eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oWsparcie doradcy specjalistycznego dostosowanego do potrzeb NGO



Og³oszenie z dnia 2023-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Wsparcie doradcy specjalistycznego dostosowanego do potrzeb NGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,135434,f81804dd331537b0632aa0ffcea7ef70.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie doradcy specjalistycznego dostosowanego do potrzeb NGO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96f2e8fc-27a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00389535

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053096/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.33 Wsparcie doradcy specjalistycznego dostosowanego do potrzeb NGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00319347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.21.2.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ugi pn. „Wsparcie doradcy specjalistycznego”.
1. Zak³adanie stowarzyszenia, stowarzyszenia zwyk³ego, fundacji.
2. Organy wewnêtrzne stowarzyszeñ i fundacji – zakres kompetencji.
3. Zmiany w osobowe w organach organizacji pozarz±dowych – przeprowadzanie
i zg³aszanie do organów rejestracyjnych i nadzoru.
4. Wspó³praca organizacji pozarz±dowych z administracj± publiczn±.
5. Wspó³praca organizacji pozarz±dowych z biznesem (CSR).
6. Promocja i wspó³praca NGO z mediami.
7. Uzyskiwanie statusu organizacji po¿ytku publicznego i zwi±zane z tym obowi±zki.
8. Prowadzenie nieodp³atnej i odp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego przez organizacje pozarz±dowe.
9. Ochrona danych osobowych w organizacji pozarz±dowej.
10. Prawa autorskie a dzia³alno¶æ organizacji pozarz±dowej.
11. Federacje organizacji pozarz±dowych, zawieranie partnerstw pomiêdzy organizacjami.
12. Nadzór nad dzia³alno¶ci± organizacji pozarz±dowych.
13. Obowi±zki sprawozdawcze organizacji pozarz±dowych
14. Kontrole w organizacjach pozarz±dowych.
15. Likwidacja organizacji pozarz±dowej i obowi±zki z tym zwi±zane.
16. Realizacja projektów przez organizacje pozarz±dowe.
17. Pozyskiwanie ¶rodków finansowych na dzia³alno¶æ statutow± organizacji pozarz±dowych.
18. Nowe metody finansowania dzia³alno¶ci organizacji pozarz±dowych. Fundraising
i crowdfunding.
19. Planowanie strategiczne w organizacjach pozarz±dowych.
20. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dzia³alno¶ci organizacji pozarz±dowej.
21. Organizacja pozarz±dowa jako pracodawca.
22. Zbiórki publiczne prowadzone przez organizacje pozarz±dowe – prawa i obowi±zki.
23. Instrumenty partycypacji spo³ecznej realizowane za po¶rednictwem organizacji pozarz±dowych – inicjatywa lokalna.

Zakres ¶wiadczonej us³ugi/zlecenia:

1. Doradztwo przy zak³adaniu organizacji pozarz±dowej (stowarzyszenia, stowarzyszenia zwyk³ego, fundacji.
2. Doradztwo w zakresie organizacji i dzia³ania organów stowarzyszeñ i fundacji (Walne Zebranie Cz³onków, Zarz±d, Komisja Rewizyjna, S±d Kole¿eñski, etc.)
3. Wsparcie przy zg³aszaniu do organów rejestracyjnych/nadzoru zmian osobowych w organach stowarzyszeñ i fundacji. Pomoc przy prowadzeniu postêpowañ przez Krajowym Rejestrem S±dowym.
4. Pomoc przy konstruowaniu ofert realizacji zadañ publicznych oraz uproszczonych ofert realizacji zadañ publicznych.
5. Pomoc przy sporz±dzaniu sprawozdañ z realizacji zadañ publicznych.
6. Pomoc w uzyskiwaniu przez organizacje pozarz±dowe statusu organizacji po¿ytku publicznego oraz doradztwo w zakresie funkcjonowania organizacji po¿ytku publicznego.
7. Doradztwo przy prowadzeniu i odpowiednim dokumentowaniu nieodp³atnej i odp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego.
8. Doradztwo przy sporz±dzaniu sprawozdañ merytorycznych z dzia³alno¶ci oraz sprawozdañ
z dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego.
9. Doradztwo przy realizacji obowi±zków statystycznych którym podlegaj± organizacje pozarz±dowe (statystyka publiczna np. GUS: Sprawozdanie o wspó³pracy, zarz±dzaniu i dzia³alno¶ci integracyjnej wybranych organizacji non-profit).
10. Doradztwo przy realizacji projektów przez organizacje pozarz±dowe:
- Opracowywanie za³o¿eñ projektu;
- Konstruowanie harmonogramu i bud¿etu projektu;
- Wsparcie przy realizacji dzia³añ projektowych;
- Rozliczanie projektu.
11. Doradztwo przy zatrudnianiu pracowników przez organizacje pozarz±dowe.
12. Doradztwo przy wdra¿aniu procedur ochrony danych osobowych w organizacji pozarz±dowej.
13. Pomoc w elektronizacji procedur zarz±dzania organizacj± pozarz±dow± oraz wdra¿anie narzêdzi elektronicznych w dzia³alno¶ci organizacji.
14. Doradztwo dla organizacji pozarz±dowych dzia³aj±cych w szczególnych formach (ochotnicze stra¿e po¿arne, kluby sportowe, uczniowskie kluby sportowe).
15. Doradztwo przy wspó³pracy miêdzy organizacjami pozarz±dowymi, zawi±zywaniem partnerstw
i uczestnictwem organizacji pozarz±dowych w federacjach i zwi±zkach.

Miejsce i czas realizacji us³ugi:
Us³uga bêdzie realizowana w biurze Pracowni Aktywno¶ci Spo³ecznej Generatora Nauki GEN w Urzêdzie Miasta w Ja¶le przy ul. Bednarskiej 2.

Zadanie dotyczy przedsiêwziêcia „Utworzenie Centrum Wspierania Aktywno¶ci Organizacji Pozarz±dowych” realizowanego w ramach projektu finansowego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz bud¿etu pañstwa pn. „Jas³o- moja miasto, mój dom”.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79211000-6 - Us³ugi ksiêgowe

79211100-7 - Us³ugi ksiêgowania

79220000-2 - Us³ugi podatkowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 147,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 233,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Dziedzic Kowalski Kornasiewicz i Partnerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133586977

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.