Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa WDK w Kolonii Polskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych
na potrzeby obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kuryłówka.
(z podziałem na elementy składowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527
1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48(17) 243 80 10
1.5.8.) Numer faksu: +48(17) 243 80 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81f9720c-16a8-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa WDK w Kolonii Polskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznychna potrzeby obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kuryłówka.
(z podziałem na elementy składowe)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81f9720c-16a8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001822/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa WDK w Kolonii Polskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na potrzeby obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kuryłówka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.109.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu: 1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania polegającego na połączeniu kilku elementów inwestycyjnych w celu ostatecznego rozwiązania i użytkowania każdego z nich w ramach zbieżności co do warunków i funkcji użytkowania. Podział techniczny i lokalizacyjny podyktowany jest przede wszystkim wykonaniem różnych miejsc celem możliwości wykonania robót i samym sposobem rozliczania. 1.2. Zadanie nr 1 obejmuje rozbudowę, nadbudowę i przebudowę Wiejskiego Domu Kultury w Kolonii Polskiej w oparciu o pozwolenie na budowę wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie załączonej pełnej dokumentacji, w tym opisów na roboty dodatkowe i zamienne. Zakres obejmuje generalny remont w szczególności części prawej i korytarza od wejścia frontowego oraz dodatkowe roboty remontowe z lewej części nie ujęte w dokumentacji projektowej. Podniesienie dachu, likwidacja werandy, dostosowanie elewacji do warunków energetycznych i przepisów obowiązujących. Remont instalacji z wykonaniem instalacji gazowej i ustawieniem zbiornika na gaz ciekły. Wysunięcie dachu jako przykrycia werandy z tyłu budynku. System paneli PV i monitoringu. Zagospodarowanie bliskiego otoczenia. Ostatni element obejmuje również demontaż starego i budowę nowego ogrodzenia. 1.3. Zadanie nr 2 obejmuje budowę tożsamych instalacji fotowoltaicznych na potrzeby wyszczególnionych obiektów użyteczności publicznej z terenu gminy do zasilania: a) Dom Ludowy w Brzyskiej Woli b) Szkoła Podstawowa w Brzyskiej Woli c) Strażnica OSP w Brzyskiej Woli d) Strażnica OSP w Jastrzębcu e) Strażnica OSP w Wólce Łamanej f) Strażnica OSP w Kuryłówce Załączony PF-U jest wzorcowy dla jednej z instalacji i w oparciu o ten wzór należy wykonać pozostałe wskazane przez Zamawiającego. Różnicę stanowią moce zapotrzebowań oraz sposób sadowienia. Tylko w wypadku wskazanym ze względu na ułożenie gruntowych pomp ciepła i rurociągu wskazane jest wykonanie fundamentów ławowych. W pozostałych wypadkach wystarczą głębokie pionowe, zalewane betonem. Wszystkie obszary ogrodzone z monitoringiem z wyjątkiem OSP Kuryłówka gdzie panele montowane na dachu. 1.4. Dla WDK wykonana jest pełna dokumentacja techniczno – wykonawcza w oparciu, o którą należy wykonać zadanie. Zadanie ma być wykonane w pełni aż do odbioru i użytkowania. Dodatkowe elementy do wykonania nie ujęte w PAB i PT, zostały opisane w SWZ i opisie robót dodatkowych będących również załącznikami do dokumentów postępowania pn: „zmiana w specyfikacji warunków technicznych obiektu przy wykonaniu robót”. 1.5. Dla obszaru Paneli PV ust. 1.4. lit b) w oparciu o PF-U należy zaplanować roboty i wykonać projekt techniczny z uzgodnieniem ppoż. instalacji z ogrodzeniem do akceptacji Zamawiającego. Monitoring nie musi być ujęty w tym projekcie, jednak ma być w pełni wykonany, podłączony i skonfigurowany. Dla obszaru Paneli PV ust. 1.4. lit c) do f) w oparciu o analogię obszaru przyjętą z PF-U przy DL należy zaplanować roboty i wykonać projekt techniczny z uzgodnieniem ppoż. instalacji z ogrodzeniem do akceptacji Zamawiającego. Podobnie jak wyżej monitoring nie musi być ujęty w tym projekcie, jednak ma być w pełni wykonany, podłączony i skonfigurowany. Dla obszaru Paneli PV ust. 1.4. lit g) w oparciu o analogię zakresu montażu samych paneli . należy zaplanować roboty i wykonać projekt techniczny z uzgodnieniem ppoż. instalacji. Wyłączone z zakresu są elementy monitoringu oraz lamp i ogrodzenia. Natomiast zasady podpięcia i kontroli pozostają bez zmian. 1.6. Należy zastosować istniejące łącza internetowe na obiektach dla wszystkich elementów w celu wprowadzenia i uzyskiwania danych przez stanowisko w Urzędzie Gminy dla: a) kontroli i weryfikacji każdego z terenów paneli fotowoltaicznych – kontakt z falownikiem b) kontroli i weryfikacji każdego z terenów dla monitoringu z kamer zainstalowanych Dla wszystkich elementów zadania należy dokonać konfiguracji i rozruchu urządzeń, przeprowadzić szkolenie oraz przygotować dokumentację powykonawczą 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne i funkcjonalne zaprojektowania (PV) a następnie wykonania w oparciu o wykonaną dokumentację (również WDK) i odbioru robót budowlanych zawarte są w opisach ujętych w SWZ jak również dokumentacji dodatkowej Projektu Funkcjonalno - Użytkowego (załączniki do SWZ). