Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632464590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4666d126-2863-11ed-a4ec-9ab529aa7ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079019/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325510/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 03.08.2022 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie i w budynku Sądu Rejonowego w Kole zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia w BZP nr 2022/BZP 00288904/01 z dnia 2022-08-03. Zamówienie podzielone było na 3 części. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 18.08.2022 r. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.212.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole (ul. Włocławska 4, 62-600 Koło), który obejmuje remont wybranych pomieszczeń: holl, nr: 1, 2, 12, 18, 20, 44, 53, 54, 78, 89 o łącznej powierzchni użytkowej ok. 100 m2 (holl, pomieszczenie pracowników ochrony, sala rozpraw, sekretariat, Przyjazny Pokój Przesłuchań, archiwum, aresztantka) w ramach którego przewidziano m.in.:
1.1. remont pomieszczeń biurowych na parterze nr 12 i 20 w celu adaptacji na salę rozpraw
demontaż drzwi oraz usunięcie ściany pomiędzy pomieszczeniem 12 oraz 20,
demontaż drzwi oraz zamurowanie otworu drzwiowego na ścianie znajdującej się za projektowanym stołem sędziowskim,
wykonanie podestu pod stół sędziowski na wysokości wraz z umiejscowieniem w niej rewizji do kabli oraz gniazd w floorboxie,
wymiana sześciu istniejących parapetów na nowe z konglomeratu,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie
wykonanie nowej posadzki z gresu,
montaż drzwi wewnętrznych przystosowanych do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
1.2 remont hollu oraz pomieszczenia nr 1
wyburzenie istniejącej półokrągłej zabudowy w hollu,
poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
wykucie okna w istniejącej ścianie pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
malowanie ścian w pomieszczeniu nr 1,
wykonanie nowej posadzki z gresu w pomieszczeniu nr 1,
montaż skrzynek depozytowych dla interesantów,
malowanie ściany w hollu, wraz z miejscowymi naprawami ubytków po zdemontowaniu półokrągłej zabudowy.
1.3 adaptacja pomieszczenia nr 44 sali rozpraw na pomieszczenie biurowe
zerwanie wykładziny wraz z listwami przyściennymi,
wykonanie wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża poprzez oczyszczenie powierzchni oraz zastosowanie środka poprawiającego przyczepność,
demontaż podestu pod stół sędziowski i systemu rejestracji przebiegu rozpraw,
przygotowanie i wyrównanie ścian oraz malowanie dwukrotne farbą emulsyjną,
wykonanie nowej posadzki z wykładziny.
1.4 remont pozostałych pomieszczeń:
wymiana drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu nr 89 (aresztantka),
remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 79,
likwidacja drzwi wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniem nr 1 i 2 oraz pomieszczeniem nr 53 i 54 wraz z zamurowaniem otworu drzwiowego,
wygłuszenie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu nr 18 (Przyjazny Pokój Przesłuchań),
oczyszczenie z miejscowej korozji i przemalowanie podkonstrukcji pod klimatyzatorami na dachu oraz oczyszczenie z miejscowej korozji drabiny stalowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145805,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145805,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145805,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Daniel Bartczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681005035
7.3.3) Ulica: Kiszewy 12
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145805,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.