eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecBieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/927397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dfb3bf6-1281-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu, konserwacji i wykonaniu bieżących napraw instalacji oraz urządzeń oświetlenia ulicznego wraz z montażem i demontażem oświetlenia świątecznego na terenie miasta Zgorzelec. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 3349 szt. opraw, 2901 szt. słupów oraz 64 szt. szaf oświetleniowych (stan na dzień 20.03.2024 r.), zgodnie z wykazem punktów świetlnych oraz mapą poglądową - Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stanu ilościowego punktów oświetleniowych w następstwie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu oraz likwidacji. Każda zmiana zostanie skorygowana na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.Czynności określone w ust. 1 niniejszego Rozdziału dotyczą następujących rodzajów instalacji oświetleniowej: oświetlenia ulicznego (sieć wydzielona kablowa i napowietrzna, sieć wspólna z siecią rozdzielczą n/n TAURON S.A.), oświetlenia drogowego, oświetlenia parkowego.4.Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:1) Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji oświetleniowych; 2)Utrzymanie instalacji i urządzeń oświetleniowych w stanie gwarantującym pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom; 3)Konserwację instalacji i urządzeń oświetlenia; 4)Obsługę i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych; 5)Utrzymywanie słupów, szaf, złącz kablowych elewacyjnych w stanie estetycznym i czystym (czyszczenie opraw, systemów optycznych, mycie kloszy) oraz usuwanie ogłoszeń, plakatów oraz graffiti z powyższych urządzeń; 6)Regulację położenia opraw i odbłyśników, kontrole stanu słupów oświetleniowych poprzez:a)Sprawdzanie połączeń na tabliczce zaciskowej, oczyszczanie śrub, podkładek, nakrętek i końcówek kablowych, b)Sprawdzanie rodzaju i wielkości zabezpieczeń, w razie konieczności – ich wymiana lub uzupełnienie (w tym także wymiana zabezpieczeń w przypadku zmiany mocy umownych), c)Uzupełnienie zamknięć wnęk słupowych każdego typu, d)Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów, zabezpieczenie oraz uzupełnianie fundamentów latarń i powierzchni słupów betonowych; 7)Pomiary i badania eksploatacyjne wykonane jednorazowo na pisemne żądanie Zamawiającego, poprzez: a)Sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b)Pomiary stanu rezystencji izolacji, c)Sprawdzanie oporności uziemień roboczych; Dokonanie powyższych czynności zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, który zostanie przekazany Zamawiającemu wraz z fakturą z miesiąca wykonania. 8)Wykonywanie w sposób stały i nieprzerwany całodobowego dozoru technicznego nad instalacjami i urządzeniami oświetlenia; 9)Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń o usterkach, uszkodzeniach i awariach oświetlenia; 10)Wykonywanie na każde wezwanie Zamawiającego włączeń i wyłączeń oświetlenia drogowego we wskazanych punktach oraz informowanie przedstawicieli Zmawiającego o dokonanej czynności;11)Przedstawienie Zamawiającemu na każde wezwanie wykazu szaf oświetlenia ulicznego wraz z oznaczeniem rodzaju zamontowanego zegara astronomicznego oraz wskazanie ujętych ulic przynależnych do szafy oświetleniowej; 12)Informowanie przedstawicieli Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną, o: a)Włączeniach oświetlenia poza godzinami świecenia, b)Usuwanych usterkach, szkodach i awariach oświetlenia, c)Nieczynnym oświetleniu w porze nocnej, d)Awarii sieci zasilającej oświetlenie. 13)Lokalizowanie i usuwanie nielegalnych podłączeń do sieci oświetleniowej, z każdorazowym pisemnym (pocztą elektroniczną) powiadomieniem Zamawiającego o tym zdarzeniu; 14)Malowanie i konserwację metalowych konstrukcji słupów oświetleniowych, tablic rozdzielczych i szafek oraz uzupełnienie numeracji słupów oświetleniowych – każdorazowo na pisemne (przesłane pocztą elektroniczną) żądanie Zamawiającego; 15)Utylizację materiałów, które nie nadają się do dalszej eksploatacji (zużytych źródeł światła, opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp.), zgodnie z przepisami prawa. Ocena braku przydatności wyeksploatowanych elementów musi zostać dokonana przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (stanowisko przedstawicieli Zamawiającego jest dla Wykonawcy wiążące); 16)Przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów odnośnie szkód wyrządzonych przez osoby trzecie na instalacji oraz urządzeniach oświetlenia; 17)Montaż w okresie przedświątecznym i demontaż po tym okresie iluminacji świątecznej na slupach energetycznych, tj ok 150 szt. Wraz z 6 szt. Sznurów (przewieszek) oraz innych iluminacji świątecznych tj. 2 szt. Choinek typu stożek ( o wysokości 9 i 2,5 metra),iluminacji w postaci anioła oraz renifera z saniami we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Zamawiający zastrzega, iż ww. ilość może ulec zmianie; 18)Montaż i demontaż ok. 80 szt. flag państwowych, ok. 50 