Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00389765/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.4.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389080
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00375898
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego, pomocy
dydaktycznych oraz mebli a także pozostałego wyposażenia, niezbędnych do
funkcjonowania nowopowstałego obiektu, tj. przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający wyjaśnia, iż zestawienie wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia zostało opisane w 10 tabelach i pogrupowane według sal znajdujących się w obiekcie. Asortyment niejednokrotnie powiela się w poszczególnych plikach. W celu obliczenia wartości przedmiotu zamówienia należy oszacować asortyment zawarty we wszystkich 10 tabelach i łączną wartość zadania przenieść do formularza ofertowego. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 8 do SWZ. Dostarczenie wypełnionych tabel będzie wymagane od wybranego wykonawcy na etapie podpisania umowy.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie posiadało obowiązujące atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem.
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia (z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy), pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli i urządzeń gastronomicznych oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 8 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,
b) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym atestów, certyfikatów itp.,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
d) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie przez Wykonawcę tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego, pomocy dydaktycznych oraz mebli a także pozostałego wyposażenia, niezbędnych do funkcjonowania nowopowstałego obiektu, tj. przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający wyjaśnia, iż zestawienie wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia zostało opisane w 11 tabelach i pogrupowane według sal znajdujących się w obiekcie. Asortyment niejednokrotnie powiela się w poszczególnych plikach. W celu obliczenia wartości przedmiotu zamówienia należy oszacować asortyment zawarty we wszystkich 11 tabelach i łączną wartość zadania przenieść do formularza ofertowego. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 8 do SWZ. Dostarczenie wypełnionych tabel będzie wymagane od wybranego wykonawcy na etapie podpisania umowy.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie posiadało obowiązujące atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem.
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia (z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy), pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli i urządzeń gastronomicznych oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 8 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,
b) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym atestów, certyfikatów itp.,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
d) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie przez Wykonawcę tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-01 09:15
Po zmianie:
2024-07-09 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-30
Po zmianie:
2024-08-07
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa opakowań sterylizacyjnych,testów chem i biol do kontroli procesu sterylizacji, szczotki,czyściki i akcesoria do mycia na potrzeby Centralnej Sterylizatornii WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Remont drogi ppoż. nr 34 - NA RONDO
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa licencji oprogramowania ESET PROTECT Elite na okres 24 miesięcy na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu RTG z ramieniem C na potrzeby Oddziału Urologii WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- "Zakup i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych do gminnego żłobka w Piątnicy z podziałem na poszczególne części zamówienia"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.