Ogłoszenie z dnia 2023-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354778/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00374683/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Etap Nr I: "Prace remontowo – adaptacyjne w zakresie przebudowy i nadbudowy budynku w celu utworzenia 10 nowych miejsc opieki w żłobku "Wesoła Wyspa Malucha" w Witoni"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GminaWitonia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Starzyńskiego 6A
1.5.2.) Miejscowość: Witonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 356 47 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawitonia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawitonia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91bf9978-3c2a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Etap Nr I: "Prace remontowo – adaptacyjne w zakresie przebudowy i nadbudowy budynku w celu utworzenia 10 nowych miejsc opieki w żłobku "Wesoła Wyspa Malucha" w Witoni"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91bf9978-3c2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010076/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Etap Nr I: Prace remontowo – adaptacyjne w zakresie przebudowy i nadbudowy budynku w celu utworzenia 10 nowych miejsc opieki w żłobku "Wesoła Wyspa Malucha" w Witoni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BD.271.I.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych dla Etapu Nr 1 zadania obejmujących: roboty remontowo – adaptacyjne oraz roboty związane z przebudową i nadbudową budynku w celu utworzenia 10 nowych miejsc opieki w żłobku "Wesoła Wyspa Malucha" w Witoni przy ul. Szkolnej 4B, 99-335 Witonia. Ramowy zakres robót budowlanych (przebudowa i nadbudowa – adaptacja na potrzeby opieki żłobkowej budynku Gminnego Ośrodka Kultury Rekreacji i Sportu) obejmuje następujace działania:
Przeróbki hydrauliczne oraz demontaż i montaż urządzeń sanitarnych;
Prace glazurnicze;
Wymiana drzwi wewnętrznych;
Prace wyburzeniowe i murarskie;
Przeróbki elektryczne i wymiana żarówek;
Naprawa i konserwacja dachu;
Mycie, malowanie i konserwacja elewacji budynku;
Nadbudowa i przebudowa dachu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, t.j.: 4 wrzesnia do dnia września 2023 roku, wpłynęły dwie (2) oferty. Cena oferty z najkorzystniejszą ceną wynosi: 943.000,00 złotych (brutto). Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyżej określonego zamówienia kwotę w wysokości: 300.000,00 złotych (brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienie do ceny najkorzystniejszej oferty.Wobec powyższego zaistniała sytuacja przewidziana w art. 255 pkt 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych do unieważnienia niniejszego postępowania - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 3): „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116327,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.