eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielno › Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEMIELNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 81

1.5.2.) Miejscowość: Jemielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniajemielno@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/151172

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426b580f-e03a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046386/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach- poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy robót:
W ramach prac remontowych należy wykonać:
- demontaż materiałów i wyrobów oraz innych elementów zamontowanych podczas prac wykonywanych w 2022, z uwagi na brak możliwości identyfikacji parametrów jakościowych wbudowanych elementów, posiadanych certyfikatów, aprobat technicznych oraz atestów w szczególności higieniczno-sanitarnych i p.poż. w szczególności: drzwi wewnętrzne, posadzki z paneli MDF, oprawy oświetleniowe, grzejniki, orurowanie, pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody, pompa obiegowa w kotłowni, biały montaż itp.-
- demontaż pozostałych starych elementów wyposażenia technicznego
- rozbiórkę wskazanych ścianek działowych w obrębie łazienek i WC w celu dostosowania ich do wymagań przepisów techniczno-budowlanych
- rozbiórkę istniejących podestów i najazdów w kotłowni - rozbiórkę posadzek na gruncie w obrębie pomieszczeń piwnicy,
- rozbiórkę posadzek na pozostałych kondygnacjach wykonanych głownie jako cementowe i z płytek pcw, za wyjątkiem pomieszczeń z posadzką z lastrico (hol główny) oraz parkietów (sale lekcyjne i korytarze), te pozostają bez zmian
- wykonanie cyklinowania parkietów, uzupełnienia braków, flekowania oraz lakierowania dopuszczonego dla obiektów szkolnych
- wykonanie szlifowania, szlamowania oraz konserwacji istniejącej nawierzchni lastrico w holu głównym wraz z przylegającym korytarzem,
- wykonanie wymiany stolarki otworowej zewnętrznej na nową okienną PCV, a i drzwiową drewnianą
- wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic na styku z gruntem po stronie zewnętrznej muru wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej
- uporządkowanie wejścia do kotłowni poprzez wykonanie utwardzenia terenu przed drzwiami kotłowni z kostki granitowej z osadzeniem odpływu wody opadowej dn 315 mm (właz ażurowy na studni) wraz z wykonaniem schodów terenowych z kostki granitowej łączącej poziom wejścia do kotłowni z poziomem terenu (likwidacja zalewania kotłowni)
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w obrębie remontowanych pomieszczeń wraz z dopasowaniem otworu ościeży do wymaganej szerokości drzwi
- wykonania nowych schodów w pomieszczeniu przedsionka kotłowni
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: - c.o. z wykonaniem nowej kotłowni z kotłem kondensacyjnym na pellet o mocy 125 kW - wodnej, trójprzewodowej (zw/cw/cyrk) – zasilanej z istniejącego przyłącza wody do budynku oraz w ciepłą wodę z podgrzewacza wody wężownicowego o poj. 1000 l. zasilanego z kotłowni - kanalizacyjnej – z przyłączeniem pionów k.s. do istniejących podejść podposadzkowych oraz wykonaniem we wskazanych miejscach wentylacji bocznej nowych odcinków, - hydrantowej – zasilanej z istniejącego przyłącza wody do budynku poprzez punkt rozdziału (węzeł W-1 z mechanicznym zaworem odcięcia pożarowego na inst. z.w.) - elektrycznej – oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych z wykonaniem wyłączników PWP (główny i kotłowni), zasilanej z istniejącego przyłącza napowietrznego do budynku - instalacji sygnalizacji włamania i napadu z podziałem na strefy i montażem centralki alarmu w sekretariacie - instalacji monitoringu wewnątrz i na zewnątrz budynku - instalacji sieciowej komputerowej wraz z montażem szafy serwera typu RACK
- wykonanie robót wykończeniowych, okładzinowych, posadzkowych, malarskich oraz instalacyjno-montażowych
- wykonanie robót uzupełniających i towarzyszących robotom głównym, stanowiących ich uzupełnienie z punktu widzenia celu wykonania robót głównych w pełnym zakresie
Wykonawca zapewni również przeprowadzenie badań stratygraficznych zgodnie z wytycznymi WDKZ we Wrocławiu
Parametry budynku takie jak powierzchnia użytkowa, powierzchnia zabudowy, wysokość,
długość i szerokość nie ulęgają zmianie i wynoszą:
− Powierzchnia zabudowy – 628,19 m2
− Powierzchnia użytkowa – 1.210,08 m2
z czego
piwnica – 394,41 m2
parter – 426,47 m2
półpiętro – 22,49 m2
piętro – 366,71 m2
− Wysokość (wg §6 WT) – 9,21 m
− Długość – 37,12 m
− Szerokość – 18,08 m
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3574999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6206211,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3574999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Kowalski WI-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 62111698667

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 8

7.3.4) Miejscowość: Kobylin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3574999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.