eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolModernizacja stacji uzdatniania wody w Justynowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Justynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dfa8e6d-bc4d-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Justynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dfa8e6d-bc4d-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029998/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Justynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.09.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu otworu studziennego nr 4 (zastępczego) ujmującego do eksploatacji czwartorzędowy poziom wodonośny oraz na likwidację studni nr 1 (czwartorzędowej) na terenie ujęcia wiejskiego w miejscowości Justynów.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności, obejmują:
1) Wykonanie otworu studziennego nr 4:
a. Wiercenie otworu metodą okrętnie udarową na sucho bez użycia płuczki w rurach Ø 508 mm do gł. 20,0 m (które jako rury uszczelniające zostaną w otworze na głębokości 20 m),
b. Wiercenie otworu metodą okrężnie udarową na sucho bez użycia płuczki w rurach Ø 457 mm do gł. 42,0 m, następnie dalsze wiercenie kontynuowane w rurach Ø 406 mm do końcowej głębokości tj.65 metrów,
c. Zabudowę filtra kolumnowego z rur PCV Ø 315 mm z redukcją na Ø 280 mm z wykonaniem obsypki żwirowej,
d. Wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego,
2) Montaż obudowy naziemnej z tworzywa i wykonanie przyłącza wodociągowego:
a. Montaż termoizolacyjnej kompletnej obudowy naziemnej z tworzywa z armaturą DN125 na wykonanej betonowej płycie,
b. Montaż pompy głębinowej o wydajności 100m3/h na rurze pompowej DN125 ze stali nierdzewnej o długości ok. 40 metrów z sondą hydrostatyczną,
c. Wykonanie przyłączy elektrycznego i wodociągowego z rur PE 150 na trasie studnia – SUW,
3) Prace dokumentacyjne:
a. Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej zasobowej dla wykonanej studni nr 4,
b. Opracowanie wniosku i uzyskanie decyzji środowiskowej na wykonanie urządzenia wodnego dla studni nr 4,
c. Opracowanie operatu wodno - prawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz na pobór i korzystanie z wód ze studni nr 4,
d. Analizy fizykochemiczna i bakteriologiczna prób wody w/g projektu,
e. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
4) Likwidację studni nr 1:
a. Wykonanie pomiaru lustra wody i aktualnej głębokości studni, dezynfekcja otworu przed likwidacja,
b. Likwidacja nasypu obudowy, demontaż armatury w obudowie, demontaż płyty górnej oraz 1 kręgu obudowy wykonanej z kręgów żelbetowych o wymiarach Ø 1,9/1/6m i głębokości 2,0 m,
c. Likwidacja filtra topionego wykonanego z rur stalowych Ø 11 3/4” poprzez zasypanie pospółką piaszczysta w zakresie głębokości 65m – 40m (bez jego wyciągania)
d. Usunięcie z otworu rur obsadowych Ø 16”,
e. Demontaż pozostałych elementów obudowy studziennej z wypełnieniem dołu po obudowie gliną,
f. Zagęszczenie gruntu po likwidacji studni z jednoczesnym uporządkowaniem terenu
5) Prace dokumentacyjne:
a. Opracowanie operatu wodnoprawnego na likwidację urządzenia wodnego studni nr 1,
b. Opracowanie dokumentacji geologicznej innej z wykonanych robót likwidacyjnych studni nr 1,
c. Inwentaryzacja geodezyjna.

3. Inwestycja realizowana będzie w Justynowie, działka nr ewid. 766, obręb 0005
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 11 do nr 13 włącznie:
1) Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa
3) Załącznik nr 12 – STWiOR
4) Załącznik nr 13 – Przedmiary robót
5. Przedmiary robót załączone do SWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą.
6. Zamawiający wymaga, aby dla zapewnienia odpowiedniej trwałości elementów wykonanych ze stali kwasoodpornej ich powierzchnie były bezwzględnie poddane trawieniu, a następnie pasywacji. Ze względu na fakt, że stacja uzdatniania wody znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej oraz istnieje wysokie ryzyko wystąpienia skażenia podczas prowadzenia operacji trawienia i pasywacji, nie dopuszcza się wykonywania tych operacji na terenie SUW.
7. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji inwestycji była zapewniona ciągłość dostawy wody pitnej do odbiorców. Prace należy prowadzić w sposób pozwalający na utrzymanie w ruchu istniejących urządzeń uzdatniających.
8. Przed przystąpieniem do rozbudowy stacji uzdatniania wody Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu robót, tak aby nie nastąpiła przerwa w dostawie wody. Jeżeli okoliczność wykonanych robót spowoduje koniczność przerwy w dostawie fakt ten powinien być uzgodniony z Zamawiającym i z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Andrespolu.
9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych;
2) Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu;
3) Uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania;
4) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej i opłaty za pomiary geodezyjne;
5) Prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy;
6) Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace niewskazane wprost w SWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną;
7) Oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo;
8) Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych.
10. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
11. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych.
12. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, Przedmiarze, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego.
13. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne,
eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
14. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
15. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe/specyfikacje techniczne / opisy itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71351910-5 - Usługi geologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368956,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441592,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368956,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592052862

7.3.3) Ulica: Spacerowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368956,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.