Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365549/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych)
biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych)biletów miesięcznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf17db71-4253-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017627/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:1.1 CZĘŚĆ 1 - Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lisich Jamach
12.1.1. Trasy dowozu dzieci:
CZĘŚĆ 1
2.1 Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lisich Jamach (UWAGA! tylko dowóz)
1) Dąbrowa – Lisie Jamy, liczba uczniów - 17 (UWAGA! tylko dowóz)
2) Krowica Lasowa – Lisie Jamy, liczba uczniów - 23 (UWAGA! tylko dowóz)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 34755,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:2.1 CZĘŚĆ 2- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Młodowie
12.1.1. Trasy dowozu dzieci:
CZĘŚĆ 2
2.2 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Młodowie (UWAGA! dowóz i odwóz)
1) Boble – Sysaki – Za kościołem – PKS – Młodów – 8 dzieci
• 7:20 – Boble – 3 dzieci
• 7:25 – Sysaki – 1 dziecko
• 7:27 - Za kościołem – 4 dzieci
• 7:30 – PKS
• ZSP Młodów
2) Szczutków - Dąbków – Młodów – 33 dzieci
• 7:20 – Onyszczaki (3 dzieci)
• 7:23 – Hotel gazu (5 dzieci)
• 7:28 - Kuźnia Budy (2 dzieci)
• 7:32 – PKS (4 dzieci)
• 7:34 – Ruda Szczutkowska (4 dzieci)
• 7:36 – Tuczarnia (3 dzieci)
• 7:45 – Dąbków (12 dzieci)
• ZSP Młodów
3) Hurcze - Opaka – Młodów – 42 dzieci (ewentualnie trasa: Opaka – Hurcze - Młodów
• 7:20 Hurcze (9 uczniów)
• 7:35 – Opaka (33 dzieci)
• ZSP Młodów
4) Borowa Góra – Młodów - 20 dzieci
• 7:40 Świetlica – (6 dzieci)
• 7:43 obok kapliczki – (4 dzieci)
• 7:45 PKS – (10 dzieci)
,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 178991,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:3.1 CZĘŚĆ 3 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Baszni Dolnej
12.1.1. Trasy dowozu dzieci:
CZĘŚĆ 3
2.3 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Baszni Dolnej (UWAGA! dowóz i odwóz)
1) Mokrzyca - Załuże – Tymce – Basznia Dolna – 29 uczniów
• 7:30 - Mokrzyca – (1 uczeń)
• 7:35 - Podłęże - PKS – (3 uczniów)
• 7:38 – obok p. Adamek (7 uczniów)
• 7:40 – obok p. Mryczko (5 uczniów)
• 7:42 - Obok świetlicy (8 uczniów)
• 7:50 – zatoczka gdzie zawracają autobusy (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna
2) Huta Kryształowa – Podlesie – Basznia Górna – 20 uczniów
• 7:10 – Huta Kryształowa (1 uczeń)
• 7:15 – Kopalnia siarki (2 uczniów)
• 7:20 Malce – (1 uczeń)
• 7:22 – obok domu pszczelarzy – (6 uczniów)
• 7:25 – obok p. Kisyk – (5 uczniów)
• 7:27 – skręt na KO – (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna
3) ZSP Basznia Dolna - Dąbrowa – Sołotwina – ZSP Basznia Dolna – 16 dzieci – autobus bierze kurs bezpośrednio po przywiezieniu uczniów do szkoły
• 7:40 Dąbrowa (13 uczniów)
• 7:42 Sołotwina (3 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna
4) Piastowo – Basznia Dolna (21 uczniów)
• 7:40 Piastowo – obok świetlicy (21 uczniów)
5) Bałaje – Antoniki – Pilipy – Basznia Dolna (33 uczniów)
• 7:35 - Bałaje świetlica (2 uczniów
• 7:38 – Antoniki obok krzyżówki (6 uczniów)
• 7:40 – Antoniki przystanek PKS (8 uczniów)
• 7:42 – Antoniki obok świetlicy (12 uczniów)
• 7:45 – Pilipy przystanek PKS (5 uczniów)
• ZSP Basznia Dolna
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 206795,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: jest dowóz uczniów, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu oraz ich wsiadania i wysiadania, do wymienionych niżej placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2023/2024, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych w tym:4.1 CZĘŚĆ 4 - Szkoła Podstawowa w Krowicy Samej
12.1.1. Trasy dowozu dzieci:
CZĘŚĆ 4
2.4 Szkoła Podstawowa w Krowicy Samej (UWAGA! dowóz i odwóz)
1) Budomierz – Krowica Sama, liczba uczniów - 9
2) Budomierz (Hołodówka) – Krowica Sama, liczba uczniów - 14
3) Cetynia - Krowica Sama, liczba uczniów - 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57346,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunkacji Samochodowej Jarosław S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168096 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168096 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168096 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168096 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194208 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194208 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194208 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194208 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53856 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003288
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ JAROSŁAW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania sygnalizacji świetlnej na terenie Wrocławia/Polska.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.