Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327307/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00338089/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00365883/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,165309,16fdf144cf8ca7d02702620056e32080.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e00c35f8-1376-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037856/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Najem długoterminowy samochodów do floty Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590671,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie INajem jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem na 4 koła – 4 osoby + kierowca o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t.
Najem jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego terenowego typu SUV z napędem na 4 koła – 4 osoby + kierowca o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t.
Zakres zamówienia obejmuje
Samochód musi spełniać następujące wymagania:
- samochód nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r.,
- benzyna lub diesel,
- samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów,
- oprócz homologacji samochód musi posiadać: instrukcję, książkę pojazdu, książkę serwisową, książkę gwarancyjną oraz dokumenty potwierdzające zawarcie wymaganych ubezpieczeń,
- Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia i likwidacji szkód w pełnym zakresie: AC, OC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach, przez cały okres realizacji najmu, zabezpieczenia pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługa Assistance – na terenie Polski (w tym usługa holowania).
W trakcie realizacji umowy najmu nie przewiduje się żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją usług w ramach polisy ubezpieczeniowej. Zamawiający wymaga uwzględnienia wszystkich zdarzeń losowych, które może obejmować polisa,
- serwis aut musi znajdować się w Wałbrzychu lub w odległości do 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha,
- w ramach czynszu najmu Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu w stacjach obsługi do dokonywania wszelkich czynności obsługi serwisowej i napraw samochodów będących przedmiotem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące pojazdu zawiera projekt umowy na zadanie I z załącznikami stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający przewiduje dla każdego samochodu limit kilometrów wynoszący 30 000 km rocznie.
Zamawiający zakłada, że w ciągu jednego roku każdy samochód może przekroczyć limit kilometrów o 3 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.5.5.) Wartość części: 119674,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IINajem trzech fabrycznie nowych lekkich samochodów ciężarowych do 3,5 tony:
- dwa samochody takie same, 5 osób + kierowca + skrzynia ładunkowa z plandeką do zamontowania i zdemontowania,
- jeden samochód z wywrotką, 5 osób + kierowca + skrzynia ładunkowa z plandeką do zamontowania i zdemontowania.
Zakres zamówienia obejmuje:
Najem trzech fabrycznie nowych lekkich samochodów ciężarowych do 3,5 tony:
- dwa samochody takie same, 5 osób + kierowca + skrzynia ładunkowa z plandeką do zamontowania i zdemontowania,
- jeden samochód z wywrotką, 5 osób + kierowca + skrzynia ładunkowa z plandeką do zamontowania i zdemontowania.
Samochody muszą spełniać następujące wymagania:
- samochody nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.,
- benzyna lub diesel,
- samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów ciężarowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów,
- oprócz homologacji samochody muszą posiadać: instrukcję, książkę pojazdu, książkę serwisową, książkę gwarancyjną oraz dokumenty potwierdzające zawarcie wymaganych ubezpieczeń,
- Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia i likwidacji szkód w pełnym zakresie: AC, OC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach, przez cały okres realizacji najmu, zabezpieczenia pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługa Assistance – na terenie Polski (w tym usługa holowania).
W trakcie realizacji umowy najmu nie przewiduje się żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją usług w ramach polisy ubezpieczeniowej. Zamawiający wymaga uwzględnienia wszystkich zdarzeń losowych, które może obejmować polisa,
- serwis aut musi znajdować się w Wałbrzychu lub w odległości do 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha,
- w ramach czynszu najmu Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu w stacjach obsługi i do dokonywania wszelkich czynności obsługi serwisowej i napraw samochodów będących przedmiotem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące pojazdów zawiera projekt umowy na zadanie II z załącznikami stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający przewiduje dla każdego samochodu limit kilometrów wynoszący 30 000 km rocznie.
Zamawiający zakłada, że w ciągu jednego roku każdy samochód może przekroczyć limit kilometrów o 3 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 293436 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IIINajem jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego 5-drzwiowego o prześwicie nie mniejszym niż 200 mm – 4 osoby + kierowca z napędem 100% elektrycznym.
Zakres zamówienia obejmuje:
Najem jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, terenowego 5-drzwiowego o prześwicie nie mniejszym niż 200 mm – 4 osoby + kierowca z napędem 100% elektrycznym.
Samochód musi spełniać następujące wymagania:
- samochód nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r.,
- napęd 100% elektryczny,
- samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów,
- oprócz homologacji samochód musi posiadać: instrukcję, książkę pojazdu, książkę serwisową, książkę gwarancyjną oraz dokumenty potwierdzające zawarcie wymaganych ubezpieczeń,
- Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia i likwidacji szkód w pełnym zakresie: AC, OC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach, przez cały okres realizacji najmu, zabezpieczenia pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługa Assistance – na terenie Polski (w tym usługa holowania).
W trakcie realizacji umowy najmu nie przewiduje się żadnych dodatkowych kosztów związanych
z realizacją usług w ramach polisy ubezpieczeniowej. Zamawiający wymaga uwzględnienia wszystkich zdarzeń losowych, które może obejmować polisa,
- serwis aut musi znajdować się w Wałbrzychu lub w odległości do 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha,
- w ramach czynszu najmu Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu w stacjach obsługi do dokonywania wszelkich czynności obsługi serwisowej i napraw samochodów będących przedmiotem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące pojazdu zawiera projekt umowy na zadanie III z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje dla każdego samochodu limit kilometrów wynoszący 30 000 km rocznie.
Zamawiający zakłada, że w ciągu jednego roku każdy samochód może przekroczyć limit kilometrów o 3 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 177560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501736,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501736,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501736,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Express spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770046633
7.3.3) Ulica: Puszkarska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-644
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501736,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151836,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151836,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151836,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Express spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770046633
7.3.3) Ulica: Puszkarska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-644
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151836,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - trzecie postępowanie
- Zakup 1 sztuki pojazdu samochodowego typu PICKUP
- Zakup samochodu elektrycznego dla Centrum Wsparcia Społecznego "Na Przedwiośniu"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Zakup i dostawa samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krakowie.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.