Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00301341/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ca4d98-f7d3-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042797/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rozbudowa Zespołu Szkół w Białuniu w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.15.2024.KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5328855,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy Zespołu Szkół w Białuniu położonego przy ul. Sielankowej 4, na terenie działki nr 69/25. Planowana przebudowa i rozbudowa ma na celu stworzenie warunków polepszających dostęp lokalnej społeczności do ośrodka oświaty poprzez utworzenie dodatkowych pięciu klas przedszkolnych, a co za tym idzie poprawę warunków życia młodych mieszkańców Białunia. Planowana rozbudowa umożliwi rozszerzenie oferty oświatowej Zespołu Szkół oraz poprawi komfort pracy nauczycieli. Zakres opracowania obejmuje przebudowę i rozbudowę Zespołu Szkół w Białuniu o oddział przedszkolny, wraz z zagospodarowaniem terenu, a także budowę i wyposażenie obiektu w niezbędną infrastrukturę techniczną, w tym instalację fotowoltaiczną.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na II etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę
a) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 t.j.), spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz 1250, z późniejszymi zmianami). – (3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF),
b) sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających
projekty budowlane. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454).wszystkich branżach koniecznych do realizacji (3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF),
c) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
d) opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót (3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF),
e) przedmiar robót i kosztorysy inwestorskie (2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w wersji cyfrowej w postaci plików ath, kst, pdf),
f) dokumentacja powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy (2 egz. w wersji papierowej + 2 egz. na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF),
g) inne opracowania nie wymienione wyżej, konieczne do realizacji zamówienia,
h) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów odbiorów (pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych),
i) wszelkie inne dokumenty i opracowania do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
j) przekazanie praw autorskich do dokumentacji,
k) uzgadnianie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej,
l) obsługę geodezyjną. Wykonanie mapy do celów projektowych, jeżeli mapa przekazana przez Zamawiającego nie będzie aktualna lub dość szczegółowa,
m) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
n) sporządzenie badań geotechnicznych podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektu posadowienia obiektu.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych wraz z wyposażeniem, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla w/w zadania inwestycyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz użytkowanie tego obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39161000-8 - Meble przedszkolne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5644983,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Ekosun Paweł Czupajło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 4990209622
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-211
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 460 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamówienia publicznego, przy czym:
a) opracowanie dokumentacji projektowej. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót - w
terminie 160 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (prawomocnej decyzji) - w terminie 300 dni
od dnia uprawomocnienia się decyzji niezbędnej do rozpoczęcia robót.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie.
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Meble przedszkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.