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji a które wycenić musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ oparte są na poniższych zasadach: 2.2.1. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w dokumentach technicznych, SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe oraz inne elementy dokumentacji mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości materiałów i produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy a zatem definicja ma zapis: w przypadku przy przedstawieniu przez Zamawiającego w poszczególnych elementach dokumentacji technicznej jakichkolwiek znaków firmowych, wskazań typów urządzeń lub jakiegokolwiek sposobu wskazania producenta - informacje te, należy uznać za przykładowe i oferować materiały (urządzenia) o nie gorszych parametrach technicznych i charakterystykach. W takim też przypadku materiału i urządzenia muszą spełniać minimalne wymogi zawarte w dokumentacji technicznej w szczególności w zakresie: 1) wymogów i charakterystyk technicznych 2) funkcjonalności w korzystaniu z nich 3) estetyki 4) wymogów ochrony środowiska 5) wymogów trwałości i kosztów utrzymania Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. Natomiast możliwe do zastosowania materiały i urządzenia oczekiwane pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” powinny spełniać wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów i parametrach obowiązujących w obecnym czasie budowy i przepisach technicznych. Zgodnie z opisem powyżej rozwiązania powinny być więc „równoważne” do założonych na warunkach wskazanych powyżej. Terminu „równoważne” nie należy utożsamiać z terminem „wariantowe”, gdyż jest to całkiem inny zakres uwarunkowań. 2.2.2. W przypadku braku dokładnych rozwiązań detali oraz rozwiązań „typowych", braku wyjaśnień do nich przez Zamawiającego i braku znalezienia opisów w dokumentach odniesienia, należy przyjąć do wyceny rozwiązania „STANDARD", które w pewnych sytuacja mogą być zmienione w trakcie realizacji zadania z uwzględnieniem warunków i wymagań ust. 2.3 niniejszego Działu. 2.2.3. Realizację wszystkich zadań należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami i normami jak również wymogami normalnego i bezpiecznego funkcjonowania oraz zasadami wiedzy technicznej jak również załączonym Projektem i Programem Funkcjonalno – Użytkowym oraz dodatkowymi opisami w tym w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla lokalizacji PV oprócz powyższego winno być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, podanym przez Zamawiającego i zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć a także posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia 2) sama dokumentacja na każdym etapie powinna być konsultowana, a także akceptowana przez zamawiającego 3) projektowane rozwiązania, materiały i urządzenia powinny spełniać wszelkie normy dopuszczenia do użytkowania oraz zapewniać wygodne i ekonomiczne użytkowanie wykonanego zadania nawet jeśli nie są uszczegółowione w Projekcie Technicznym 4) wykonawca wykona w oparciu o przekazaną oraz przygotowaną przez siebie dokumentację roboty, przygotowując po ich wykonaniu dokumentację powykonawczą i odbiorową oraz oddając zadanie w każdej części do użytkowania bez uwag 5) trakcie wykonania zadania wykonawca zapewni nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją oraz nadzór wykonawczy i gwarancyjny nad robotami wykonanymi w ramach zobowiązań umownych 6) należy pamiętać o wykonaniu Świadectwa charakterystyki energetycznej dla WDK w Kolonii Polskiej. 2.2.4. Urządzenia, osprzęt i materiały wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej jak również odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2.2.5. Należy doliczyć wszelkie roboty niezbędne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami ppoż. i BHP jak również prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska. Należy stosować materiały i urządzenia wymagane przez Zamawiającego, które posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty (dokumenty te są wymagane w komplecie przy odbiorze końcowym). Należy również doliczyć wszelkie elementy niezbędne do właściwego uruchomienia a następnie zgodnego z prawem użytkowania całości zadania ujętego w warunkach umowy. 2.2.6. Obiekt i obszar podległy zadaniu oraz teren przyległy należy przyjąć jako w ruchu ciągłym. Roboty powinny być zorganizowane w sposób i terminach nie powodujących utrudnienia w normalnym funkcjonowaniu a z racji tego, ze część robót może być wykonywana w trakcie sezonu turystycznego, roboty powinny być zorganizowane w sposób i terminach nie powodujących dodatkowego utrudnienia. Obszar robót zabezpieczony zarówno pod względem BHP jak i uciążliwości. Wykonawca bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność obszar wykonywania robót i komunikację do niego. Teren ma być zabezpieczony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100209 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100209 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100209 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141022278
7.3.4) Miejscowość: Zielonka 39A
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100209 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 2025
- "Prace z zakresu gospodarki leśnej w roku 2025 w lasach i zadrzewieniach w Gminie Kuryłówka"
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.