Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367226100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skaryszewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-802
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 222774970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsparcie.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034394/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS/ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami w Warszawie (dalej „usługa/i”, „przewozy”), zgodnie ze „Strategią rozwiązywania problemów społecznych 2030” (Uchwała LV/1735/2021 Rady m.st. Warszawy z 14.10.2021r.). Usługa świadczona będzie zgodnie z poniższymi warunkami:
1) usługi będą realizowane zgodnie z Regulaminem realizacji i korzystania ze specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami w Warszawie (dalej „Regulamin”), którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) osobami uprawnionymi do korzystania z przewozów (dalej „Korzystający”) są pełnoletni mieszkańcy Warszawy, którzy posiadają orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (lub dokument równoważny) i spełniają szczegółowe warunki określone w Regulaminie;
3) usługa będzie obejmowała trzy rodzaje przewozów: jednorazowe, stałe i okolicznościowe, zgodnie z Regulaminem;
4) przedmiot zamówienia będzie realizowany bez podziału na części. Zamówienie – obejmuje realizację usług pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi:
a) planowana maksymalna liczba przewozów do realizacji w całym okresie przedmiotu zamówienia wynosi ok. 4800;
b) planowana minimalna gwarantowana liczba przewozów w trakcie całego okresu realizacji przedmiotu zmówienia wynosi 3000;
c) Zamawiający po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy maksymalne liczby przewozów w podziale na przewozy stałe, jednorazowe i okolicznościowe, które Wykonawca może zrealizować w danym miesiącu obowiązywania umowy. Niewykorzystane w danym miesiącu przewozy, przechodzą do wykorzystania w kolejnym okresie rozliczeniowym;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość w trakcie realizacji umowy zamiany liczby przewozów pomiędzy usługami (stałe/jednorazowe/okolicznościowe) w ramach wartości zawartej między stronami Umowy;
e) usługa będzie realizowana dopuszczonymi do ruchu samochodami osobowymi;
f) samochody będą posiadały znak promocyjnym.st. Warszawy oraz informację umieszczoną na szybie samochodu, że dany pojazd realizuje usługę transport osób z niepełnosprawnościami;
g) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania przez cały okres realizacji umowy:
- dwoma pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi gazem ziemnym oraz dwoma pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi wodorem lub hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji;
5) zryczałtowana średnia długość każdego typu przewozu wynosi w jedną stronę 15 km;
6) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć możliwość realizacji zarówno przewozów stałych jak i jednorazowych w godzinach szczytu, tj. 6.30 – 10.00 oraz 14.00-19.00; oznacza to konieczność zapewnienia odpowiedniej liczby samochodów i osób do realizacji usługi, aby zrealizować zamówione przez Korzystających z przewozów;
7) Wykonawca oświadcza, że pojazdy wykorzystywane do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają aktualną dokumentację potwierdzającą, że ich stan techniczny umożliwia dopuszczenie do ruchu drogowego, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
8) Wykonawca w trakcie całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiadał aktualną licencję:
-na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
-lub na wykonywanie krajowego transportu w zakresie przewozu osób taksówką,
-lub na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób
wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz.2201, ze zm.).
9) Pojazdy skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać:
a) łączność z dyspozytornią,
b) zamontowaną kasę fiskalną,
c) terminal płatniczy,
d) system GPS;
10) Wykonawca musi dysponować dyspozytornią, zapewniającą łączność z samochodami realizującymi usługę, a także udostępni adres e-mailowy i linie telefoniczne wraz z centralą umożliwiającą odbieranie telefonów jednocześnie z minimum trzech aparatów telefonicznych podłączonych do tej samej linii telefonicznej oraz zobowiąże się użyć standardowych numerów telefonów nie należących do klasy numerów o podwyższonych opłatach za połączenie;
11) Wykonawca na podstawie zgłoszeń Korzystających planuje i opracowuje trasy przejazdu
w celu skrócenia czasu oczekiwania na realizację usługi;
12) Wykonawca będzie zobowiązany do zaangażowania/zatrudniania osób, które biegle komunikują się w języku polskim, do realizowania usług:
a) kierowców,
b) pomocników do asystowania osobom z niepełnosprawnościami podczas dojścia z miejsca spotkania do samochodu, podczas podróży, podczas pomocy w wyjściu z samochodu i dojściu do miejsca wskazanego w zamówieniu,
c) dyspozytorów – osób, które m.in. będą przyjmować zgłoszenia od pasażerów
z niepełnosprawnościami, planować grafiki pracy kierowców, znajdować zastępstwa
w przypadku chorób kierowców i/lub pomocników, informować o realizacji zamówień;
13)wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia dyspozytorów na podstawie umowy o pracę - klauzula społeczna - art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:
a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby zakres i czynności związane z pracą dyspozytora, która obejmuje m.in. koordynowanie usług, układanie grafików jazd itp., były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Zamawiający stwierdza, że wykonywanie wszystkich czynności dyspozytora, polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Minimalne wynagrodzenie pracownika nie może być niższe niż minimalne wynagrodzenie określone w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207, ze zm.),
14)liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia musi być dostosowana do liczby zamówień na przewozy;
15) osoby uczestniczące w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązane będą do realizacji powierzonych zadań przy zachowaniu należytej staranności;
16) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla nowych kierowców i innych osób realizujących ze strony Wykonawcy przedmiot zamówienia, obejmującego w szczególności: sposoby poruszania się oraz komunikacji z osobami z różnymi niepełnosprawnościami, potrzeb i oczekiwań osób z różnymi niepełnosprawnościami, a także sposoby oraz zasady właściwego zachowania wobec osób z różnymi niepełnosprawnościami;
17) przyznawanie możliwości korzystania z przewozów jednorazowych będzie odbywało się na podstawie złożonego do Zamawiającego przez mieszkańca Formularza zgłoszeniowego do korzystania z przewozów jednorazowych w ramach usług specjalistycznego przewozu osób
z niepełnosprawnościami w Warszawie - załącznik nr 1 do Regulaminu;
18) przyznawanie możliwości korzystania z przewozów stałych będzie odbywało się na podstawie złożonego do Zamawiającego przez mieszkańca Formularza zgłoszeniowego do korzystania z przewozów stałych w ramach usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami organizowanego w Warszawie - załącznik nr 2 do Regulaminu;
19) Wykonawca posiada system/oprogramowanie umożliwiające kontrolę / śledzenie przewozu oraz rejestrację przejazdów wraz z wykazem zawierającym następujące dane: imię i nazwisko Korzystającego, adres początkowy przewozu, adres końcowy przewozu, datę i godziny rozpoczęcia i zakończenia przewozu, ustaloną godzinę rozpoczęcia przewozu (tj. godzinę, na którą usługobiorca zamówił przewóz), potwierdzoną przez Wykonawcę;
20) załogę pojazdu niespecjalistycznego / osobowego na życzenie Korzystającego stanowić będzie kierowca oraz pomocnik posiadający udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz w zakresie opieki nad osobami
z niepełnosprawnością.
Szczegółowy i pełny Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Rozdział IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB TAXI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: RTEGON: 383323516
7.3.3) Ulica: Hoża 86/410
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.