eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont kot³owni oraz instalacji wod.-kan., (IV czê¶ci).



Og³oszenie z dnia 2024-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kot³owni oraz instalacji wod.-kan., (IV czê¶ci).

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarowanie Nieruchomo¶ciami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kot³owni oraz instalacji wod.-kan., (IV czê¶ci).

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a651921-3772-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00389731

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026821/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remont kot³owni gazowych i instalacji wod. - kan. w budynkach przy: ul. Naukowej 34, ul. Rybnickiej 28, ul. Krañcowej 53, ul. Kleszczowej 22

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±, przy u¿yciu platformy zakupowej e-Zamawiaj±cy.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadaæ konto w systemie Marketplanet OnePlace (oneplace.marketpalnet.pl). Sporz±dzenie i z³o¿enie oferty wymaga rejestracji konta Wykonawcy w ww. systemie.
Czas weryfikacji danych od z³o¿enia wniosku o rejestracjê do aktywacji konta mo¿e wynosiæ do dwóch dni roboczych.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania
z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem, w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiaj±cy dopuszcza zadawanie pytañ do SWZ drog± mailow±, na adres: wlochy.zgn@um.warszawa.pl. Zamawiaj±cy nie wymaga podpisywania pytañ kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Niezbêdne wymagania techniczne, sprzêtowe i aplikacyjne do przekazywania danych, sk³adania ofert i innych dokumentów, dotycz±ce systemu dostêpne s± na stronie: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl;
4.1 Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci minimum 512 kb/s;
4.2 Komputer klasy PC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny – MS Windows 7 lub nowsze wersje;
4.3 Zainstalowania dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4.4 W³±czona obs³uga JavaScript:
4.5 Zainstalowany program obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Format kodowania i oznaczania czasu:
5.1 Plik stanowi±cy ofertê, za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, jest widoczny w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia ww. pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
5.2 Oznaczenie czasu odbioru danych przez system stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Instytutu Miar.
6. Pozosta³± korespondencjê (tj. o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyja¶nienia oraz wszelkie informacje) zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ drog± mailow± na adres wlochy.zgn@um.warszawa.pl,
w tytule wpisuj±c numer postêpowania, którego dotyczy, b±d¼ za po¶rednictwem formularza pytañ i odpowiedzi, dostêpnego
na platformie e-Zamawiaj±cy pod numerem danego postêpowania. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza systemowego lub Formularza w³asnego jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Kto jest Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych?
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
z siedzib± w Warszawie (02-479), ul. Boles³awa Chrobrego 7 zwany dalej Administratorem.
- Z Administratorem mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pisemnie pod wy¿ej wskazanym adresem oraz za pomoc± adresu e-mail wlochy.zgn@um.warszawa.pl i telefonicznie pod numerem 22-863-55-24.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za pomoc± adresu iod@zgnwlochy.waw.pl.
Dlaczego, jakie dane i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe (w tym dane z art. 10 RODO, poniewa¿ od niektórych osób jest wymagane o¶wiadczenie o niekaralno¶ci, interes publiczny odnosi siê do ewentualnego dochodzenia roszczeñ) przetwarzamy zwi±zku z uczestnictwem Pani/Pana w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi.
Kto mo¿e byæ odbiorc± Pani/Pana danych osobowych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s±:
- podmioty, którym Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane osobowe na podstawie odrêbnych przepisów prawa;
- podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz ZGN W³ochy, tj. firmy informatyczne, kancelarie radców prawnych, itp.;
- ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Czy przekazujemy Pani/Pana dane osobowe do pañstw trzecich?
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich.
Jak d³ugo przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
Jakie prawa Pani/Panu przys³uguj± w zwi±zku z przewarzaniem Pani/Pana danych osobowych?
Ma Pani/Pan prawo do:
- dostêpu do swoich danych w tym uzyskanie kopii danych*;
- nie przys³uguje Pani/Panu prawo sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych, je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- ¿±dania usuniêcia danych osobowych w zakresie udzielonej przez Pani±/Pana zgody*;
- ograniczenia przetwarzania nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania zgodnie z PZP;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych*;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych w Polsce. Jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03;
- przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych*.
Czy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w sposób zautomatyzowany
i czy s± profilowane?
Pani/Pana dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie s± profilowane.
* Szczegó³owe wyja¶nienia o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach dostêpne s± na stronie internetowej ZGN W³ochy w zak³adce – RODO - PRAWA OSÓB, KTÓRCYH DANE S¡ PRZETWARZANE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.2610.33.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – remont kot³owni w budynku przy ul. Kleszczowej 22

