Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup koparki wraz z niezbędnym osprzętem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawoja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawoja.ug.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup koparki wraz z niezbędnym osprzętem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ee4e9a-b96a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005563/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup 2 koparek wraz z niezbędnym osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) Pzp.
Gmina Zawoja w dniu 09-03-2022r. ogłosiła postepowanie w trybie podstawowym na zakup 2 koparek wraz z niezbędnym osprzętem z terminem złożenia ofert do dnia 18-03-2022r. z podziałem na dwa zadania. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta na jedno zadanie. Na drugie zadanie nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie zostało w tym zakresie unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP
Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane ustawie w art. 305 pkt 2) PZP, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego w/w podmiotowi w trybie z wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.7031.60.2022.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• nowa, rok produkcji minimum 2021
• maksymalny ciężar roboczy 9500kg-11000 kg
• kołowa, wysięgnik dwuczęściowy,
• kabina zabudowana oszklona, ogrzewana, drzwi po jednej stronie, przednia i boczna szyba uchylna
• oświetlenie zewnętrzne LED oświetlenie zewnętrzne LED w tym minimum 4 lampy robocze na kabinie i 1 na wysięgniku
• lusterka minimum 3
• głębokość kopania 4,0-4,2 m
• maksymalny zasięg 7,5 -7,8 m
• liczba cylindrów 4
• silnik-diesel,
• układ hydrauliczny 4 pompy
• Elektryczna pompa paliwowa
• pojemność silnika 3500-3700m3
• moc silnika 100,0 -116 KM / 80-85,0 kW
• łyżka koparkowa wodno-kanalizacyjna 400mm
• łyżka skarpowa uchylna hydrauliczna 1000 mm
• szybkozłącze koparkowe
• lemiesz spycharkowy 2,3 m
• długość transportowa 6,5-6,6 m
• wysokość transportowa 2,9-3,1 m
• szerokość podwozia 2,1- 2,4 m
• rozstaw osi 2,1-2,2 m
• Wyposażenie w 8 kół bliźniaczych z pierścieniem dystansowym
• sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu
• Bieg pełzający i drogowy
• światła ostrzegawcze na dachu kabiny
• klimatyzacja
• ogrzewanie kabiny
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 766290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMAX Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470051167
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARMAX" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ARMAX" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.