eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bieniek@ug.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c8c3da2-2333-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8c3da2-2333-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038473/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkól

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
1.Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy w Mielcu, ul. Wojsławska 278 – 1 osoba (tj. Złotniki 1 osoba)
2. Zespół Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu ul. Kilińskiego 24 - 1 osoba (tj. Złotniki 1 osoba)
3.Powiatowy Zespół Placówek Szkolno- Wychowawczych w Mielcu, ul. Królowej Jadwigi 1– 14 osób (tj. Chorzelów 7 osób, Podleszany
4 osoby, Książnice 1 osoba, Złotniki 1 osoba, Rzędzianowice 1 osoba )
4.Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy w Mielcu oddział Moniuszki 3 – 1 osoba ( tj. Rzędzianowice 1 osoba)
5.Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne ,,Słoneczko” w Mielcu, ul. Słowackiego 8– 2 osoby ( tj. Chorzelów 1 osoba, Podleszany 1 osoba)

1.Przez dowóz uczniów niepełnosprawnych rozumie się: dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec - do szkół i placówek oświatowych z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania.
2.Przewożone dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przewożone pod adres zamieszkania podany przez opiekuna
3.Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4.Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla jednej z osób zarządzających firmą wykonawcy
5.Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie pojazdami służącymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych. W okresach jesienno - zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być odpowiednio ogrzewane .
W ofercie należy podać cenę oferty za jeden dzień dowozu jednego dziecka uczestniczącego w zajęciach. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1.Wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
2.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3.Pojazdy muszą być dostosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych, muszą zapewniać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane - przewóz osób niepełnosprawnych.
4.Wszystkie pojazdy muszą posiadać możliwość montażu najazdów na ewentualne żądanie Zamawiającego
5. Zamawiający wymaga od Przewoźnika że w każdym pojeździe udzielającym usługę dowozu musi być opiekun. Kierowca lub opiekun musi posiadać kurs udzielania pierwszej pomocy.
6.Zamawiający nie dopuszcza przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu poza szczególnymi powodami.
7.Czas trwania dowozu/odwozu dla poszczególnego dziecka nie może być dłuższy niż 1godz.
8.Godziny przejazdów ( dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym planem zajęć.
9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów
10.Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu
11.Odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania ( dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy)
12.Liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów
13.W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru
14.Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz podczas jazdy.
15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednio stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kursy/szkolenia wymagane przepisami obowiązującego prawa.
16.Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
17.Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci uprawnionych do dowozu w ramach przedmiotu zamówienia, w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie, tj. może się zmniejszyć lub zwiększyć, na co Zamawiający nie ma wpływu.
18.Niedopuszczalne jest aby w trakcie dowozu i odwozu uczniów jechała większa liczba dzieci niż liczba miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu).
19.Zamawiający przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Wykonawcy imienny wykaz uczniów wraz z ich adresami zamieszkania. W celu udostępnienia danych takich jak: imiona i nazwiska oraz adresy zamieszkania dzieci objętych usługą dowozu, Wykonawca zobowiązany będzie podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
20.Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny.
21.Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
22.Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami.
23.W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy.
24.Usługa dowozu dzieci niepełnosprawnych świadczona będzie pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniającym minimalne parametry techniczne:
1) pojazd wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawnym technicznie (posiadającym aktualne badania techniczne lub świadectwo homologacji),
2) pojazd posiada system ABS/ASR,
3) pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.
4) pojazd wyposażony w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe lub podjazdy/podnośniki lub platformy, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się po pojeździe w czasie jazdy,
5) pojazd wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem
6) pojazd wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie,
7) pojazd posiada zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla liczby przewożonych dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa Macviej Trzpis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690554161

7.3.4) Miejscowość: Podleszany 238E

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.