również:
1) dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz
wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych w celu dostosowania parametrów pomieszczenia kotłowni do obowiązujących
wymagań w zakresie instalacyjnym,
3) prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni,
elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub
modernizacyjnych,
4) wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarza), prób i sprawdzeń
z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących kocioł (potwierdzone protokołem ze szkolenia),
5) utylizację powstałych odpadów budowlanych w tym starego kotła wraz ze zbędnym wyposażeniem i elementami instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym dostarczyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu BDO.
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający może żądać od Wykonawcy drugiego uruchomienia (ustawienia parametrów
pieca) przez serwis fabryczny w trakcie trwania sezonu grzewczego.
3.3. Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9)
zawierający:
a) projekt techniczny instalacji sanitarnej;
b) projekt robót budowlanych (brak tego dokumentu dla cz. 5 zamówienia);
c) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót;
d) przedmiary robót.
Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary robót, z racji ryczałtowego rozliczenia prac, są tylko dokumentem pomocniczym. Wykonawca musi samodzielnie określić całokształt prac do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 55595,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona na część 1 postępowania w sposób znaczący przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po przeprowadzeniu analizy możliwości finansowych, nadleśnictwo stwierdziło, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub koszu najkorzystniejszej oferty.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALACJE WODNO-KANALIZACYJNE C.O I GLAZURNICTWO MIECZYSŁAW KAMIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681002332
7.3.3) Ulica: NOWE NIESTĘPOWO 25A
7.3.4) Miejscowość: POKRZYWNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 06-121
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALACJE WODNO-KANALIZACYJNE C.O I GLAZURNICTWO MIECZYSŁAW KAMIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681002332
7.3.3) Ulica: NOWE NIESTĘPOWO 25A
7.3.4) Miejscowość: POKRZYWNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 06-121
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona na część 4 postępowania w sposób znaczący przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po przeprowadzeniu analizy możliwości finansowych, nadleśnictwo stwierdziło, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub koszu najkorzystniejszej oferty.”
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALACJE WODNO-KANALIZACYJNE C.O I GLAZURNICTWO MIECZYSŁAW KAMIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681002332
7.3.3) Ulica: NOWE NIESTĘPOWO 25A
7.3.4) Miejscowość: POKRZYWNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 06-121
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Prace budowlano instalacyjne na terenie Katedry Fizjologii Człowieka w budynku przy ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.