eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 - 9



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 – 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 – 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b77bfae-32cf-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dźwigu osobowego - dostawa i montaż elementów urządzenia dźwigowego w Tarnowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b77bfae-32cf-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz.
https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z modernizacją dźwigu osobowego w budynku Delegatury MUW w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 – 9, w szczególności:
-demontaż istniejącego dźwigu osobowego (wszystkich podzespołów urządzenia znajdujących się szybie oraz maszynowni);
-remont wykończenia powierzchni ścian istniejącego szybu, dna podszybia oraz wykończenia powierzchni ścian i podłóg maszynowni (kompleksowy remont maszynowni);
-kontrolę drożności kanałów wentylacji maszynowni oraz szybu;
-kontrolę stanu linii zasilających i w razie konieczności ich wymiana;
-roboty instalacyjne w zakresie wykonania oświetlenia szybu dźwigowego i podłączenia zasilania nowego urządzenia dźwigowego;
-instalację nowego dźwigu osobowego, elektrycznego w istniejącym szybie;
-prace wykończeniowe wokół drzwi przystankowych na każdej kondygnacji po ich zamontowaniu;
-zgłoszenie i uzyskanie pozytywnego odbioru Urzędu Dozoru Technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

42414100-2 - Dźwigi

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy, zwanych dalej „zamówieniami uzupełniającymi”:
a) miejsce wykonania zamówień uzupełniających: budynek przy al. Solidarności 5-9, Delegatura Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie.
b) zakres zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Będą one polegać na pracach ogólnobudowlanych nawiązujących swoim zakresem do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Prace te będą polegać na wykonaniu prac modernizacyjnych urządzenia dźwigowego tj. demontażu istniejącego dźwigu osobowego, kompleksowego remontu maszynowni, prac instalacyjnych, montażu nowego dźwigu osobowego oraz prac wykończeniowych lub modernizacyjnych w obrębie szybu dźwigowego w budynku przy al. Solidarności 5-9 w Tarnowie,
c) przewidywana wartość zamówień uzupełniających: do 987 115,44 zł netto, tj. 1 214 151,99 zł brutto,
d) warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia uzupełniające: dysponowanie doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zdolność techniczna lub zawodowa), ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sposób obliczania ceny, sposób rozliczenia wynagrodzenia i jego płatności, okres i zasady gwarancji i rękojmi – na warunkach analogicznych jak w umowie na zamówienie podstawowe – proporcjonalnie do wartości zamówienia uzupełniającego,
e) przewidywane zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu robót podobnych
do zamówienia podstawowego, są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 tj. z późn. zm.), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
c) minimum 1 osobą posiadają aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego wymagane przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych w zakresie: dźwigów osobowych, towarowo-osobowych z napędem elektrycznym (Rozporządzenie Ministra przedsiębiorczości i technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych Dz.U.2019 poz. 1008), potwierdzające umiejętność praktycznego wykonywania tych czynności oraz znajomość warunków technicznych dozoru technicznego, norm i przepisów prawnych w tym zakresie;
d) minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (Grupa 1): Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną na stanowisku „E” eksploatacji lub „D” dozoru w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, w tym do wykonywania pomiarów i badań sprawdzających instalację elektryczną - Rozporządzenie Ministra klimatu i środowiska z 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392).

UWAGA!
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023, poz. 334 tj. z późn. zm.).
Ilekroć Zamawiający wymaga osób z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, rozumie przez to osoby zrzeszone we właściwych izbach architektów lub inżynierów budownictwa i wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. O samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551 tj. z późn. zm.) oraz spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).
2) posiadają doświadczenie w realizacji prac budowlano – instalacyjnych, w tym wykonali zgodnie z zasadami i przepisami dozoru technicznego oraz prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie (umowa) obejmujące dostawę z montażem lub wymianę urządzenia dźwigowego (w „czynnym” budynku tj. będącym w trakcie użytkowania), o wartości co najmniej 250 000 zł brutto.
UWAGA!
Za robotę obejmującą dostawę z montażem lub wymianę urządzenia dźwigowego, należy rozumieć robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy.
Przez „czynny budynek” Zamawiający rozumie budynek w trakcie użytkowania i eksploatacji, co wpływa na organizację robót budowlanych.
Pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, przebudowa, remont, należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.4), 6.1.6), 6.8.3) oraz 6.8.5) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) swz;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
składany „wykaz robót” dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 455 ustawy.
2. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz rodzaj, zakres i warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona prowadzonego postępowania na https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin / Cob) x 60
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej
2. Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „okres gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy” zostanie obliczona według wzoru:
G = (Gob / Gmaks) x 40
gdzie: G - ilość punktów oferty badanej
Gmax - najdłuższy zaoferowany termin gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy
Gob - termin gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy zaoferowany w ofercie badanej
3. Korzystając z powyższych wzorów zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty:
1) maksymalną liczbę punktów (60) w kryterium „cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem,
2) maksymalną liczbę punktów (40) w kryterium „okres gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na wykonane prace (minimalnie 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.