Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339050/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek mineralno-asfaltowych wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowych w powiecie opolskim w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac999e17-3066-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek mineralno-asfaltowych wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowych w powiecie opolskim w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac999e17-3066-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek mineralno-asfaltowych wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni drogowych w powiecie opolskim w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.16.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zleconych - w miarę zapotrzebowania - przez Zamawiającego poszczególnych zadań związanych z wykonaniem cienkich warstw ścieralnych na gorąco z mieszanek mineralno-asfaltowych modyfikowanych o gr. 1,5 cm – 2,5 cm w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim – powierzchnia 9.000 m2, wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową kationową modyfikowaną C69BP3PU i grysem kamiennym płukanym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 – powierzchnia 2.500 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową kationową modyfikowaną C69BP3PU i grysem kamiennym płukanym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 – powierzchnia 2.500 m2 w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, które Zamawiający może zlecić, zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót, zwanych w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia „Zleceniami”.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót – podczas prowadzenia robót znaki powinny być utrzymywane w należytym stanie i czystości,
- zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót.
2. Ilości robót podane w kosztorysie ślepym/ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania uzależniona będzie od potrzeb remontowych stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysie ofertowym.
Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysie ofertowym nie będzie podstawą do zmiany ceny jednostkowej.
3. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby wzrost kosztów przedmiotu zamówienia ze względu na użyty do tego celu sprzęt, nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 18 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 18 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381149238
7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2025/2026 w części wschodniej miasta Rzeszowa
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Utrwalenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Smardzewice na ulicach: Diamentowa, Kwarcowa, Koralowa, Kryształowa, Perłowa, Rubinowa, Szafirowa, Szmaragdowa, Turkusowa, Wschodnia, Złota
- Remont drogi powiatowej nr 1040 S na odc. Małusy - Kobyłczyce w km 9+460 - 10+005, gmina Mstów.
- Remont drogi powiatowej nr 1043 S na odc. Brzyszów - Kusięta w km 0+100 - 1+600, gmina Mstów.
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025 na terenie Gminy Miłki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.