Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360934/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970391038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-043
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzizielonagora.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rzizielonagora.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d08a0f-27d3-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033769/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 2024.5 TP2 Remont budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie 5 bsap w Krośnie Odrzańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP2/WEN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2641962,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Remont dachu budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 250018,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Remont pomieszczeń budynku magazynowego nr 3 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Krośnie Odrzańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2249982 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złozonych ofert przekracza kwotę jaka zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia :
część nr 1 - 250 018,00 zł brutto
część nr 2 - 2 249 982,00 zł brutto
Po dokonaniu analizy finansowej zamawiający ustalił że nie może zwiększyć finansowania do ceny najniższej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złozonych ofert przekracza kwotę jaka zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia :
część nr 1 - 250 018,00 zł brutto
część nr 2 - 2 249 982,00 zł brutto
Po dokonaniu analizy finansowej zamawiający ustalił że nie może zwiększyć finansowania do ceny najniższej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2441550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2686933,77
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego.- Zad. 2 -Rozbudowa DW nr 134 na odcinku od DK nr 29 do miejscowości Urad w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, 2.
- Przewóz osób niepełnosprawnych na terenie Miasta Zielona Góra.
- Dostawa produktów mleczarskich do Zespołu Edukacyjnego nr 3 w Zielonej Górze
- Kompleksowa usługa innowacji społecznej - wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów poprzez utworzenie mobilnego punktu z usługami społecznymi na terenie gminy wiejskiej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.