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c mu odpowiedni± wagê procentow±:
 I kryterium: „cena brutto (C)” – waga 60 %
 II kryterium: „okres gwarancji (G)” – waga 40 %

2. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
2.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg powy¿szych kryteriów zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = Pc + Pg

gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji”


2.2. Kryterium „cena brutto” (Pc) – waga 60%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

cena brutto z oferty o najni¿szej cenie brutto
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 0,6
cena brutto z oferty badanej

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.

2.3. Kryterium „gwarancja” (Pg) – waga 40%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, w kryterium „gwarancja”,
punkty na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty, wg zasad okre¶lonych poni¿ej:
 okres gwarancji 24 miesi±ce od daty odbioru robót - 0 pkt
 okres gwarancji 36 miesiêcy od daty odbioru robót - 20 pkt
 okres gwarancji 60 miesiêcy od daty odbioru robót - 40 pkt

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.

2.4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± przez Komisjê zgodnie z pkt 2.2 oraz 2.3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji
i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2.6. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.7. Wybranemu Wykonawcy, Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – remont kot³owni i instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Krañcowej 53

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c mu odpowiedni± wagê procentow±:
 I kryterium: „cena brutto (C)” – waga 60 %
 II kryterium: „okres gwarancji (G)” – waga 40 %

2. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
2.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg powy¿szych kryteriów zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = Pc + Pg

gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji”


2.2. Kryterium „cena brutto” (Pc) – waga 60%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

cena brutto z oferty o najni¿szej cenie brutto
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 0,6
cena brutto z oferty badanej

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.

2.3. Kryterium „gwarancja” (Pg) – waga 40%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, w kryterium „gwarancja”,
punkty na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty, wg zasad okre¶lonych poni¿ej:
 okres gwarancji 24 miesi±ce od daty odbioru robót - 0 pkt
 okres gwarancji 36 miesiêcy od daty odbioru robót - 20 pkt
 okres gwarancji 60 miesiêcy od daty odbioru robót - 40 pkt

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.

2.4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± przez Komisjê zgodnie z pkt 2.2 oraz 2.3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji
i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2.6. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.7. Wybranemu Wykonawcy, Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III – remont kot³owni w budynku przy ul. Naukowej 34

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c mu odpowiedni± wagê procentow±:
 I kryterium: „cena brutto (C)” – waga 60 %
 II kryterium: „okres gwarancji (G)” – waga 40 %

2. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
2.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg powy¿szych kryteriów zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = Pc + Pg

gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji”


2.2. Kryterium „cena brutto” (Pc) – waga 60%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

cena brutto z oferty o najni¿szej cenie brutto
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 0,6
cena brutto z oferty badanej

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.

2.3. Kryterium „gwarancja” (Pg) – waga 40%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, w kryterium „gwarancja”,
punkty na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty, wg zasad okre¶lonych poni¿ej:
 okres gwarancji 24 miesi±ce od daty odbioru robót - 0 pkt
 okres gwarancji 36 miesiêcy od daty odbioru robót - 20 pkt
 okres gwarancji 60 miesiêcy od daty odbioru robót - 40 pkt

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.

2.4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± przez Komisjê zgodnie z pkt 2.2 oraz 2.3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji
i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2.6. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.7. Wybranemu Wykonawcy, Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV – remont kot³owni w budynku przy ul. Rybnickiej 28

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c mu odpowiedni± wagê procentow±:
 I kryterium: „cena brutto (C)” – waga 60 %
 II kryterium: „okres gwarancji (G)” – waga 40 %

2. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
2.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg powy¿szych kryteriów zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = Pc + Pg

gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji”


2.2. Kryterium „cena brutto” (Pc) – waga 60%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

cena brutto z oferty o najni¿szej cenie brutto
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 0,6
cena brutto z oferty badanej

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.

