Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306462/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272378880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ściegna 9
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326741338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuwik@zuwik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuwik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9a79265-05fc-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a79265-05fc-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065656/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyczyszczenie reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyczyszczeniu reaktora SBR na terenie oczyszczalni ścieków w Siewierzu (ul. Ściegna 9) z zalegającego osadu wraz z zagospodarowaniem wytworzonego osadu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających w szczególności na:
a) opróżnieniu zalegających osadów z dna zbiornika – zbiornik o głębokości 8,5 m i średnicy 15 m; szacunkowa ilość osadu 200 Mg,
b) zrzucie osadów do szczelnych kontenerów,
c) wywozie i zagospodarowaniu odpadów w instalacji odbiorczej,
d) umyciu rusztów i ścian zbiornika.
3. Prace należy przeprowadzić w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych, od poniedziałku do piątku, z uwagi na technologię pracy oczyszczalni.
4. Zamawiający nie dopuszcza używania wody do rozwadniania osadów i zawyżania ilości odpadu.
5. Zamawiający wymaga, aby instalacja odbiorcza odpadu potwierdziła pisemnie gotowość odbioru osadów. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do podpisania umowy, co stanowi warunek konieczny zawarcia umowy i rozpoczęcia prac.
6. Instalację odbiorczą odpadu (nazwa i adres) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym.
7. Opis i kod odpadu: osady zalegające na dnie zbiornika napowietrzania, postać: pulpa piaskowa, zawierająca piaski, szmaty, resztki osadu, skratki - kod 20 03 06.
8. Zalegające w reaktorze odpady należy zutylizować/zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za gospodarowanie wytworzonymi przez siebie odpadami.
9. Wykonawca musi zapewnić sprawne usuwanie odpadów z terenu oczyszczalni w taki sposób, aby nie utrudniać pracy oczyszczalni.
10. Wykonawca robót musi zachować szczególną ostrożność, by nie doprowadzić do uszkodzeń istniejących elementów infrastruktury reaktora. W razie zaistnienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty naprawy.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną za szkody spowodowane z jego winy np. za uszkodzenie mienia Zamawiającego lub osób trzecich, w związku z wykonywaniem usługi. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, terenu, obiektów, budowli, sprzętu itp. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego.
12. Prace należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
13. Wykonawca powinien być wyposażony w odpowiedni sprzęt zabezpieczający jak i ratunkowy do wykonywania prac w zbiornikach ściekowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania niezbędnych pojazdów, w tym co najmniej jednego samochodu do przewozu kontenerów szczelnych oraz co najmniej jednej cysterny.
15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie, aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, w tym pozwolenie na transport odpadów.
16. Wykonawca przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłową organizację i bezpieczeństwo podczas wykonywania prac, prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywanych prac w całym okresie trwania realizacji umowy tj. od dnia rozpoczęcia robót, aż do przekazania prac i spisania protokołu odbioru.
17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym związane z załadunkiem, transportem i zagospodarowaniem odpadów.
18. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac, zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
19. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.
20. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ilość odpadu oraz sposób jego zagospodarowania (kwity wagowe, KPO).
21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości wydobytego osadu na wadze wskazanej przez Zamawiającego (na terenie miasta Siewierz).
22. Warunki płatności: Wynagrodzenie ma charakter powykonawczy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w dołączonej do oferty kalkulacji cenowej, zgodnie z faktycznie wykonaną ilością prac potwierdzoną przez Zamawiającego w protokole zdawczo-odbiorczym. Płatność nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu pełnego zakresu umowy, na podstawie faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMK HORIZON GRUPA Adam Knieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388113670
7.3.3) Ulica: pod kasztanami, 5/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-462
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.