Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311490/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00311661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00311675/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f8b795-0b7d-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7 - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw znajdującego się na terenie Przedszkola nr 282 przy ul. Na Uboczu 7 w Warszawie. Plac zabaw zdobędzie nową nawierzchnie, nowe urządzenia zabawowe oraz wyposażenie małej architektury. Urządzenia zabawowe nadające się do dalszego użytkowania zostaną wyremontowane. Na placu zabaw zostaną przeprowadzone również prace z zakresu pielęgnacji zieleni wraz z nowymi nasadzeniami. Inwestycja została podzielona na 4 etapy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja Etapu IB i Etapu II zgodnie z dokumentacją projektową.
Zakres zamówienia
Etap IB:
• Przygotowanie placu budowy wraz z oczyszczeniem terenu
• Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas wykonywania prac budowlanych
• Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej w celu przełożenia zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wypoziomowaniem istniejących obrzeży. W Etapie IB 30m2 kostki do przełożenia na obszarze Etapu IA
• Rozebranie nawierzchni EPDM wraz z podbudową
• Rozebranie nawierzchni z asfaltu wraz z podbudową
• Rozebranie krawężników betonowych z podbudową
• Rozebranie krawężników gumowych
• Usunięcie nawierzchni piaskowej wraz z geowłókniną
• Zasypanie dołów po rozbiórce nawierzchni
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
• Rozebranie stopnia przy wejściu do budynku z placu zabaw wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń okładziny grysowej na pozostałych stopniach
• Usunięcie urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji projektowej wraz z podbudową i fundamentami
• Demontaż wyposażenia placu: ławek, koszy wraz z zasypaniem dołów powstałych po demontażu
• Wypoziomowanie studzienek wraz z wymianą włazów żeliwnych
• Przygotowanie podłoża i warstw na gruncie rodzimym obszaru nasadzeń krzewów oraz trawników z darni rolowanej
• Ściółkowanie powierzchni roślinnych
• Nasadzenie krzewów zgodnie z dokumentacją projektową
• Wykonanie trawników z rolki zgodnie z dokumentacją projektową wraz odtworzeniem uszkodzonych w trakcie prac nie objętych dokumentacją projektową
• Wykonanie nawierzchni pieszej z kostki betonowej
• Wykonanie nawierzchni jezdnej z kostki betonowej
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM
• Wykonanie palisady betonowej
• Dostawa i montaż mebli miejskich i wyposażenia takich jak: ławki, kosze, poręcz pochylni zgodnych z parametrami opisanymi w dokumentacji projektowej
• Dostawa i montaż urządzenia zabawowych zgodnych z parametrami opisanymi w dokumentacji projektowej
Etap II:
• Przygotowanie placu budowy wraz z oczyszczeniem terenu
• Rozebranie nawierzchni z płyt EPDM i podbudowy
• Usunięcie urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji projektowej wraz z podbudową i fundamentami
• Przygotowanie podłoża i warstw na gruncie rodzimym obszaru nasadzeń krzewów oraz trawników z darni rolowanej
• Nasadzenie krzewów zgodnie z dokumentacją projektową
• Wykonanie trawników z rolki zgodnie z dokumentacją projektową wraz odtworzeniem uszkodzonych w trakcie prac nie objętych dokumentacją projektową
• Zagęszczenie podłoża lub warstwy wegetacyjnej wałem ręcznym
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze sztucznej trawy wraz podbudową i krawężnikami i zasypem piaskiem kwarcowym
• Dostawa i montaż ławki parkowej zgodniej z opisanymi parametrami w dokumentacji projektowej
• Dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnych z parametrami opisanymi w dokumentacji projektowej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula społeczna
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie wykonywania nawierzchni EPDM oraz nawierzchni ze sztucznej trawy, montażu urządzeń zabawowych, nasadzeń zieleni.
4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach
umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5a do SWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy;
4) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5c do SWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy;
5) Projekt techniczny – załącznik nr 5d do SWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKB Grzegorz Chudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342406179
7.3.4) Miejscowość: Rybie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontów terenów zewnętrznych (ciągi komunikacyjne, place, podwórza, drogi wewnętrzne) w 2025 r.
- Wsparcie techniczne systemu bazodanowego MUZA-MNW i portalu Cyfrowe Muzeum Narodowe w Warszawie wraz z dedykowanym CMS oraz dostarczenie abonamentu godzin rozwojowych
- Usługi porządkowe w pustostanach lokali mieszkalnych i użytkowych, strychach oraz piwnicach, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Wykonanie koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu ETAPU I polegających na budowie sieci elektroenergetycznej, (...) w rejonie ulic: Blacharskiej, Z. Modzelewskiego, Modrej i al. Lotników w Warszawie,
- Zakup sześciu stanowisk operatorskich IP Director dla systemu Ingestowo-Playoutowego EVS.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piechanin.
- Przebudowa nawierzchni ulicy Lipowej w Wiktorowie
- Regulacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Siemiatycze
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze
- Przebudowa i rozbudowa gminnej stacji wodociągowej w Gałczewie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białkowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.