Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00333573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/121284/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ed8216-29f6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035732/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ochrona osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie, w tym w szczególności:
• zapewnienie bezpieczeństwa osób na terenie obiektu oraz w jego najbliższym otoczeniu;
• ochrona obiektu i ich pomieszczeń oraz mienia znajdującego się w obiekcie;
• zapobieganie zakłóceniom porządku oraz powiadamianie o przypadkach naruszenia porządku;
• całodobowa kontrola ruchu materiałowego w obiekcie;
• kontrola ruchu osobowego poza godzinami pracy Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy (prowadzenie ewidencji wejść i wyjść z obiektu) oraz monitorowanie ruchu osobowego
w godzinach pracy Urzędu;
• prowadzenie dokumentacji ochrony;
• stały dozór i obsługa zainstalowanych elektronicznych systemów zabezpieczeń i systemów alarmowych;
• informowanie o stwierdzonych awariach i nieprawidłowościach w obiekcie;
• utrzymanie stanowiska ochrony w należytym reżimie sanitarnym;
• wyposażenie stanowiska ochrony w sprzęt umożliwiający komunikację z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej;
• utrzymaniu w ścisłej tajemnicy wszelkich danych i informacji pozyskanych od Zamawiającego, w szczególności danych służących zachowaniu bezpieczeństwa na terenie obiektu.
Usługi będą świadczone w wymiarze 11.042 roboczogodzin, w tym 50 roboczogodzin w ramach zlecenia dodatkowej obsady służby ochronnej w przypadkach tego wymagających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399164,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521535,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399164,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MSA SECURITY Sp. zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CIVIS Polska Sp. z o.o., TETTSUI Security Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9571115385
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy grup interwencyjnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399164,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Świadczenie usług ochrony obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 1.06.2025 r. do 31.05.2026 r.
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- P/1/2025 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.