Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00314643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) – dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pątnów 48
1.5.2.) Miejscowość: Pątnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df3285bc-03a2-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) – dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3285bc-03a2-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000240/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części 1-3 zostaną zrealizowane przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup mebli i wyposażeniaW ramach Części 1 zostanie zakupione fabrycznie nowe wyposażenie Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia mebli i przedmiotów codziennego użytku (m. in. pościel, sztućce, kosze na śmieci) znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 6 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych mebli i wyposażenia.
Dostawa mebli i rolet wraz z montażem.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
Zamawiający dopuszcza odchylenia podanych wymiarów (dł., szer., wys.) w zakresie +/- 10%, przy czym łączne wymiary mebli nie mogą przekraczać wymiarów pomieszczeń.
Meble w pomieszczeniach mają być utrzymane w jednolitej kolorystyce, do wyboru kolor klon lub buk lub jasne drewno zaproponowane przez Wykonawcę. Podane inne dodatkowe kolory mebli lub elementów np. biały, zielony itp. są to kolory preferowane, ale po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą ulec zmianie.
Jeśli z opisu produktu wynika, że składa się z kilku elementów np. łóżeczko i materac, należy podać w części asortymentowo-cenowej formularza ofertowego informację dot. modelu/wersji/nr katalogowy/itp. w odniesieniu do każdego z tych elementów. Wskazane jest w takiej sytuacji, aby Wykonawca podał łączną cenę elementów składających się na oczekiwany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 216775,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup zabawek i pomocy dydaktycznychW ramach Części 2 zostaną zakupione fabrycznie nowe zabawki i pomoce dydaktyczne do Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia zabawek i pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 7 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych zabawek i pomocy dydaktycznych.
Dostawa mebli, elementów naściennych, sprzętu wraz z montażem.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
Zamawiający dopuszcza odchylenia podanych wymiarów w zakresie +/- 10%.
Meble w pomieszczeniach mają być utrzymane w jednolitej kolorystyce, do wyboru kolor klon lub buk lub jasne drewno zaproponowane przez Wykonawcę. Podane inne dodatkowe kolory mebli lub elementów np. biały, zielony itp. są to kolory preferowane, ale po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą ulec zmianie.
Jeśli z opisu produktu wynika, że składa się z kilku elementów np. basen i piłeczki, należy podać w części asortymentowo-cenowej formularza ofertowego informację dot. modelu/wersji/nr katalogowy/itp. w odniesieniu do każdego z tych elementów. Wskazane jest w takiej sytuacji, aby Wykonawca podał łączną cenę elementów składających się na oczekiwany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 70650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup sprzętu ITW ramach Części 3 zostanie zakupiony fabrycznie nowy sprzęt IT (nie dopuszcza się urządzeń refabrykowanych) dla Gminnego Żłobka, posiadający niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalający na bezpieczne i komfortowe korzystanie. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanego do zakupienia sprzętu IT znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 8 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych urządzeń IT.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
Zamawiający dopuszcza odchylenia podanych wymiarów w zakresie +/- 10%.
Należy podać nazwę producenta, model oferowanego produktu i oferowaną konfigurację w części asortymentowo-cenowej formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32250000-0 - Telefony komórkowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.; dalej: ustawa Pzp), Gmina Pątnów zawiadamia o unieważnieniu Części 1 postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1) na wykonanie zadania pn. „Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu – dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT”, na podstawie art. 255 pkt 2) w związku z art. 259 oraz w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Przeprowadzona została weryfikacja sześciu ofert złożonych na realizację Części 1 ww. postępowania. W jej wyniku wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – zwaną dalej ustawą Pzp, Gmina Pątnów zawiadamia o unieważnieniu Części 2 postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1) na wykonanie zadania pn. „Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu – dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT”, na podstawie art. 255 pkt 3) w związku z art. 259 oraz w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Przeprowadzona została weryfikacja pięciu ofert złożonych na realizację Części 2 ww. postępowania. W jej wyniku cztery spośród pięciu ofert podlegają odrzuceniu. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która opiewa na kwotę 71 080,63 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 2. Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 2.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45242,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTAGLOBAL s. c. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 581-19-73-495
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.