eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 47001063200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wigury 7

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp1@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp1.glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67273c99-3839-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67273c99-3839-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00353401/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MP1/ZP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.1. Część Nr 1 - Artykuły suche, ryby: ananas puszka, barszcz biały butelka, barszcz biały w proszku, bułka mielona, chrzan w słoiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ryż, herbata, makarony, marmolady, mąka, masło, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp. filet z miruny prasowany bez glazury, paluszki rybne panierowane, makrela wędzona I kat., itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15221000-3: Ryby mrożone, 15234000-7 Ryby wędzone

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15851000-8 - Produkty mączne

15221000-3 - Ryby mrożone

15234000-7 - Ryby wędzone

4.5.5.) Wartość części: 25141,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.1. Część Nr 2 – Nabiał: mleko spożywcze, śmietana, jogurt naturalny, jogurt owocowy, ser twarogowy półtłusty, serek homogenizowany, kefir, ser żółty, masło, kremowy serek kanapkowy, maślanka, jogurty, serki bez laktozy,
Kod CPV: 15500000-30 Produkty mleczarskie, 15511000-3 Mleko, 15544000-3 Ser twardy, 15542100-0 Ser twarogowy, 15530000-2 Masło, 15551500-0 Maślanka, 15551300-8 Jogurt,15510000-6 mleko i śmietana

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15544000-3 - Ser twardy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15511000-3 - Mleko

15544000-3 - Ser twardy

15542100-0 - Ser twarogowy

15530000-2 - Masło

15551500-0 - Maślanka

15551300-8 - Jogurt

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.5.) Wartość części: 13804,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:

2.3. Część Nr 3 – Mięso, Wędliny: świeże mięso, w tym: mięso szynka wieprzowa kulka bez kości (b/k), karczek bez kości, schab bez kości, boczek surowy, łopatka wieprzowa bez kości, polędwiczki wieprzowe, mięso wołowe bez kości oraz parówki, kości wieprzowe, pasztet pieczony, kiełbasa szynkowa, polędwica wieprzowa, szynka wieprzowa wędzona itp.
Kod CPV: 15110000-2 Mięso, 15111100-0 Wołowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15131200-7 Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie, 15131310-1 Pasztety

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy
Główny kod CPV * (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15111000-9 - Mięso wołowe

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

15131310-1 - Pasztety

4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - częśći. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.4. Część Nr 4 – Pieczywo, wypieki cukiernicze: bułka angielka, bułka grahamka, kajzerka, bułka słodka, chleb pszenny krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb żytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie


Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 11164,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.3. Część Nr 5 - Owoce i warzywa: burak czerwony, cebula, cytryna, banany, fasola szparagowa, pomidory, gruszki, por, ogórek zielony, brokuły, rzodkiewka, sałata, seler, szczypiorek, ziemniaki, śliwka, kapusta włoska, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kiwi, jabłka, pomarańcze, arbuz, winogrono, wiśnia, brzoskwinia, nektarynka itp.
CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

03221000-6 - Warzywa

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222200-5 - Owoce cytrusowe

03222314-7 - Maliny

03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 22780,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.4. Część Nr 6 – Wyroby kulinarne - produkty gotowe: kluski leniwe, śląskie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.
Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe,

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 3120,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:
2.5. Część Nr 7 - Mrożonki: warzywa mrożone np. brokuły, kalafior, bukiet warzyw, szpinak, marchewka mini, mieszanka chińska oraz owoce mrożone np. maliny, porzeczka czarna, borówka, mieszanka kompotowa, wiśnia,
Kod CPV: 15896000-5 Produkty głęboko mrożone, 15331170-9 Warzywa mrożone, 15331170-9 warzywa i owoce mrożone

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 2175,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7 - 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe - części. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:

2.6. Część Nr 8 - Świeży drób, wyroby drobiowe: filet drobiowy z piersi kurczaka, udko drobiowe z kurczaka, filet z indyka, porcja rosołowa z kurczaka, wątróbka z indyka, mięso z indyka gulaszowe, parówki drobiowe, pasztet pieczony, itp,
Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-6 Drób, 15112120-3 Indyki, 5131135-0 Wędliny drobiowe

Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4. Równoważność:
4.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 8186,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24918,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24918,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24918,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elżbieta Szczepaniak, 95-015 Głowno, NIP: 7331005331, REGON: 471649282, woj. łódzkie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331005331

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 10/12

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24918,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13301,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13301,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13301,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elżbieta Szczepaniak, NIP: 7331005331, REGON: 471649282,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331005331

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 10/12,

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13301,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11779,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11779,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11779,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES SP. Z O O., SP. KOMANDYTOWA województwo: łódzkie, NIP: 7732087725 REGON: 590652352

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: ul. Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11779,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie została złożona żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES SP. Z O O., SP. KOMANDYTOWA województwo: łódzkie, NIP: 7732087725 REGON: 590652352

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: ul. Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elżbieta Szczepaniak, NIP: 7331005331, REGON: 471649282, woj. łódzkie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331005331

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 10/12

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES SP. Z O O., SP. KOMANDYTOWA województwo: łódzkie, NIP: 7732087725 REGON: 590652352

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: ul. Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7258,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7258,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES SP. Z O O., SP. KOMANDYTOWA województwo: łódzkie, NIP: 7732087725 REGON: 590652352

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: ul. Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7258,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.