eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdañski › Rozbudowa Szko³y Podstawowej Specjalnej w Warczu



Og³oszenie z dnia 2024-06-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej Specjalnej w Warczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gdañski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszcz Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 587731255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-gdanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej Specjalnej w Warczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1790a539-353c-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388842

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050465/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Rozbudowa Szko³y Podstawowej Specjalnej w Warczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gdañski w Pruszczu Gdañskim. Obs³ugê organu zapewnia Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdañskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdañski, tel. 58 773 12 12, sekretariat@powiat-gdanski.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiat-gdanski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.272.1.1.2024.KT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla Rozbudowy Szko³y Podstawowej Specjalnej w Warczu w tym:
1. Budowa budynku hali gimnastycznej wraz zapleczem socjalnym;
2. Budynku dydaktycznego, murów oporowych, schodów terenowych itp.;
3. Budowa ³±cznika dla po³±czenia dwóch nowobudowanych budynków;
4. Budowa boiska trawiastego z pi³ko-chwytami, ³awkami, o¶wietleniem i wiatami;
5. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z pi³ko-chwytami, ³awkami i o¶wietleniem;
6. Budowa ci±gu jezdnego pe³ni±cego funkcjê drogi po¿arowej z miejscami postojowymi, w tym miejscami przeznaczonymi dla osób niepe³nosprawnych,
7. Budowa wiat dla rowerów i odpady sta³e;
8. Wykonanie koniecznych instalacji wewnêtrznych, w tym: wodoci±gowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, elektrycznej oraz teletechnicznej zgodnie z opracowaniami bran¿owymi
9. Monta¿ elementów ma³ej architektury;
10. Wycinka drzew wraz z usuniêciem karpin, zgodnie z inwentaryzacj±;
11. Wycinka wraz z usuniêciem karpin i utylizacj± - 66 szt. tuj o ¶r. max do 50 cm ;
12. Nasadzenia zieleni;
13. Monta¿ urz±dzeñ sensorycznych w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: VII. Zamawiaj±cy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzieliæ zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych):
 robót konstrukcyjno – budowlanych ;
 robót elewacyjnych;
 robót malarsko-tynkarskich;
 robót dekarskich i ciesielskich;
 monta¿u stolarki okiennej i drzwiowej;
 instalacyjnych dla sieci wewnêtrznych i sieci zewnêtrznych (sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych) ;
 robót drogowych (drogi, parkingi, chodniki itp.)
1. Termin wykonania zamówienia i cena zostan± ustalone w drodze negocjacji, a wynegocjowana cena nie mo¿e przekroczyæ kwoty 5 000 000,00 netto.
2. Udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest decyzj± Zamawiaj±cego i jest zale¿ne od jego potrzeb.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium   60   %;
2) Okres rêkojmi  – waga kryterium    40  %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 zamówienie, które obejmowa³o swoim zakresem budowa lub rozbudowê budynku u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze minimum 4500m3;
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e, dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, które bêd± pe³niæ funkcjê:
 kierownika budowy w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno –budowlanej oraz aktualne i obowi±zuj±ce za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, posiadaj±cego minimum piêcioletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót;
 kierownika robót w bran¿y sanitarnej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz obowi±zuj±ce za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, minimum trzyletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót dla robót sanitarnych;
 kierownika robót w bran¿y elektrycznej i energetycznej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz obowi±zuj±ce za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, minimum trzyletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót dla robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji oraz urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
 kierownika robót w bran¿y telekomunikacyjnej posiadaj±cego aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych oraz aktualne i obowi±zuj±ce za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, minimum trzyletnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót dla robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1570), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) wykaz osób wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 50 000,00 z³. (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Stosownie do tre¶ci art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych ni¿ej:
- wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, maj±ce wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za ¶wiadczon± robotê. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, nale¿ne Wykonawcy z tytu³u wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzglêdnieniem stawki podatku wynikaj±cej z obowi±zuj±cych przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
2. W przypadku zmiany:
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Nale¿ne Wykonawcy z tytu³u wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzglêdnieniem zweryfikowanej kalkulacji zmienionych kosztów.
3. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionej ni¿ej w ppkt a-k) termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci:
a) okoliczno¶ci zwi±zane z konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
b) wyst±pienia w trakcie realizacji robót niezinwentaryzowanych sieci, wskutek czego wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub wezwania odpowiednich s³u¿b (gestorów sieci) ;
c) wyst±pienie okoliczno¶ci dla których niezbêdne bêdzie przeprowadzenie badañ archeologicznych obszaru objêtego inwestycj±;
d) wyst±pienia w trakcie realizacji przerw w dostawie energii elektrycznej, wody i innych awarii niezale¿nych od Wykonawcy wskutek czego nie bêdzie w stanie kontynuowaæ prac zwi±zanych z przedmiotem zamówienia;
e) wyst±pienia odmiennych warunków geologicznych ni¿ przyjêtych w dokumentacji w skutek czego bêdzie konieczna wymiana pod³o¿a gruntowego lub zmiana technologii przyjêta w dokumentacji;
f) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym terminie;
g) zaistnienia d³ugotrwa³ych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, klêsk ¿ywio³owych, wprowadzenia stanu wyj±tkowego, pandemii, epidemii itp. uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych, przeprowadzenia prób, sprawdzeñ lub odbiorów;
h) wstrzymanie realizacji robót przez Zamawiaj±cego lub inny uprawniony organ;
i) brak dostêpno¶ci materia³ów na rynku – d³ugotrwa³y czas oczekiwania;
j) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych oraz dodatkowych maj±cych wp³yw (utrudniaj±cych) na zakoñczenie zakresu podstawowego przedmiotu umowy;
k) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, skutkuj±cych zmian± technologii wykonywania poszczególnych robót i jej czasoch³onno¶ci±;
4. Zmiana Kierownika Budowy jest dopuszczalna, pod warunkiem, ¿e nowy kierownik budowy zg³oszony przez Wykonawcê bêdzie spe³nia³ warunki wskazane w SWZ i posiada³ do¶wiadczenie zawodowe zgodne z ofert± wykonawcy stanowi±c± za³±cznik nr 2.
5. Dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
cd rodzaju i zakresu zmian w "Informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

6. Zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna, pod warunkiem ¿e nowy Podwykonawca zg³oszony przez Wykonawcê bêdzie spe³nia³ wymogi wskazane w § 4 umowy.
7. Okre¶lone w § 6 ust. 1 wynagrodzenie podlega waloryzacji w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na zasadach okre¶lonych poni¿ej.
8. Ka¿da ze stron mo¿e za¿±daæ waloryzacji wynagrodzenia okre¶lonego w § 6 ust. 1 w przypadku, w którym ceny produkcji budowlano-monta¿owej publikowane przez G³ówny Urz±d Statystyczny na https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/ wzrosn± lub spadn± narastaj±co o wiêcej ni¿ 15% w stosunku do wska¼nika aktualnego (dostêpnego) w chwili podpisania umowy.
9. Nowe wynagrodzenie obowi±zuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrze¿eniem, ¿e pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Strona wnioskuj±ca o zmianê wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i ró¿nic po waloryzacji. Waloryzacja wynagrodzenia liczona jest wy³±cznie w stosunku do zakresu pozostaj±cego do wykonania po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
10. Zmiana wynagrodzenia na skutek waloryzacji nie mo¿e przekroczyæ 20 % ³±cznego wynagrodzenia umownego brutto, okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy i bêdzie nastêpowaæ nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy.
11. Waloryzacja nast±pi na podstawie aneksu do umowy.
12. Ewentualna zmiana Wynagrodzenia nie bêdzie dotyczyæ okresu, w którym przedmiot umowy bêdzie realizowany w warunkach opó¼nienia niezawinionego przez Zamawiaj±cego.
13. W przypadku zaprzestania publikacji lub zmiany wska¼nika, o którym mowa w ust. 6-7 strony w troku negocjacji wypracuj± wska¼nik najbardziej zbli¿ony. W tym celu strona wnioskuj±ca o zmianê wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i ró¿nic po waloryzacji.
14. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.