Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 505 4518
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396f4317-1d8a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących Xerox Versant 180 Press i Xerox PrimeLink B9125.
2. Kompleksowa Usługa Serwisowa musi być świadczona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej.
3. W ramach świadczenia kompleksowej usługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i ryzyko do:
a) utrzymania urządzeń w stanie technicznym zapewniającym ich niezakłócone użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, przy zapewnieniu zachowania parametrów technicznych zagwarantowanych przez producenta w dokumentacji technicznej, w tym usuwanie wszelkich niesprawności, uniemożliwiających eksploatację urządzeń zgodnie z jego przeznaczeniem;
b) dostarczania sukcesywnie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyłączeniem papieru w terminie do 48 godzin, tj. 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w tym wymiana na nowe części podlegających naturalnemu zużyciu;
c) usuwania niesprawności urządzeń w następujący sposób: podjęcie czynności w celu usunięcia niesprawności musi nastąpić do 1 godziny licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego, natomiast usunięcie niesprawności w terminie wspólnie uzgodnionym przez Strony, nie dłuższym niż 2 dni robocze;
d) dostarczenia Zamawiającemu sprawnego zastępczego urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych w przypadku, gdy Wykonawca nie doprowadzi do usunięcia niesprawności urządzenia w terminie 5 dni roboczych. Dostarczenie Zamawiającemu zastępczego urządzenia nastąpi przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim;
e) udzielania konsultacji, porad, doradztwa, wskazówek oraz innych informacji niezbędnych dla prawidłowego użytkowania urządzenia/urządzeń a także dokonywania okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał).
4. Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz usuwanie niesprawności wykonywane będzie w miejscu użytkowania. W przypadku konieczności dokonania naprawy w innym miejscu niż miejsce użytkowania urządzenia, koszt i odpowiedzialność za jego transport ponosi Wykonawca od chwili wydania niesprawnego urządzenia upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy do chwili dostarczenia urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego, po usunięciu niesprawności lub wymianie na nowy element wolny od wad.
5. Zgłoszenia usterek lub innego rodzaju zastrzeżeń dokonuje się mailowo lub telefonicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231613,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231613,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231613,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xerox Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260030236
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231613,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.