Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243160/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych: nr 2315C, nr 2353C, nr 1940C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523020668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych: nr 2315C, nr 2353C, nr 1940C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66721d85-0067-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00509701/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja drogi powiatowej nr 2315C Damasławek - Mieleszyn na odcinku od m. Laskowo do granicy województwa o dł. 1,660 km
1.1.7 Modernizacja drogi powiatowej nr 2353C Cotoń - Lubcz na odcinku od skrzyżowania z DP2375C przez m. Bożacin do m. Mięcierzyn o dł. 2,315 km
1.1.8 Modernizacja drogi powiatowej nr 1940C Dziewierzewo - Brzyskorzystewko o dł. 0,235 km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1406666,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja dróg powiatowych: nr 2315C Damasławek – Mieleszyn na odcinku od m. Laskowo do granicy województwa o dł. 1,660 km, nr 2353C Cotoń – Lubcz na odcinku od skrzyżowania z DP2375C przez m. Bożacin do m. Mięcierzyn o dł. 2,315 km, nr 1940C Dziewierzewo – Brzyskorzystewko w m. Brzyskorzystew o dł. 0,235 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa odcinka, długość, rodzaj robót.
Droga powiatowa nr 2315C Damasławek – Mieleszyn na odcinku od m. Laskowo do granicy województwa o dł. 1,660 km
Rodzaj robót:
•frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach dróg bocznych i na
początku oraz końcu modernizowanego odcinka,
•mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, jezdnia główna i
włączenia,
•skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60%
w ilości 0,5 km/m2,
•wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o śr. gr. 5 cm
z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania KR 1-2,
•ustawienie barier sprężystych N2W3.
Droga powiatowa nr 2353C Cotoń – Lubcz na odcinku od skrzyżowania z DP2375C przez m. Bożacin do m. Mięcierzyn o dł. 2,315 km
Rodzaj robót:
•frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach dróg bocznych i na
początku oraz końcu modernizowanego odcinka,
•mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, jezdnia główna i
włączenia,
•skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60%
w ilości 0,5 km/m2,
•wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o śr. gr. 5 cm
z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania KR 1-2,
•wykonanie oznakowania poziomego.
Droga powiatowa nr 1940C Dziewierzewo – Brzyskorzystewko w m. Brzyskorzystew o dł. 0,235 km
Rodzaj robót:
•frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach dróg bocznych i na
początku oraz końcu modernizowanego odcinka,
•rozbiórka istniejącego krawężnika i obrzeży,
•ustawienie krawężnika i obrzeży na ławie betonowej z oporem,
•rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni chodnika,
•mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, jezdnia główna i
włączenia,
•skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60%
w ilości 0,5 km/m2,
•wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W z
transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania KR 1-2,
•wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o śr. gr. 5 cm
z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania KR 1-2,
• wykonanie oznakowania poziomego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy.
W kosztorysie ofertowym został podany dokładny zakres robót objęty zadaniem.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że w każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonanie robót budowlanych:
a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: STWiOR, SIWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy.
W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b)Wykonawca zapewni dostawę na budowę i wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej w terminach i ilościach zawartych w harmonogramie robót;
c)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót,
d)Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów,
e)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania,
f)Zamawiający będzie kontrolować ilości wbudowanej masy bitumicznej podczas układania warstwy ścieralnej poprzez sprawdzanie dokumentów wydania zewnętrznego (WZ) na terenie budowy.
g)Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280212,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1594732,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280212,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO - LAB Sp. z o,o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621807635
7.3.3) Ulica: Januszkowo 43
7.3.4) Miejscowość: Januszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Układanie nawierzchni (8% wartości zamówienia) Podwykonawca GABRODOROG, Paweł Kubicki ul. Kasztanowa 19, 88-400 Żnin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1280212,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żninie
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.