eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy"Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68

1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuk-pulawy.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b046c34a-3595-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia będzie: sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej (chlorek sodu NaCl) (nie zbrylającej się) dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, spełniających wymagania stosowane do posypywania nawierzchni drogowych podczas zimowego utrzymania dróg, posiadającej pozytywna opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj.:
- soli drogowej w ilości 500 Mg, nie mniejszej niż 200 Mg,
dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia na sukcesywna dostawę materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej (chlorek sodu NaCl) (nie zbrylającej się) stanowi część III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
- opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji stanowi część II SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Miejsce realizacji zamówienia: dostawy będą dostarczane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach wynagrodzenia umownego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Puławy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia będzie: sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. piasku dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach, spełniających wymagania stosowane do posypywania nawierzchni drogowych podczas zimowego utrzymania dróg, posiadającej pozytywna opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj.:
- piasku w ilości 1000 Mg, nie mniejszej niż 200 Mg,
dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia na sukcesywna dostawę materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. piasku stanowi część III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
- opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji stanowi część II SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Miejsce realizacji zamówienia: dostawy będą dostarczane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach wynagrodzenia umownego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Puławy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił - zamówienie częściowe nr 1 - Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty. Zamawiający, informuje, iż do dnia 26.09.2022 r. do godz. 10.00, a więc do upływu terminu wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji postępowania na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił - zamówienie częściowe nr 2 - Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. piasku, na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ w powyższym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający – na podstawie art. 222 ust 4 ustawy z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił informację, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 20.910,00 zł (brutto).
W powyższym postępowaniu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na składanie ofert tj. 26.09.2022r. do godz. 10:00 wypłynęły oferty złożone przez Wykonawców:
Oferta nr 1
Kopalnia Piachu Usługi Transportowe Piotr Pochodyła, Edward Pochodyła
Kocianów 6 24-320 Poniatowa
cena ofertowa brutto: 29.520,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dwadzieścia złotych i 00/100).
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Sprzętowo Transportowo Handlowe
TRANSYP Łukasz Omilianowicz
Gołąb, ul. Polna 12 B
24-100 Puławy
cena ofertowa brutto: 35.670,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych i 00/100).

Jedynym kryterium decydującym o wyborze oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu była cena.
Zamawiający informuje, iż po zasięgnięciu opinii działu księgowego dotyczącej analizy finansowej Spółki, w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.