eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn"Dostawa materiałów elektrycznych, latarek i lamp oraz klimatyzatorów"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów elektrycznych, latarek i lamp oraz klimatyzatorów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22wog/public/postepowanie?postepowanie=67562375

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów elektrycznych, latarek i lamp oraz klimatyzatorów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2e16a7-1762-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa materiałów elektrycznych, latarek i lamp oraz klimatyzatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.25.2024/A/62/2600/D/PMN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183310,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów elektrycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. Ilości ujęte w opcji będą wykorzystane i dostarczane do odbiorcy dodatkowo, na wezwanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w terminie realizacji umowy.
Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami) oraz SWZ.
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone niniejsze zamówienie, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ. Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym określił podstawowy poziom zamówienia, który może poszerzyć poprzez zwiększenie ilości asortymentu do maksymalnej ilości określonej w ww. formularzu w kolumnie „Ilość opcja”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31213000-2 - Urządzenia przesyłowe

4.5.5.) Wartość części: 145066,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy latarek i lamp zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. Ilości ujęte w opcji będą wykorzystane i dostarczane do odbiorcy dodatkowo, na wezwanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w terminie realizacji umowy.
Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami) oraz SWZ.
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone niniejsze zamówienie, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ. Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym określił podstawowy poziom zamówienia, który może poszerzyć poprzez zwiększenie ilości asortymentu do maksymalnej ilości określonej w ww. formularzu w kolumnie „Ilość opcja”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki

4.5.5.) Wartość części: 13114,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy klimatyzatorów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. Ilości ujęte w opcji będą wykorzystane i dostarczane do odbiorcy dodatkowo, na wezwanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w terminie realizacji umowy.
Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami) oraz SWZ.
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone niniejsze zamówienie, zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ. Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym określił podstawowy poziom zamówienia, który może poszerzyć poprzez zwiększenie ilości asortymentu do maksymalnej ilości określonej w ww. formularzu w kolumnie „Ilość opcja”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25130,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158497,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158497,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158497,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO­USŁUGOWE ,,ELDOR'' ŁUKASZ BARANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 718 196 60 16

7.3.3) Ulica: Poznańska nr 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158497,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14156,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20782,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14156,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO­USŁUGOWE ,,ELDOR'' ŁUKASZ BARANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 718 196 60 16

7.3.3) Ulica: Poznańska nr 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14156,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23941,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35337,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO­USŁUGOWE ,,ELDOR'' ŁUKASZ BARANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 718 196 60 16

7.3.3) Ulica: Poznańska nr 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie obejmuje opcję. Ceny ofert obejmowały opcję.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.