Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00322015/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825762157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3fa1b8a-0e64-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.17.2022.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 16630690,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11131770,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja i remont basenu w Krasnymstawie” – Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na modernizacji i remoncie obiektu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – basenu w zakresie obejmującym m.in.: prace rozbiórkowe, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, prace wykończeniowe, montaż OZE.4.3.1. Część 1 zamówienia – ,,Modernizacja i remont basenu w Krasnymstawie"
Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie:
a) ekspertyzy technicznej konstrukcji obiektu,
b) projektów koncepcyjnych remontowanych pomieszczeń, w szczególności: hali basenowej (1.41) wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, główny hol wejściowy (1.50), korytarz (1.16); zawierające wizualizacje dla charakterystycznych pomieszczeń przedstawiające podstawowe rozwiązania wizualne w zakresie aranżacji wnętrz,
c) kompleksowej dokumentacji projektowej (PAB) na bazie zatwierdzonej koncepcji obejmująca projekt architektury, konstrukcji, technologii, wszystkich instalacji wewnętrznych z uwzględnieniem rozbiórek istniejących instalacji i wykorzystaniem elementów możliwych do dalszego funkcjonowania pod warunkiem dobrego stanu technicznego i spełnienia obowiązujących przepisów, a także projekty wnętrz zawierające informacje dot. materiałów wykończeniowych wewnętrznych, projekty kolorystyki dla elementów wykończeniowych wszystkich elewacji obiektu oraz wejść, schodów zewn. pochylni, balustrad, itp., oraz projekty aranżacji i wyposażenia obiektu,
d) kompleksowej dokumentacji projektowej (PW) obejmującej projekty wykonawcze wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych z uwzględnieniem rozbiórek istniejących instalacji, oraz wykorzystaniem elementów możliwych do dalszego funkcjonowania pod warunkiem dobrego stanu technicznego i spełnienia obowiązujących przepisów,
e) prac remontowych, modernizacyjnych, instalacyjnych oraz wymiany istniejącej niecki basenowej na nieckę ze stali nierdzewnej
f) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz
i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;
g) uzyskanie decyzji Pozwolenia na Budowę,
h) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
i) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
j) wykonanie robót remontowych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego,
k) projekt organizacji ruchu drogowego dla pojazdów i pieszych, na terenie bezpośrednio przyległym wraz z projektem wjazdu na drogę publiczną,
l) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych,
m) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.);
n) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,
o) rozruch wszystkich urządzeń obiektu, napełnienie niecki i uzdatnienie wody basenowej,
p) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,
q) przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,
r) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu,
s) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,
t) przygotowanie innych niezbędnych opracowań: specyfikacji, przedmiarów i kosztorysów,
u) nadzór autorski projektantów obiektu,
v) uzyskanie dla niecki sportowej certyfikatu (homologacji) Polskiego Związku Pływackiego.
w) zamieszczenia tablicy informacyjnej o projekcie finansowanym ze środków publicznych, zgodnie z wymaganiami Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
43324000-0 - Urządzenia upustowe
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 9918770,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki” - Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na budowie hali sportów walki wraz z zapleczem (nadbudowa istniejącego budynku Centrum Sportowo- Rekreacyjnego - wykonanie prac rozbiórkowych, robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, wykonanie prac wykończeniowych, montaż OZE oraz zagospodarowanie terenu sąsiadującego z MOSiR-em w zakresie małej infrastruktury i zieleni).4.3.2. Część 2 zamówienia – ,,Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki" Zadaniem Wykonawcy będzie:
a) wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w której zakres wchodzi:
− uzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
− uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,
− szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
− opracowania kompletnego, wielobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu zagospodarowania działki wraz z uzgodnieniami i sprawdzeniami, w sposób zgodny z ustaleniami decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
− opracowanie projektów technicznych i wykonawczych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
− sporządzenie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie kosztorysów opracowanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
− sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku.
b) uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej,
c) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
− konstrukcyjno – budowlanej,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, deszczowych i kanalizacyjnych,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
g) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego z uwzględnieniem zagospodarowania terenu,
h) przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych,
i) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
j) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych;
k) kompletne wyposażenie sali sportów walk wraz z zapleczem zgodnie z opracowaną dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym.
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.),
m) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji Pozwolenia na Użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,
n) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,
o) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu i przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,
p) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,
q) nadzór autorski projektantów obiektu.
r) zamieszczenia tablicy informacyjnej o projekcie finansowanym ze środków publicznych, zgodnie z wymaganiami Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 1213000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17018571,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17018571,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17018571,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEXOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133680794
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-548
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty w zakresie:
niecki basenowej,robót instalacyjnych , budowlano - montażowym
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17018571,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3437177,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3437177,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3437177,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEXOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133680794
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-548
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3437177,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Miasta Krasnystaw
- Wymiana stolarki drzwiowej w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.