eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 69

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9552c7ce-352f-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213964/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Doradztwo prawne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki; Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2023 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych: .doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/24/TPBN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: świadczenie usług prawnych w zakresie doradztwa podatkowego. SOPZ stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 330000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawo opcji oznacza, iż:
1. po upływie 36 miesięcy realizacji zamówienia podstawowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji i przedłużenia terminu obowiązywania Umowy o kolejne 12 (dwanaście) miesięcy albo do czasu wykorzystania wszystkich środków finansowych, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Realizacja przedłużonego terminu obowiązywania Umowy związana będzie z dalszym świadczeniem Usług przez Wykonawcę w zakresie i za wynagrodzeniem określonym w Umowie.
2. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu realizacji zamówienia podstawowego, drogą elektroniczną na adres e-mail, wskazany w Umowie.
Szacunkowa wartość prawa opcji: 50 000,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: świadczenie usług prawnych w zakresie finansowania badań naukowych i prac rozwojowych oraz działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE związanych z dochodzeniem zwrotu środków, odszkodowań;
SOPZ stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawo opcji oznacza, iż:
1.po upływie 36 miesięcy realizacji zamówienia podstawowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji i przedłużenia terminu obowiązywania Umowy o kolejne 12 (dwanaście) miesięcy albo do czasu wykorzystania wszystkich środków finansowych, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Realizacja przedłużonego terminu obowiązywania Umowy związana będzie z dalszym świadczeniem Usług przez Wykonawcę w zakresie i za wynagrodzeniem określonym w Umowie.
2.o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu realizacji zamówienia podstawowego, drogą elektroniczną na adres e-mail, wskazany w Umowie.
Szacunkowa wartość prawa opcji: 30 000,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: świadczenie usług prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych. SOPZ stanowi załącznik nr 1c do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawo opcji oznacza, iż:
1.po upływie 36 miesięcy realizacji zamówienia podstawowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji i przedłużenia terminu obowiązywania Umowy o kolejne 12 (dwanaście) miesięcy albo do czasu wykorzystania wszystkich środków finansowych, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Realizacja przedłużonego terminu obowiązywania Umowy związana będzie z dalszym świadczeniem Usług przez Wykonawcę w zakresie i za wynagrodzeniem określonym w Umowie.
2.o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu realizacji zamówienia podstawowego, drogą elektroniczną na adres e-mail, wskazany w Umowie.
Szacunkowa wartość prawa opcji: 50 000,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w rozdziale VI SWZ warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi polegające na sporządzeniu opinii prawnych, lub doradztwie prawnym, z zakresu kwalifikowalności podatku VAT projektów finansowanych z udziałem środków publicznych, w tym co najmniej 1 usługę, której wysokość kwoty podatku VAT będącego przedmiotem opinii lub doradztwa wynosiła co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych brutto.
b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia przynajmniej trzema osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata, radcy prawnego, lub doradcy podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1184 ze zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 499) lub ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2117.) spełniającymi poniższe wymagania:
1. co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata, wyznaczona do zarządzania zespołem skierowanym do wykonania zamówienia, posiadająca pięcioletnie doświadczenie w zakresie doradztwa prawnego na rzecz podmiotu posiadającego status taki sam jak Zamawiający lub innego podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych realizującego zadania z zakresu finansowania badań naukowych i prac rozwojowych, działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE;
2. co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie, z ostatnich 10 lat, w doradztwie z zakresu prawa podatkowego;
3. co najmniej jedna osoba z tytułem doradcy podatkowego, posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe i świadczyła, co najmniej jedną usługę doradztwa podatkowego związaną m.in. z kwalifikowalnością podatku od towarów i usług (VAT) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych;
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi prawne polegające na sporządzeniu opinii prawnych lub doradztwie prawnym na rzecz jednostki sektora finansów publicznych w sprawie dochodzenia zwrotu środków na podstawie art. 207 ustawy o finansach publicznych.
