eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzaplinekRemonty, naprawy i konserwacje dróg w Nadleśnictwie Czaplinek w roku 2023" - postępowanie III



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty, naprawy i konserwacje dróg w Nadleśnictwie Czaplinek w roku 2023” – postępowanie III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO CZAPLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kalinowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Czaplinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-550

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943755043

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty, naprawy i konserwacje dróg w Nadleśnictwie Czaplinek w roku 2023” – postępowanie III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e63a8783-5082-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213203/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty, naprawy i konserwacje dróg w Nadleśnictwie Czaplinek w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 304 w zw. z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e1b07834-29fc-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317032,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakresem rzeczowym Przedmiotu Zamówienia jest wykonanie remontu na następujących drogach będących w zarządzie Nadleśnictwa Czaplinek:
Droga leśna nr 127 w Leśnictwie Rojsty;
Dojazd pożarowy nr 22 w Leśnictwie Rojsty;
Dojazd pożarowy nr 20 w Leśnictwie Juchowo;
Droga leśna nr 211 w Leśnictwie Sikory;
Droga leśna nr 216 w Leśnictwie Piaseczno.

Zakresem rzeczowym Przedmiotu Zamówienia jest wykonanie napraw na następujących drogach będących w zarządzie Nadleśnictwa Czaplinek:
Droga leśna nr 146 w Leśnictwie Międzylesie;
Droga leśna nr 151 w Leśnictwie Międzylesie;
Droga leśna nr 118 w Leśnictwie Rakowo;
Droga leśna nr 123 w Leśnictwie Rakowo.

Zakres robót obejmuje w szczególności: rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych typu JOMB i ułożenie ich ponownie, naprawa nawierzchni z kruszywa, ścięcie nadmiaru ziemi, zagęszczenie mechaniczne warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczenie warstwy dolnej podbudowy z gruzu budowlanego, naprawa pobocza kruszywem łamanym, wzmocnienie istniejącej nawierzchni z mieszanki kruszywa, wykopy oraz przekopy w gruncie, transport gałęzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316083,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316083,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316083,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „WEKTRA“ Wiesław Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330029011

7.3.3) Ulica: Turystyczna 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316083,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.