Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314094/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1480N w m. Jurgi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja drogowo-mostowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Mrongowiusza 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896240736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zdp.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczytno_zdp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1480N w m. Jurgi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4855334f-2204-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja drogi powiatowej nr 1480N w m. Jurgi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.272.5.2022.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365604,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1480N w m. Jurgi.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej, ustaleń SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.
3. Roboty realizowane będą na podstawie:
- zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 12.07.2022 r.
4. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niżej wymienionych prac:
- remont cząstkowy nawierzchni – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – grubość warstwy 4 cm,
- uzupełnieniem poboczy kruszywem naturalnym (pospółką) po ich uprzedniej ścince,
- remont zjazdów,
- budowa chodnika,
- wykonanie wymiany istniejącego niedziałającego odwodnienia.
5. Założenia projektowe:
- klasa techniczna drogi – Z
- przekrój poprzeczny – szlakowy
- szerokość jezdni – 4 m
- szerokość pobocza – 0,75 m (z KŁSM O/31,5 mm)
6. Uwagi do wyceny:
a) materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach;
b) wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi powiatowej nr 1480N.
7. Zakres wartościowy umowy obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania między innymi:
a) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem i utrzymaniem objazdów, przejazdów oraz tymczasowego oznakowania,
b) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy,
c) koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy,
d) wykonanie dróg tymczasowych dla celów budowy i dla ewentualnych objazdów,
e) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy),
f) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
g) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych,
h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
i) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową,
j) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy,
k) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru,
l) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy,
m) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), program zapewnienia jakości (PZJ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
10. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w:
a. Szczegółowej specyfikacji technicznej , która stanowi załącznik nr 14 do SWZ
b. Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ
c. Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ
d. Planie orientacyjnym, planie zagospodarowania i przekrojach, który stanowi załącznik nr 13 do SWZ
e. Opisie technicznych, który stanowi załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376415,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477373,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376415,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Drogowo-Budowlane As-Drog Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393948483
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 37/6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-089
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376415,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1649N Rutkowo - Kałęczyn - Jabłonka - dr. woj. nr 600 od km 6+002 do km 10+200
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1675N Jeruty - Lipowiec w km 1+640-3+855
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1512N Wielbark - Rozogi od km 23+360 do km 28+200 - budowa mostu w km 26+785
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Grębocice
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.