Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261388/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00270937/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00274103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi transmisji danych dla systemów ANPRS i e-Plomba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi transmisji danych dla systemów ANPRS i e-Plomba2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ec509f-0a8d-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127950/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi transmisji danych dla systemów e-Plomba i ANPRS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/23/23/HCKY
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1- Świadczenie usługi transmisji danych dla systemów ANPRSw tym:
1) Zamówienie podstawowe polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych oraz usługi prywatnego APN wraz z dostawą, uruchomieniem i aktywacją 88 szt. kart SIM na potrzeby systemu ANPRS
2) Zamówienie w ramach opcji polegające na:
a. dostawie, uruchomieniu i aktywacji kolejnych, nowych kart SIM
w ilości do 20 szt. na potrzeby systemu ANPRS, w zakresie usługi o której mowa w Rozdziale V pkt 3 Tomu III SWZ, oraz włączenia dostarczonych kart do świadczonej w ramach zamówienia podstawowego usługi prywatnego APN i usług telekomunikacyjnych,
b. świadczeniu usług telekomunikacyjnych oraz usług prywatnego APN na okres kolejnych 12 m-cy od zakończenia świadczenia usługi w ramach zamówienia podstawowego, dla wszystkich dostarczonych w ramach Umowy kart SIM (zamówienie podstawowe i opcja).
Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 178182,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2- Świadczenie usługi transmisji danych dla systemów e-Plomba w tym:1) Zamówienie podstawowe polegające świadczeniu usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą, instalacją i aktywacją 1018 szt. kart SIM na potrzeby systemu ePlomba
2) Zamówienie w ramach opcji polegające na:
a. dostawie, instalacji i aktywacji kolejnych, nowych kart SIM w ilości do 50 szt. na potrzeby systemu ePlomba, w zakresie usługi o której mowa w Rozdziale IV ust 1 pkt 1 Tomu III SWZ, oraz włączenia dostarczonych kart do świadczonej w ramach zamówienia podstawowego usługi telekomunikacyjnej,
b. świadczeniu usług telekomunikacyjnych na okres kolejnych 12 m-cy od zakończenia świadczenia usługi w ramach zamówienia podstawowego, dla wszystkich dostarczonych w ramach Umowy kart SIM (zamówienie podstawowe i opcja)
Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 341301,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178182,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178182,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polkomtel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011307968
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178182,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341301,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341301,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Limur sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011307968
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341301,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi dostępu do sieci Internet
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
- Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.