Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350133/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846818001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl lub sekretariat@gminaradecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f221961c-36b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007947/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół w Gminie Radecznica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176481,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2023/2024”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
1. Dowóz 62 uczniów wraz z 3 opiekunami do Szkoły Podstawowej w Radecznicy, Szkoły Podstawowej w Zaburzu, Szkoły Podstawowej w Gorajcu Starej Wsi, Szkoły Podstawowej w Czarnymstoku oraz odwiezienie po zajęciach, w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku
2. dowożenie rozpocząć należy nie wcześniej niż o godzinie 7, uczniów należy dowieźć do wyznaczonych szkół na zajęcia rozpoczynające się o godzinie 8.
3. uczniów po zajęciach należy odwieźć w godzinach 12.30– 15.30(trzy kursy – godziny odwozów do ustalenia w harmonogramie) Szkoła Podstawowa w Czarnymstoku 1 kurs powrotny
4. Szacunkowa długość 1 kursu obejmująca wszystkie trasy 58 km
5. uczniowie wsiadają i wysiadają w miejscowościach na oznakowanych przystankach,
6. dowóz uczniów musi odbywać się w warunkach zapewniających komfort
i bezpieczeństwo,
7. podczas trasy dowozu dyrektorzy szkół zapewnią opiekunów po 1 opiekunie na trasie
8. 4) podstawienia samochodu zastępczego w razie wystąpienia awarii któregokolwiek samochodu wożącego dzieci lub innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi. Podstawienie pojazdu zastępczego musi nastąpić w czasie do 60 minut od momentu wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę pojazdu. O okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Pilip TACHO - SYSTEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181665126
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 22-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz osób niepełnosprawnych do ośrodków edukacji specjalnej.
- Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Zbąszynek w roku szkolnym 2025/2026, oraz uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Świebodzinie
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.