szt. flag miejskich oraz ok. 45 szt. Flag okolicznościowych we wskazanym miejscu i czasie przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega iż ww. ilość może ulec zmianie; 19)Wykonywanie innych czynności, na pisemne żądanie Zamawiającego, takich jak: a)Uzupełnianie oraz zabezpieczanie cokołów pod szafkami sterowniczymi, b)Sprawdzanie stanu linek nośnych oraz zacisków, c)Sprawdzanie stanu technicznego aparatury sterowniczej i nastawianie zegarów sterujących, d)Wymiana lub montaż tabliczek informacyjnych i ostrzegawczych, e)Przycinanie gałęzi lub konarów drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe oraz wrastające w linie napowietrzne – po uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń. 5.Przedmiot zamówienie obejmuje także prace związane z wymianą urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku awarii, wypadków komunikacyjnych, dewastacji oraz innych zdarzeń losowych. Zakres prac obejmuje w szczególności: wymianę opraw, wysięgników, słupów, fundamentów, przewodów zasilających, szaf oświetlenia drogowego, zegarów astronomicznych. Wykonawca zobowiązany jest także do demontażu uszkodzonych urządzeń oświetlenia oraz montażu w ich miejsce nowych. Wymiana wszystkich urządzeń oświetlenia obejmuje również wykonanie prac przyłączeniowych i instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotowych urządzeń. 6.Prace, o których mowa w ust. 5 niniejszego Rozdziału Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać sukcesywnie, według bieżących potrzeb, na podstawie zleceń przekazanego w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawierających w szczególności: lokalizację, rodzaj, zakres prac, wartość prac oraz termin ich wykonania. Szacunkowa ilość prac została określona w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dodatkowych prac do zrealizowania, wymienionych w Kosztorysie ofertowym, przy czym w przypadku zwiększenia ilości robót łączne wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć zaoferowanego przez Wykonawcę maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego brutto, natomiast w przypadku zmniejszenia ilości robót Zamawiający zapewnia realizację robót w ramach przedmiotu niniejszej umowy na wartość nie mniejszą niż 60% zaoferowanego maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego brutto. 7.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 5 niniejszego Rozdziału został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1)Przedmiar robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy), 2)Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją” - Załącznik nr 7 do SWZ. 8.Wszędzie, gdzie opisane są instalacje i urządzenia oświetlenia należy również przez to rozumieć instalacje i urządzenia oświetlania dróg, ulic, parków, placów, skwerów, mostów. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10.Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia: 1)Użyte materiały i wymieniane elementy instalacji i urządzeń oświetlenia winny być wysokiej jakości, nie gorsze niż dotychczas zastosowane. W pierwszej kolejności należy stosować materiały i elementy tego samego producenta, które zastosowano przy budowie oświetlenia. W przypadku braku dostępności materiałów i elementów identycznych, dopuszcza się zastosowanie materiałów o podobnych, nie gorszych parametrach; 2)Słupy oświetleniowe nie mogą być odchylone od pionu więcej niż 2%; 3)Kable elektryczne, obwody i inne elementy powinny być testowane zgodnie z krajowymi wymogami, w sposób zapewniający spełnienie norm bezpieczeństwa instalacji elektrycznych; 4)Zastosowane farby do pomalowania metalowych konstrukcji słupów oświetleniowych, tablic rozdzielczych i szafek winny być dostosowane odpowiednio do materiału, z którego są wykonane malowane konstrukcje; 5)Ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia winno być nakierowane na oszczędności zużycia energii elektrycznej. Czas działania oświetlenia nie może być dłuższy więcej niż o 1 godzinę niezbędnego oświetlenia obiektu; 6)Detergenty zastosowane do mycia słupów i opraw nie mogą być wylewane na tereny zieleni, lecz winny być zutylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SWZ. 12.Wymagania dotyczące gwarancji zleconych prac dodatkowych: Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace w zakresie wymiany urządzeń oświetleniowych uszkodzonych w wyniku awarii, wypadków komunikacyjnych, dewastacji i zdarzeń losowych. Okres gwarancji na wykonane prace oraz zastosowane przy ich realizacji materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 13. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale IV SWZ, Zamawiający nie zamieścił pełnego opisu przedmiotu ze względu na ograniczona wielkość pola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481545,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ryszard Droszcz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "RICARDO"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Droszcz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "ROBERTO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.