eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaDostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2023-2024.



Og³oszenie z dnia 2023-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2023-2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Chojna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684574

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jagielloñska 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@chojna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.chojna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2023-2024.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8b5be08-5078-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00389936

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00049664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2023-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8b5be08-5078-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z rozdzia³em XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chojna;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: info@chojna.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DIR.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego oleju opa³owego lekkiego.
6. Dostawy oleju opa³owego bêd± odbywaæ siê do kot³owni:
1) Szko³a Podstawowa w Nawodnej – szacunkowe zapotrzebowanie 25 000 litrów,
2) Szko³a Podstawowa w Krzymowie – szacunkowe zapotrzebowanie 20 000 litrów,
3) Szko³a Podstawowa w Grzybnie – szacunkowe zapotrzebowanie 11 000 litrów,
4) Szko³a Podstawowa nr 1 w Chojnie – szacunkowe zapotrzebowanie 5 000 litrów,
5) Bajkowe Przedszkole Miejskie – szacunkowe zapotrzebowanie 5 000 litrów,
6) remiza stra¿acka w Nawodnej – szacunkowe zapotrzebowanie 2 500 litrów,
7) budynek mieszkalny ul. Ko¶ciuszki 5 Chojna – szacunkowe zapotrzebowanie 28 000 litrów,
8) budynek w Brwicach – szacunkowe zapotrzebowanie 9 000 litrów,
9) ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w Chojnie ul. Orl±t 10, Chojna – szacunkowe zapotrzebowanie 14 000 litrów.
7. Szacunkowa maksymalna ilo¶æ oleju opa³owego, któr± Zamawiaj±cy przewiduje zakupiæ w okresie obowi±zywania Umowy wynosi nie wiêcej ni¿ 119 500 litrów (s³ownie: sto dziewiêtna¶cie tysiêcy piêæset litrów).
8. Powy¿sze zapotrzebowanie jest zapotrzebowaniem szacunkowym, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zamówienia opa³u w mniejszym lub wiêkszym zakresie, w zale¿no¶ci od potrzeb grzewczych.
9. Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024: 2011 oraz posiadaæ minimalne parametry:
• warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg
• temperatura zap³onu - min. +56 0C
• zawarto¶æ siarki - max. 0,1 %
• temperatura krzepniêcia - nie wy¿sza ni¿ -20 0C
• gêsto¶æ w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga: 60% (60 punktów)
2) Termin realizacji dostawy (T) - waga: 20% (20 punktów)
3) Wysoko¶æ udzielonego upustu (U) - waga: 20% (20 punktów)
2. Punkty przyznawane w ramach kryteriów okre¶lonych w ust. 1, bêd± obliczane wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium Cena (C) – 60% (60 punktów):
Cn
----- X 100 X 60% = C
Cx
gdzie: Cn – najni¿sza cena brutto zaproponowana przez wykonawcê (spo¶ród wszystkich badanych ofert);
Cx – cena brutto zaproponowana przez wykonawcê badanej oferty;
100 – mno¿nik zastosowany w celu uzyskania ilo¶ci punktów w liczbach;
C – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
2) Termin realizacji dostawy (T) – 20% (20 punktów):
Sposób przyznania punktów w powy¿szym kryterium:
Wysoko¶æ przyznanych punktów bêdzie zale¿a³a od d³ugo¶ci zaproponowanego przez Wykonawcê terminu, w którym ka¿dorazowo nastêpowaæ bêdzie realizacja dostaw oleju opa³owego (pojedynczych zamówieñ), licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego, do budynku do którego bêdzie dostarczany olej opa³owy.
Wykonawca otrzyma punkty wed³ug poni¿szego schematu:
a) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 1 dzieñ – otrzyma 20 pkt.
b) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 2 dni – otrzyma 10 pkt.
c) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 3 dni lub wiêcej – otrzyma
0 pkt.
3) Wysoko¶æ udzielonego upustu (U) – 20% (20 punktów):
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Wykonawca w formularzu oferty zobowi±zany jest wskazaæ wysoko¶æ zaoferowanego upustu, który bêdzie obowi±zywa³ przez ca³y okres trwania umowy. Je¿eli Wykonawca zaproponuje:
a) upust w wysoko¶ci do 2% otrzyma 5 pkt.
b) upust w wysoko¶ci powy¿ej 2% do 4 % otrzyma 10 pkt.
c) upust w wysoko¶ci powy¿ej 4% do 6 % otrzyma 15 pkt.
d) upust w wysoko¶ci powy¿ej 6% otrzyma 20 pkt.
Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie zaproponuje rabatu lub zaznaczy wiêcej ni¿ jedn± odpowiedz – Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
3. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Przy zaokr±glaniu ceny nale¿y przyj±æ nastêpuj±c± zasadê zaokr±gleñ: liczbê koñcz±c± siê cyframi 0-4 zaokr±glamy w dó³, a cyframi 5-9 w górê. Cena oferty musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich: cyfrowo i s³ownie.
4. Zamawiaj±cy oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadaj± tre¶ci i wymogom SWZ.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w przyjêtym w niniejszym postêpowaniu kryterium.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku poprawienia innej omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, brak reakcji wykonawcy w terminie 3 dni od dnia dorêczenia zawiadomienia o jej poprawieniu, traktowany bêdzie jako wyra¿enie zgody na poprawienia takiej omy³ki.
7. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (Sp), bêd±c± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wed³ug wzoru:

Sp = C + T + U

Gdzie: Sp – suma przyznanych punktów dla Wykonawcy w kryteriach: „Cena”, „Termin realizacji dostawy”, „Wysoko¶æ udzielonego upustu”,
C – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Cena”,
T – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Termin realizacji dostawy”,
U - ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Wysoko¶æ udzielonego upustu”.

8. Najwy¿sza ³±czna liczba punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ udzielonego upustu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem okre¶lon± w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym wymaganym od wykonawcy w celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ, czyli uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, jest aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem okre¶lon± w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia);
3) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±ca lub znacznie utrudniaj±ca realizacjê przedmiotu umowy w terminie;
2) z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej; przez Si³ê Wy¿sz± strony rozumiej± okoliczno¶ci o charakterze wyj±tkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie, trzêsienia ziemi, ska¿enia radioaktywne i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, a tak¿e w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19),
3) w sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na zaistnienie powszechnej niedostêpno¶ci surowców b±d¼ materia³ów,
4) w sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na brak dostêpu do mediów, niezawinionego przez Wykonawcê (np. awaria w dostawie energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o czas trwania awarii.
6. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.