Ogłoszenie z dnia 2023-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264198/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-18
- 2023/BZP 00275505/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00275528/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego wyjazdu studyjnego z Polski do Danii dla grupy 25 osób w terminie 20-24 sierpnia 2023 r. na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141132577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227295905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cudzik@kcer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcer.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcer-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/kcer-brwinow/demand/116744/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego wyjazdu studyjnego z Polski do Danii dla grupy 25 osób w terminie 20-24 sierpnia 2023 r. na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-644100a0-0e09-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137906/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi kompleksowego zorganizowania zagranicznych grupowych wyjazdów studyjnych - na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAF.26.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego wyjazdu studyjnego z Polski do Danii dla grupy 25 osób w terminie 20-24 sierpnia 2023 r. na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
Przedmiotem tej części jest kompleksowe zorganizowanie 5 dniowego wyjazdu studyjnego z Polski do w Danii dla grupy 25 osób uczestników szkolenia pt. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji zwierzęcej w krajach Unii Europejskiej na przykładzie Danii 2. Wyjazd studyjny będzie obejmował 5 kolejnych dni, umiejscowionych w terminie od 20 do 24 sierpnia 2023 r., z czego: pierwszy dzień będzie przeznaczy na dotarcie uczestników do miejsca docelowego autoka rem, trzy kolejne pełne dni będą przeznaczone na pobyt uczestników w miejscu docelowym oraz kolejny, ostatni dzień wyjazdu będzie przeznaczy na powrót uczestników do Polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160247 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROTEN Sławomir Marchewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921728024
7.3.3) Ulica: Ks. Biskupa Wincentego Tymienickiego 25c/420
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-350
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-20 do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów oraz opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. Edukacyjne Fundamenty Przyszłości
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Organizacja wycieczek dla pracowników, uprawnionych członków rodzin oraz emerytów Oddziału ZUS w Kielcach
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap III
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.