b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia przynajmniej pięcioma osobami spełniającymi poniższe wymagania:
1.co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata wyznaczona do zarządzania zespołem skierowanym do wykonania zamówienia, posiadająca pięcioletnie doświadczenie w zakresie doradztwa prawnego na rzecz podmiotu posiadającego status taki sam jak Zamawiający lub innego podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych realizującego zadania z zakresu finansowania badań naukowych i prac rozwojowych, działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z uwzględnieniem podmiotów znajdujących się we wczesnej fazie rozwoju, w tym z udziałem środków UE;
2. co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata posiada trzyletnie doświadczenie z zakresu zagadnień związanych z prawem administracyjnym, finansów publicznych oraz finansowania projektów z udziałem środków funduszy unijnych oraz zasad dochodzenia zwrotu środków w związku z wypełnieniem przesłanek określonych w art. 207 ustawy o finansach publicznych oraz egzekucji w administracji;
3.co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata lub doradcy podatkowego posiada trzyletnie doświadczenie z zakresu ordynacji podatkowej, w szczególności w obszarze określenia odpowiedzialności osoby trzeciej za powstałe zobowiązania, stwierdzania kwot nadpłat oraz udzielania ulg w spłacie należności;
4.co najmniej jedna osoba z tytułem profesora posiada trzyletnie doświadczenie z zakresu prawa administracyjnego;
5.co najmniej jedna osoba z tytułem radcy prawnego lub adwokata posiada trzyletnie doświadczenie z zakresu prawa upadłościowego oraz restrukturyzacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień proceduralnych związanych z dochodzeniem wierzytelności.
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi prawne polegające na doradztwie prawnym z zakresu zamówień publicznych udzielanych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, z czego przynajmniej jedna z tych usług prawnych dotyczyła zamówienia o wartości równej lub wyższej niż progi unijne, przy czym wartość każdej z tych usług prawnych wynosiła minimum 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto, przy czym w przypadku usług prawnych trwających nadal Wykonawca musi wykazać, że do terminu składania ofert wykonał usługi prawne o wartości minimum 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto (dotyczy każdej z usług).
b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia Zespołem składającym się co najmniej z dwóch osób z tytułem radcy prawnego lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1184 ze zm.) spełniających poniższe wymagania:
1.co najmniej jedna osoba posiadająca aktualną wiedzę z zakresu prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy, aktów wykonawczych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz trzyletnie doświadczenie w doradztwie prawnym jednostkom sektora finansów publicznych w ostatnich 5 latach, a także posiadająca doświadczenie w reprezentacji przed Krajową Izbą Odwoławczą po stronie zamawiającego;
2.co najmniej jedna osoba posiadającą trzyletnie doświadczenie zawodowe w doradztwie prawnym jednostkom sektora finansów publicznych w ostatnich 5 latach z zakresu umów IT.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ, z art. 125 ust. 1
Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale IX pkt 5 SWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, o którym mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1) Pzp, wraz z ofertą oprócz oświadczenia, wymienionego w rozdziale IX pkt 2, ppkt 2 SWZ, dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty określone w rozdziale IX pkt 2 ppkt 3 - 8 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia, każde odpowiednio podpisane zgodnie z Rozdziałem VIII pkt 4 SWZ
1) wypełniony formularz ofertowy (sporządzony osobno dla każdej z części tj. dla części 1 zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ, dla części 2 zgodnie z załącznikiem nr 2b do SWZ, dla części 3 zgodnie z załącznikiem nr 2c do SWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i spełnienie warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ), celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt. 1-3 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie;
3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3a do SWZ);
4) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
5) dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych dokumentów lub oświadczeń. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. Zapisy Rozdziału VIII pkt. 4 ppkt. 7) stosuje się odpowiednio;
6) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty lub oświadczenia podpisuje lub poświadcza za zgodność z oryginałem osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5) powyżej.
Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokument, o którym mowa w ppkt 5) powyżej;
7) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
8) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) wraz z pełnomocnictwem albo innym dokumentem potwierdzającym umocowanie do reprezentowania podmiotu trzeciego;
9) uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp), pod warunkiem spełnienia
następujących wymagań:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w rozdziale VIII pkt 4 SWZ.
c) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX pkt 3 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1 i 2 SWZ.
d) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznik nr 4 do SWZ - PPU § 14 "Zmiany do umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej potwierdzoną za zgodność z oryginałem o sumie ubezpieczenia wynoszącej:
a. dla części 1: co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych)
b. dla części 2: co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych)
c. dla części 3: co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).

Zamawiający podzielił świadczenie usług prawnych na dwa postępowania. Pierwsze postępowanie nr 14/24/TPBN opublikowano 20.06.2024 r. Drugie (niniejsze) nr 19/24/TPBN opublikowano w dniu dzisiejszym.
Łączna szacunkowa wartość zamówienia dla obu postępowań (z prawem opcji) wynosi 3 430 000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.