Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 81
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-009
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52/ 50 65 666
1.5.8.) Numer faksu: 52/ 50 65 667
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bydgoszcz.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bydgoszcz.rdos.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f8cf35b-f866-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00113539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIS.261.20.2022.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135398,03
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynna ochrona w obszarze Natura 2000 Zbocza PłutowskieWykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 5,25 ha polegających na wykoszeniu i odkrzaczeniu muraw (głównie usunięciu dwuletnich odrostów tarniny)
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 31814,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Ostnicowe Parowy GrucznaWykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok 9,4 ha
Nr powierzchni Pow. [ha] Zakres prac:
1. 3,27 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw oraz wywiezienie biomasy poza teren rezerwatu
2. 0,58 ha - odkrzaczanie muraw, złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
3. 2,16 ha - odkrzaczanie muraw, w tym zwartych wieloletnich zarośli oraz poj. drzew (do ok.10 cm średnicy) na ich obrzeżach / złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
4. 0,54 ha - odkrzaczanie muraw (usunięcie ok. 60% zakrzaczeń z tej powierzchni), złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
5. 2,85 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw oraz wywiezienie biomasy poza teren rezerwatu z minimum 50% powierzchni, w pozostały zakresie składowanie biomasy w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 52744,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Skarpy ŚlesińskieWykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 2,98 ha zgodnie z wykazem zawartym w poniższej:
Nr powierzchni Pow. [ha] Zakres prac
1. 0,57 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw
2. 0,22 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw, a w razie potrzeby wykarczowanie odbijających pędów bzu lilaka (ewentualne poprawki prowadzonego wcześniej karczowania na powierzchni ok. 100 m2)
3. 1,36 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw
4. 0,83 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw, w tym wykarczowanie kolcowoju oraz bzu lilaka na powierzchni ok. 30 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 16721,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynna ochrona w rezerwacie przyrody LinjeWykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 4,13 ha polegającymi na ręcznym usuwaniu (wycięciu) nalotów i odrostów drzew i krzewów (brzozy omszonej, brzozy brodawkowatej, sosny zwyczajnej i wierzb) z terenu torfowiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 34117,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu zarówno dla części 1 jak i 4 wpłynęły po dwie oferty. Oferty z najkorzystniejszą ceną zarówno dla części pierwszej i czwartej przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu dla części 2 wpłynęły trzy oferty.
Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Łuziński Raf-Pol Handel Usługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.3) Ulica: Lipinki
7.3.4) Miejscowość: Warlublie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu zarówno dla części 1 jak i 4 wpłynęły po dwie oferty. Oferty z najkorzystniejszą ceną zarówno dla części pierwszej i czwartej przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykopanie, przesadzenie, nasadzenie krzewów, bylin, roślin i drzew oraz całosezonowa pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2025
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Ochrona różnorodności biologicznej ekosystemów Ojcowskiego Parku Narodowego przez pielęgnację starych sadów - postępowanie II
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.