eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRYNOWSKA 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-585

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 324288618

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.hawro@katowice.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.katowice.wiw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db69d7c2-1794-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW.AG.ZP.272.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218799,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1
1. Kabel KVM USB – 1 szt.
2. Moduł MiniGBIC/SFP Netgear - 5 szt.
3. Patch panel (krosownica) – 1 szt.
4. Wtyk modularny RJ-45 8PIN 2 opak. a 100 szt.
5. Karty dostępu do RCP i SKD RFID UNIQUE – 100 szt. Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 2429,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2

1. Czytniki kodów kreskowych 3 szt.
2. Karta Sieciowa kompatybilna z serwerem Solar 222 S6 – 1 szt.
Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 1382,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3
1. Switch 8p 8x10Gbit SFP+ 1 szt.
2. Switch 28p 24x1000Mbit 4xSFP – 1 szt.
Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.3

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 2356,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4
1. Dwa serwery z jedną macierzą dyskową i niezbędnymi licencjami oraz wdrożenie usługi Active Directory i szkoleniem – 2 szt.
Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.4

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 150617,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5
1. Laptop 15,6” – 3 szt.
2. Microsoft Office 2021 H&B BOX – 5 szt.
3. Zestaw bezprzewodowy klawiatura i myszka - 10 zestawów
Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.5

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 16626,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6
1. UPS 1200VA/850W 3 szt.
2. UPS 3000VA/3000W 1 szt.
3. Moduł bateryjny do Smart-UPS 3000 APC 1 szt.
4. UPS co najmniej 3000VA/3000W - 2 szt.
Szczegółowy opis w zał. do SWZ 4.6

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237131-6 - Karty elektroniczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237135-4 - Karty sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 45387,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4595,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4595,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4595,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bogusławskiego 17 43-300 Bielsko-Biała NIP PL5470049288

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5470049288

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4595,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2030,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2030,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2030,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bogusławskiego 17 43-300 Bielsko-Biała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2030,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2207,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2207,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bogusławskiego 17 43-300 Bielsko-Biała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2207,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169966,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182757,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169966,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetCom Sp. z o.o. Jarzębinowa 22/1 53-120 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980015284

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169966,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13398,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13704,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13398,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solus System Sebastian Kłosek ul. Jarzębinowa 22 26-065 Piekoszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592036366

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13398,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57768,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57768,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57768,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bogusławskiego 17 43-300 Bielsko-Biała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57768,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.