eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=67404188

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b0ec09f-11e5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wycinka drzew, zakrzaczeń, rekultywacja terenów, nasadzenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonywania usługi określonym dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 realizację usługi na terenie przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - nasadzenia rekompensacyjne 3-drzew z gatunku Lipa drobnolistna, wysokość drzew >200 – 250 cm, obwód pnia 9 – 10 cm wraz z opalikowaniem (3 paliki drewniane o średnicy 6 cm i długości ok. 250 cm);
 realizację usługi na terenie przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - nasadzenia rekompensacyjne 2 szt. drzew z gatunku Lipa drobnolistna, wysokość drzew >200 – 250 cm, obwód pnia 9 – 10 cm wraz z opalikowaniem ( 3 paliki drewniane o średnicy 6 cm i długości ok. 250 cm);
 realizację usługi na terenie przy ul. Dworcowej 6A w Grupie, gm. Dragacz - nasadzenia rekompensacyjne 25 szt. drzew z gatunku Klon zwyczajny (z odmian o naturalnym pokroju niekulistym), wysokość drzewa >200 – 250 cm, obwód pnia 9 – 10 cm wraz z opalikowaniem (1 palik drewniany o średnicy 6 cm i długości ok. 250 cm)
Zakres wykonania usługi obejmuje czynności, dostawę i nasadzenia roślin:
 zakup sadzonek – materiał w pojemnikach lub kopany z gruntu w balocie,
 przygotowanie podłoża – oczyszczenie terenu z chwastów i innych zanieczyszczeń,
 wykopanie odpowiednich dołów pod każde drzewo,
 umieszczenie drzew we właściwej pozycji oraz na odpowiedniej głębokości
 ubicie nowej warstwy ziemi,
 ustabilizowanie drzewa za pomocą:
• 3 palików ( 6 cm średnicy i 250 cm długości ) z 3 poprzeczkami u góry, jako wiązania należy wykorzystywać szerokie taśmy np. taśmy z tworzyw sztucznych i mocować je na ok 2/3 wysokości pnia w taki sposób aby nie uszkadzały kory drzewa w przypadku gatunku Lipa drobnolistna
• 1 palika ( 6 cm średnicy i 250 cm długości ) z 1 poprzeczką u góry, jako wiązania należy wykorzystywać szerokie taśmy np. taśmy z tworzyw sztucznych i mocować je na ok 2/3 wysokości pnia w taki sposób aby nie uszkadzały kory drzewa w przypadku gatunku Klon zwyczajny.
 wykonanie i uformowanie misy o średnicy większej niż sam dół sadzeniowy wokół drzewka
i wypełnienie jej korą średnio mieloną drzew iglastych, warstwa kory – min. 5-7 cm;
 obfite podlanie roślin po ich posadzeniu min. 30 litrów wody na 1 sztukę drzewa (wodę do podlewania zapewnia Wykonawca);
 uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43189,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIQ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521562750

7.3.4) Miejscowość: Stara Brda 2

7.3.5) Kod pocztowy: 77-220

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.