eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 505 4518

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396f4317-1d8a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących Xerox Versant 180 Press i Xerox PrimeLink B9125.
2. Kompleksowa Usługa Serwisowa musi być świadczona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej.
3. W ramach świadczenia kompleksowej usługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i ryzyko do:
a) utrzymania urządzeń w stanie technicznym zapewniającym ich niezakłócone użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, przy zapewnieniu zachowania parametrów technicznych zagwarantowanych przez producenta w dokumentacji technicznej, w tym usuwanie wszelkich niesprawności, uniemożliwiających eksploatację urządzeń zgodnie z jego przeznaczeniem;
b) dostarczania sukcesywnie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyłączeniem papieru w terminie do 48 godzin, tj. 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w tym wymiana na nowe części podlegających naturalnemu zużyciu;
c) usuwania niesprawności urządzeń w następujący sposób: podjęcie czynności w celu usunięcia niesprawności musi nastąpić do 1 godziny licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego, natomiast usunięcie niesprawności w terminie wspólnie uzgodnionym przez Strony, nie dłuższym niż 2 dni robocze;
d) dostarczenia Zamawiającemu sprawnego zastępczego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych w przypadku, gdy Wykonawca nie doprowadzi do usunięcia niesprawności urządzenia w terminie 5 dni roboczych. Dostarczenie Zamawiającemu zastępczego urządzenia nastąpi przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim;
e) udzielania konsultacji, porad, doradztwa, wskazówek oraz innych informacji niezbędnych dla prawidłowego użytkowania urządzenia/urządzeń a także dokonywania okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał).
4. Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz usuwanie niesprawności wykonywane będzie w miejscu użytkowania. W przypadku konieczności dokonania naprawy w innym miejscu niż miejsce użytkowania urządzenia, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca od chwili wydania niesprawnego urządzenia upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy do chwili dostarczenia urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego, po usunięciu niesprawności lub wymianie na nowy element wolny od wad.
5. Zgłoszenia usterek lub innego rodzaju zastrzeżeń dokonuje się mailowo lub telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231613,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231613,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231613,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xerox Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260030236

7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231613,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.