2.3. Kryterium „gwarancja” (Pg) – waga 40%
Komisja przetargowa przyzna ka¿dej ofercie, w kryterium „gwarancja”,
punkty na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty, wg zasad okre¶lonych poni¿ej:
 okres gwarancji 24 miesi±ce od daty odbioru robót - 0 pkt
 okres gwarancji 36 miesiêcy od daty odbioru robót - 20 pkt
 okres gwarancji 60 miesiêcy od daty odbioru robót - 40 pkt

Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla ka¿dej z ofert. Oferta w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.

2.4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± przez Komisjê zgodnie z pkt 2.2 oraz 2.3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji
i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2.6. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach postêpowania wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.7. Wybranemu Wykonawcy, Zamawiaj±cy wska¿e termin i miejsce podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowi±zuje siê posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê
nie mniejsz± ni¿:
Czê¶æ I – 80 000,00 z³
Czê¶æ II – 200 000,00 z³
Czê¶æ III – 70 000,00 z³
Czê¶æ IV – 40 000,00 z³
Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia oraz dowód op³acenia sk³adki. Je¿eli okres ubezpieczenia bêdzie krótszy ni¿ okres trwania umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia ubezpieczenia i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dowodów op³acenia sk³adki. W przypadku niespe³nienia warunków Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do zmiany zawartej umowy ubezpieczenia.
2. Warunek odnosz±cy siê do zdolno¶ci technicznej:
W celu potwierdzenia spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga wykazu robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót remontowych
w budynkach mieszkalnych lub u¿ytkowych w bran¿y sanitarnej,
ka¿da o warto¶ci co najmniej na kwotê:
Czê¶æ I – 40 000,00 z³
Czê¶æ II – 100 000,00 z³
Czê¶æ III – 35 000,00 z³
Czê¶æ IV – 20 000,00 z³
UWAGA!
Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany nale¿ycie.
3. Warunek odnosz±cy siê do zdolno¶ci zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³niania warunku, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia:
a) co najmniej jednej osoby, uprawnionej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
b) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pracowników wykonuj±cych roboty sanitarne, bêd±ce w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia
z wyj±tkiem osób kieruj±cych robotami budowlanymi (wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym).
UWAGA!
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie, wymagany warunek mog± spe³niaæ ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczanie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszej czê¶ci SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada o¶wiadczenie tych podmiotów zawarte
w zobowi±zaniu tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów (Za³±cznik nr 6 do SWZ), potwierdzaj±ce brak podstaw
do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczanie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszej czê¶ci SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada o¶wiadczenie tych podmiotów zawarte
w zobowi±zaniu tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
4.1 o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej,
o której mowa w art. 108 pkt. 5) i 6) ustawy PZP – wg wzoru okre¶lonego
w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
4.2 wykazu robót budowlanych, stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ. Roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane,
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych te roboty budowlane czy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
4.3 wykazu osób, stanowi±cy Za³±cznik Nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
do dysponowania tymi osobami,
4.4 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie
z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
4.5 za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie
z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
3.1 postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
3.2 wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3.3 ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 57 pkt 1) i 2) ustawy PZP wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno).
6. O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
7. O¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale XV SWZ ka¿dy
z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie.
8. Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika.
9. Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
11. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy za¿±daæ przedstawienia w okre¶lonym terminie umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
12. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowychczê¶ci zamówienia.
13. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom pod warunkiem, ¿e posiadaj± oni uprawnienia do ich wykonania. Wykonanie zamówienia w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia
oraz z odpowiedzialno¶ci za wykonanie obowi±zków wynikaj±cych z umowy
i obowi±zuj±cych przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za dzia³ania
i zaniechania Podwykonawców jak za w³asne.
14. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, zobowi±zany jest podaæ tak± informacjê w Informacjach dodatkowych i o¶wiadczeniach Wykonawcy, stanowi±cych Za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z podaniem zakresu zamówienia, jakie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz nazwy Podwykonawców, o ile s± znane na etapie sk³adania ofert.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy nie przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowieñ umowy okre¶la projekt umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.