Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356946/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Miedźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317-80-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10e103a5-3cf5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e103a5-3cf5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025472/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa kamery oraz wielofunkcyjnego systemu wideokonferencji z kamerą i z osprzętem oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Miedźno w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu do wideokonferencji w ilości (1 kpl.) z kamerą i mikrofonem z osprzętem oraz z wyświetlaczem.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z wniesieniem sprzętu w godzinach pracy Urzędu Gminy. Miejscem dostawy jest wskazane pomieszczenie w budynku Urzędu Gminy ul. Ułańska 25, 42-120 MIEDŹNO.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi dodatek nr 7 do SWZ, Opisem
przedmiotu zamówienia (dodatek nr 6 do SWZ), obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się
do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone we wzorze/projekcie
umowy i opisie przedmiotu zamówienia.
5. Dopuszcza się złożenie oferty z produktami równoważnymi , o parametrach nie niższych (gorszych) niż podane w opisie
przedmiotu zamówienia tj. dodatek nr 6 do SWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego
produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na parametry równoważne
do produktów opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 6 dodatku nr
1a do SWZ -Opis oferowanego sprzętu, -,,Parametry zmienione” (według informacji zamieszczonych pod tabelą w dodatku
nr 1a do SWZ). Jeżeli Wykonawca w dodatku nr 1a do SWZ -Opis oferowanego sprzętu, nie wypełni w danej/-ych pozycji/-
ach kolumny nr 6, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty, o parametrach
wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (dodatku nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21006,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21006,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONVERTA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389170440
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 6a/10
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21006,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawy kamer cyfrowych
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
więcej: Wyświetlacze płaskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.